Sébastien Loeb v novém Citroënu

Sébastien Loeb se v roce 2008 v doprovodu svého věrného přítele a navigátora Daniela Eleny po patnáct víkendů účastní za volantem svého vozu Citroën C4 WRC mistrovství světa v rallye.  Jeho mimořádné výsledky svědčí nejen o jeho výjimečném talentu, ale i o soudržnosti, profesionalitě a atmosféře, jež vládnou v divizi Citroën Sport.

I přes velice nabitý program, v rámci kterého cestuje po celém světě a obhajuje svůj titul mistra světa v rallye a zajišťuje nekonečné testovací jízdy, aby byla C4 stále lepší na všech typech povrchů, má ještě čas věnovat se rodině a koníčkům!

Sotva se vrátil z Finska, kde prokázal všechny stránky svého talentu, které mu vynesly senzační vítězství proti celé armádě severských pilotů rozhodnutých zabránit „cizinci“ vyhrát, strávil pár dní zaslouženého odpočinku ve Švýcarsku, aby v těchto dnech již obhajoval titul v Německé rallye.
Během nedávné zastávky ve společnosti Citroën (Suisse) S.A. převzal svůj nový vůz C5 Tourer V6 Hdi FAP.

Sébastien Loeb si tento model vybral, protože: „Esteticky se mi moc líbí a zapadá dobře do stylu ostatních vozů modelové řady“.  Když se pohodlně usadil na sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, okamžitě našel polohu, která dokonale vyhovuje jeho postavě, což okomentoval: „Sedadla zajišťují dobré držení těla a interiér celý v kůži je nesmírně elegantní. Originální je rovnováha mezi klasickými budíky s ručičkami a digitálním zobrazováním údajů na palubní desce.“ Pokud jde o motor, dodal: Tento motor dobře znám, protože jsem měl stejný v C6. U tohoto šestiválce HDi s 280 koňmi se mi líbí jeho jemnost a to, jak je tichý. Nespornou výhodou je jeho neuvěřitelně nízká spotřeba a díky filtru pevných částic nižší emise“.

Sébastien Loeb sice na uzavřených okruzích dosahuje rychlostí, které jsou pro běžné smrtelníky závratné, ale pro vlastní potřeby si vybral vůz, který dokonale vyhovuje potřebám otce od rodiny a řidiče ohleduplného k životnímu prostředí.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků