Sedm důvodů, proč lehká užitková auta vydělávají

puk123  |  06. 02. 2013 07:24

Simply clever! Co na to Škoda? Nebylo lepší na náš trh přijít s nějakým užitkáčem a odvozenou osobní variantou, než s parodií na rodinné auto?

Odpovědět  |   | 
Alex  |  06. 02. 2013 15:09

1) Škoda musí dělat to, co řekne Volkswagen 2) Informace zejména jmenovitě od pana matějky je třeba brát s rezervou.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  06. 02. 2013 16:37

Životní cyklus osobáku že je 7 let a dodávky 12 let? Nepopletli jste to náhodou při překladu? Spíš bych čekal že dodávka která je denně v provozu a nikdo ji nešetří bude za 7 let na kaši, zatímco převážná většina osobáků přežije několikanásobek a lidí co si můžou dovolit každých pár let obměnit soukromé auto není zase tak moc.
Navíc, i třeba v Německu je průměrné stáří aut 8 let, což proti našim 14 není zase takový rozdíl, když přihlédneme k tomu že je pro ně nové auto zhruba 3x dostupnější. A to znamená, že i tam musí být statisíce, možná miliony aut ve stáří mezi 10 - 15 lety. Takže nějak nevím, kde vzal ten pan expert data se kterými operuje.

Odpovědět  |   | 
abc  |  06. 02. 2013 17:28

Životní cyklus modelu - stejná dodávka se dá prodávat déle.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  06. 02. 2013 21:37

Aha Tak tomu už bych rozuměl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A