Sébastien Loeb v novém Citroënu

Sébastien Loeb se v roce 2008 v doprovodu svého věrného přítele a navigátora Daniela Eleny po patnáct víkendů účastní za volantem svého vozu Citroën C4 WRC mistrovství světa v rallye.  Jeho mimořádné výsledky svědčí nejen o jeho výjimečném talentu, ale i o soudržnosti, profesionalitě a atmosféře, jež vládnou v divizi Citroën Sport.

I přes velice nabitý program, v rámci kterého cestuje po celém světě a obhajuje svůj titul mistra světa v rallye a zajišťuje nekonečné testovací jízdy, aby byla C4 stále lepší na všech typech povrchů, má ještě čas věnovat se rodině a koníčkům!

Sotva se vrátil z Finska, kde prokázal všechny stránky svého talentu, které mu vynesly senzační vítězství proti celé armádě severských pilotů rozhodnutých zabránit „cizinci“ vyhrát, strávil pár dní zaslouženého odpočinku ve Švýcarsku, aby v těchto dnech již obhajoval titul v Německé rallye.
Během nedávné zastávky ve společnosti Citroën (Suisse) S.A. převzal svůj nový vůz C5 Tourer V6 Hdi FAP.

Sébastien Loeb si tento model vybral, protože: „Esteticky se mi moc líbí a zapadá dobře do stylu ostatních vozů modelové řady“.  Když se pohodlně usadil na sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, okamžitě našel polohu, která dokonale vyhovuje jeho postavě, což okomentoval: „Sedadla zajišťují dobré držení těla a interiér celý v kůži je nesmírně elegantní. Originální je rovnováha mezi klasickými budíky s ručičkami a digitálním zobrazováním údajů na palubní desce.“ Pokud jde o motor, dodal: Tento motor dobře znám, protože jsem měl stejný v C6. U tohoto šestiválce HDi s 280 koňmi se mi líbí jeho jemnost a to, jak je tichý. Nespornou výhodou je jeho neuvěřitelně nízká spotřeba a díky filtru pevných částic nižší emise“.

Sébastien Loeb sice na uzavřených okruzích dosahuje rychlostí, které jsou pro běžné smrtelníky závratné, ale pro vlastní potřeby si vybral vůz, který dokonale vyhovuje potřebám otce od rodiny a řidiče ohleduplného k životnímu prostředí.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků