Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Jeden z nejmenších výrobků mnichovské automobilky se oficiálně odhalil na autosalonu ve městě Guangzhou. A místo premiéry nebylo vybráno náhodou.

Sedan BMW řady 1 bude určen výhradně pro čínský trh. Automobilka cílí zejména na mladou čínskou generaci, což na autosalonu v Guangzhou potvrdil také Jochen Goller, vedoucí prodeje a marketingu. Jedná se o jeden z nejmenších vozů německého výrobce, avšak co mu chybí na velikosti, to dohání svou výbavou, a také překvapivou výkonností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Co do designu sdílí novinka řadu prvků s dvoudveřovým BMW řady 2, zejména pak ty na přídi. Nechybí typické ledviny na přední masce, které doplňují duální LED světlomety. Zbytek vozu působí poměrně robustně a oproti konkurenčním vozům z tohoto segmentu se výrazně neliší.

Do roku 2025 bude čtvrtina aut poháněna alternativně, slibuje BMW

Do roku 2025 bude čtvrtina aut poháněna alternativně, slibuje BMW

Vnitřek "jedničky" je vybaven 8,8palcovým centrálním LED displejem, který využívá systém BMW iDrive. Řidič může dále využít také barevného heads-up displeje a ve výbavě nechybí ani dvouzónová klimatizace či kožené čalounění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinka je postavena na dva roky staré platformě UKL, kterou využívají také modely Mini Cooper či BMW X1. Na trh tento vůz dorazí s širokou paletou pohonných jednotek, přičemž většina je již používána v jiných modelech. Namátkou můžeme vzpomenout například dvoulitrový čtyřválec s turbem o výkonu 173 kW z BMW 125i Sport. Veškeré jednotky budou k dispozici s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo osmistupňovým manuálem.

Šampion MotoGP dostal za své výkony nové BMW. Už čtvrté

Šampion MotoGP dostal za své výkony nové BMW. Už čtvrté

Jak jsme již zmiňovali, BMW řady 1 půjde do prodeje výhradně na čínském trhu, a to v první polovině příštího roku. Ve své kategorii bude soupeřit s vozy jako je Audi A3, Volvo S40 či Citroën‎ DS5. Cena bude startovat na sumě kolem 660 000 tisíc korun, s veškerými příplatky se ale může vyšplhat až na částku atakující jeden milion.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 397 km
Cena: 152 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 138 913 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 156 564 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2001
Stav: 253 345 km
Cena: 66 000 Kč
BMW X6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 182 352 km
Cena: 530 000 Kč
BMW X6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 164 558 km
Cena: 460 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků