převodovkou e-CVT a elektromotory…Vdaka za informaciu, tymto moj zaujem konci.
Smutné je,že cena hybridu v USA se pohybuje okolo 30000 USD což je zhruba 670.000 kč. Cena u nás nepůjde pod milion.
Obecne u Toyoty u nas ceny hybridu srovnatelne se spalovaky ve slusnejsi vybave.
Když je to Camry, tak to znamená, že s tim můžu jezdit nacamranej?
:-D:-D:-D mám přesně stejné asociace!
ak tam daju awd normalny automat a 3,0 benzin s dvoma turbami a aspon 300konami tak nad tym porozmyslam, inak nie .. stredna trieda mozno ale s prednym pohonom do vyssej strednej ani nahodou :D
Camry je v USA takové levné a spolehlivé základní auto pro každého. Proč by jí někdo chtěl cpát do vyšší střední třídy?
V americké verzi je v nabídce taky motor 3.5 V6 (301hp). Akorát bez turba a samozřejmě FWD. To se k nám ale stejně vozit nebude.
Ano, vy vyssej strednej maju vsetky auta 3.0 biturbo s 300k a stvrkolkou. Nebud za debila.Trolovanie ti nejde.
prepac ak si myslis ze trolujem, ale ked mi niekto povie predny pohon a diesel vo vyssej strendej triede tak sa idem pogrcat
Za debila jsi ty. On neříkal, ze tam ma byt jen trilitr biturbo, ale ze by to mělo byt ve vyšší střední v nabídce. A hybrid muze zůstat pro toho, kdo ho chce. Zas nesel z toho, ze tobě staci hybrid od toyoty dogma pro všechny.
Ja som nic take netvrdil.Ten matrtaj napisal "ak tam daju awd normalny automat a 3,0 benzin s dvoma turbami a aspon 300konami tak nad tym porozmyslam"Spojka 'a' ma iny vyznam ako 'alebo'. Ja viem, pre teba a podobnych je to nova informacia, ale nie je moj problem, ze mate problem vyjadrit aj vcelku jednoduche myslienky slovom a pismom.
Tak to člověka nenapadne ani po litru saké. Hnusné auto, které je tak velké, že se hodí na dálnice obdařené hybridem, který funguje hlavně ve městě. Navíc tím, že se Toyota ve vývoji neposunuje a stále postaru ladí motor s Atkinsonem, takže s malým krouťákem a k tomu přidává převodovku pro skútry eCVT, je jízda o nedostání se do útrpného vytáčení a tím vlastně šetříš. Hybridů se u nás prodá málo, ale na dálnici je lehce poznáš, to jsou ty ocásky za kamionem.
Při tvých názorech mám jednu otázku. Jel jsi už s hybridem? Já ho mám a jezdí jak čert. Jen pro zajímavost, měl jsem už hodně aut, takže mám porovnání.
Ja neviem, ako je mozne, ze na automobilovom fore sa to len tak hemzi nedoukmi, ktori ani len netusia, ze eCVT a CVT su uplne rozdielne prevodovky.To je ako prist na IT forum a tvrdit, ze Bluetooth a WiFi je jedno a to iste.Chlapce, eCVT v ziadnom skutri nenajdes.Ako vyzera a funguje eCVT sa dozvies v tomto videu:https://www.youtube.com/watch... K ostatnym prejavom nevzdelanosti/automobilovej idiocie sa vyjadrovat nebudem.
Naopak, kazdy ví jaky je rozdíl mezi cvt a ecvt.
A jeste jsem se zapomnel vyvratit fakt o zastaralych motorech, nova generace motoru byla popsana zde : http://www.auto.cz/toyota-technika-blizke-bu...
Ale nepovidej, pocitove bych 196k v rav4 hybrid (100kmh za 8.6s) prirovnal na dalnici ke koncernove 1.5tsi. V nizsich rychlostech (0-50kmh za 3s) a rozjezdu z mista k 2.0tsi protoze kroutak má díky elektromotoru.Camry na tom bude podobne jen bude oproti rav4 trochu lehci.Pokud si mel na mysli Auris tak ano ten je slabsi.
Auto dle mého gusta...;-)
Už bylo načase.
Prius (1400kg, 122k, 10.5s) vs Camry (1600kg, 208k, 8s)mpg: https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do... mpg -> l/100km: https://www.calculateme.com/gas-mileage/us-mpg-to-lit... ...
+ Info: Camry sa ma dovazat do EU priamo z Japonska, kde sa predava hybrid so zmensenym vykonom oproti US (131 kW, 178k). Zatial nie je jasne aky vykon bude mat EU verzia, pretoze bude naladena na EU podmienky s vyssou rychlostou na dialniciach (podvozok, lepsie odhlucnenie, atd.)
Na fore su protichodne nazory o hybridoch, rozsirim porovnanie aj na benzinove verzie Camry na US trhu, kazdy nech si urobi nazor.referencny Hybrid Prius (4.gen.): 1400kg, 90kW, kombi/mesto 4.5l/4.4l (eko 4.2l/4.1l), 10.5s-----Hybrid Camry 2.5l (novy Dynamic Force Engine, bez turba):1600kg, 160kW, kombi/mesto 5.1l/5.4l (eko 4.5l/4.6l)0-100km/h 8.3s, 0-60 4.2s, 60-110 5.5s (test PDriveTV)zvuk 60-100/0-100 https://youtu.be/CKGdhzdWsEA... emisie ultranizke, v meste bezemisne az 60-70% casupozn: novy Dynamic Force ma vysoku tepelnu ucinnost v sirokom rozsahu otacok a to umoznilo podstatne zmensit "skutrovy" zvuk (t.j. otacky mierne rastu)----Benzin Camry 2.5l (novy Dynamic Force Engine, bez turba):1525kg, 135kW/235Nm, kombi/mesto 7.4l/8.4l0-100km/h 10.2s, 0-60 4.6s, 60-110 7.7s (test PDriveTV)zvuk 60-100/0-100 https://youtu.be/PKZup6_WeZA... ----Benzin Camry 3.5l V6:1600kg, 224kW/362Nm, kombi/mesto 9.1l/10.7l0-100km/h 6.8s, 0-60 3.5s, 60-110 4.6s (test PDriveTV)zvuk 60-100/0-100 https://youtu.be/YWWRDvWCOzE... pozn: hybrid je pomalsi o 1.5s, spotreba v meste je polovicna----link na realne spotreby Camry (US EPA) https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do...
Konzerva v dobrem slova smyslu a celkem smysl davajici krok.
Co to je za nesmysly? Nejprodavanejsi vuz sveta je prece Skoda Octavia!
Nejprodavanejsi svetovy vuz je to zejmena na Litomericku...
Já věděl, že se najde trouba, který sem zatáhne koncern.
Jsi trapný velkopřevorská "Kvíčalo".:-/
:-D:-D:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.