Sébastien Loeb v novém Citroënu

Sébastien Loeb se v roce 2008 v doprovodu svého věrného přítele a navigátora Daniela Eleny po patnáct víkendů účastní za volantem svého vozu Citroën C4 WRC mistrovství světa v rallye.  Jeho mimořádné výsledky svědčí nejen o jeho výjimečném talentu, ale i o soudržnosti, profesionalitě a atmosféře, jež vládnou v divizi Citroën Sport.

I přes velice nabitý program, v rámci kterého cestuje po celém světě a obhajuje svůj titul mistra světa v rallye a zajišťuje nekonečné testovací jízdy, aby byla C4 stále lepší na všech typech povrchů, má ještě čas věnovat se rodině a koníčkům!

Sotva se vrátil z Finska, kde prokázal všechny stránky svého talentu, které mu vynesly senzační vítězství proti celé armádě severských pilotů rozhodnutých zabránit „cizinci“ vyhrát, strávil pár dní zaslouženého odpočinku ve Švýcarsku, aby v těchto dnech již obhajoval titul v Německé rallye.
Během nedávné zastávky ve společnosti Citroën (Suisse) S.A. převzal svůj nový vůz C5 Tourer V6 Hdi FAP.

Sébastien Loeb si tento model vybral, protože: „Esteticky se mi moc líbí a zapadá dobře do stylu ostatních vozů modelové řady“.  Když se pohodlně usadil na sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, okamžitě našel polohu, která dokonale vyhovuje jeho postavě, což okomentoval: „Sedadla zajišťují dobré držení těla a interiér celý v kůži je nesmírně elegantní. Originální je rovnováha mezi klasickými budíky s ručičkami a digitálním zobrazováním údajů na palubní desce.“ Pokud jde o motor, dodal: Tento motor dobře znám, protože jsem měl stejný v C6. U tohoto šestiválce HDi s 280 koňmi se mi líbí jeho jemnost a to, jak je tichý. Nespornou výhodou je jeho neuvěřitelně nízká spotřeba a díky filtru pevných částic nižší emise“.

Sébastien Loeb sice na uzavřených okruzích dosahuje rychlostí, které jsou pro běžné smrtelníky závratné, ale pro vlastní potřeby si vybral vůz, který dokonale vyhovuje potřebám otce od rodiny a řidiče ohleduplného k životnímu prostředí.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků