Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Jeden z nejmenších výrobků mnichovské automobilky se oficiálně odhalil na autosalonu ve městě Guangzhou. A místo premiéry nebylo vybráno náhodou.

Sedan BMW řady 1 bude určen výhradně pro čínský trh. Automobilka cílí zejména na mladou čínskou generaci, což na autosalonu v Guangzhou potvrdil také Jochen Goller, vedoucí prodeje a marketingu. Jedná se o jeden z nejmenších vozů německého výrobce, avšak co mu chybí na velikosti, to dohání svou výbavou, a také překvapivou výkonností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Co do designu sdílí novinka řadu prvků s dvoudveřovým BMW řady 2, zejména pak ty na přídi. Nechybí typické ledviny na přední masce, které doplňují duální LED světlomety. Zbytek vozu působí poměrně robustně a oproti konkurenčním vozům z tohoto segmentu se výrazně neliší.

Do roku 2025 bude čtvrtina aut poháněna alternativně, slibuje BMW

Do roku 2025 bude čtvrtina aut poháněna alternativně, slibuje BMW

Vnitřek "jedničky" je vybaven 8,8palcovým centrálním LED displejem, který využívá systém BMW iDrive. Řidič může dále využít také barevného heads-up displeje a ve výbavě nechybí ani dvouzónová klimatizace či kožené čalounění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinka je postavena na dva roky staré platformě UKL, kterou využívají také modely Mini Cooper či BMW X1. Na trh tento vůz dorazí s širokou paletou pohonných jednotek, přičemž většina je již používána v jiných modelech. Namátkou můžeme vzpomenout například dvoulitrový čtyřválec s turbem o výkonu 173 kW z BMW 125i Sport. Veškeré jednotky budou k dispozici s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo osmistupňovým manuálem.

Šampion MotoGP dostal za své výkony nové BMW. Už čtvrté

Šampion MotoGP dostal za své výkony nové BMW. Už čtvrté

Jak jsme již zmiňovali, BMW řady 1 půjde do prodeje výhradně na čínském trhu, a to v první polovině příštího roku. Ve své kategorii bude soupeřit s vozy jako je Audi A3, Volvo S40 či Citroën‎ DS5. Cena bude startovat na sumě kolem 660 000 tisíc korun, s veškerými příplatky se ale může vyšplhat až na částku atakující jeden milion.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků