Životní cyklus osobáku že je 7 let a dodávky 12 let? Nepopletli jste to náhodou při překladu? Spíš bych čekal že dodávka která je denně v provozu a nikdo ji nešetří bude za 7 let na kaši, zatímco převážná většina osobáků přežije několikanásobek a lidí co si můžou dovolit každých pár let obměnit soukromé auto není zase tak moc. Navíc, i třeba v Německu je průměrné stáří aut 8 let, což proti našim 14 není zase takový rozdíl, když přihlédneme k tomu že je pro ně nové auto zhruba 3x dostupnější. A to znamená, že i tam musí být statisíce, možná miliony aut ve stáří mezi 10 - 15 lety. Takže nějak nevím, kde vzal ten pan expert data se kterými operuje.
Životní cyklus modelu - stejná dodávka se dá prodávat déle.
Aha :-) Tak tomu už bych rozuměl
Simply clever! Co na to Škoda? Nebylo lepší na náš trh přijít s nějakým užitkáčem a odvozenou osobní variantou, než s parodií na rodinné auto?
1) Škoda musí dělat to, co řekne Volkswagen 2) Informace zejména jmenovitě od pana matějky je třeba brát s rezervou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.