Sébastien Loeb předstihl Michaela Schumachera i Valentina Rossiho

Bedas  |  16. 11. 2011 10:10

V motorosportu jako takovém sice drží prvenstí...ale F1 je F1 a ta je (aspon pro mě) prestižnější.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  16. 11. 2011 11:15

o tomto by se dalo diskutovat..každá oblast má své něco co ta druhá nemá...Rally uzké silnice v nerovném povrchu, velmi členité, relativné "vysoká" rychlost...F1 vysoká rychlost a vysoké přetížení, je kolem toho hlavně velká mediální masírka...Já osobně se přikláním k wrc rally.

Odpovědět  |   | 
Pan Kája  |  16. 11. 2011 13:49

To já bych to viděl někde mezi. Ale hlavní problém vidím v tom, že ne všechny Loebovy tituly mají stejnou hodnotu.
V posledních letech tu máme dva silné týmy (a myslím, že jeden je přeci jen rychlejší a lépe zajištěný) a ještě se do toho zaplétá týmová taktika...
Tím se samozřejmě nesnižují Loebovy schopnosti! Nicméně si říkám, že konkurence v šampionátu byla u jeho prvních titulů více na úrovni...

Na druhou stranu - F1 je prestižní, tam jen se jen tak nějaký soukromník nepodívá a když nemáte dobré auto, nemůžete se tolik spoléhat na svůj um, pakliže neprší apod. (ale je to jen můj názor)

Odpovědět  |   | 
R1S0  |  17. 11. 2011 01:00

mozno ze je (este stale) prestiznejsia,avsak co sa tyka vodicskych schopnosti je daleko za rally...

Odpovědět  |   | 
marepa  |  18. 11. 2011 00:34

je to jenom o penezich .. o nicem jinem

F1 je mnohem vice sledovanou, je v ni mnohem vice penez .. tak bude porad jedninckou motorsportu.
Byt samozrjeme souhlasim ze jezdit Rally je narocnejsi (uz jenom to ze se jede vice dnu, ruzne typy povrchu, mnohem vice nebezpecne trati ..atp)

Odpovědět  |   | 
defender110  |  16. 11. 2011 10:44

Je to opravdový machr a moc mu to přeju. Konečně sesadil "šumiho", všichni jsou odvaření jen z blbých F1 a přitom je to celkem stereotypní závod, který s obrovským množstvím omezení ať bezpečnostních nebo technických ztratil své kouzlo, jde jen o prachy a machinace v rámci stájí a jezdců. pro mě nuda. V F1 už nejde o to zajezdit si a jít na hranici možností svých a automobilu, nebo přijít s něčím novým co vás posune vpřed (jako třeba C.Chapman s Lotusem) Pravá F1 skončila v letech někdy 60 až 70. A basta ať si každý myslí co chce. .

Odpovědět  |   | 
Radar07  |  16. 11. 2011 11:37

Rally už taky není, co bývala...už se nejezdí týden, už v ní není tolik špičkových aut (není to tak dávno, co byl český šampionát zajímavější a hlavně početnější, co se WRC aut týče, než třeba Evropa + k Světu neměl daleko), už je tu jistým způsobem omezen výkon vozů
Jako F1 odešla se Sennou(od té doby začala preferovat bezpečnost před vývojem), rally se změnila během 90. let k nepoznání též(kvůli TV)

Odpovědět  |   | 
Pan Kája  |  16. 11. 2011 13:54

F1 asi bude celkově stereotypnější než rally (už jen díky tomu, že se jezdí na okruzích) a jde tam hodně o prachy, ale jinak nemohu souhlasit.
Jak myslíš, že Red-bull dominoval letošní sezóně? Přišli s něčím novým, co je posunulo vpřed. A díky tomu mají titul.
Až se bojím zeptat, proč myslíš že nejde o to, jezdit na hranici svých možností. Kdyby to jezdci nedělali, zřejmě by tam dlouze nesetrvali.

V rámci možností to letos ještě ušlo, byly tu i stereotypnější sezóny...

Odpovědět  |   | 
Linkinn52  |  16. 11. 2011 12:06

Malá oprava Rossi má 9. titulů a né 7!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 11. 2011 10:40

WRC je stále ještě sport. Jezdci musí mít velké srdce, aby v nebezpečném prostředí tlačili pedál plynu k podlaze. F1 je naprosto sterilní, tam více méně nic nehrozí. Ani Kimi, absolutní špička v F1, o kterém se ve formuli soudilo, že je tvrďák, se ve WRC neprosadil. WRC je naprosto top level.

Odpovědět  |   | 
marepa  |  18. 11. 2011 00:37

Kimi nebyl zadna spicka .. (aspon teda podle mne)

jenom se dostal do hodne silne staje, ale na Alonsa nestacil .. a Massa je podle mne prumerny jezdec ... a Kimi byl mozna o chlup lepsi nez Massa..ale narozdil od Massy zase vice riskoval .. a casteji tak ztracel body ..

Ale pokud vim, tak posledni seznou WRC se zacina docela chytat ... nicmene kdyz bys posadil treba Vettela do WRC, tak taky mu to nepujde hned... je to proste uplne jiny styl jizdy (aby byl clovek rychly) ..a to se musi naucit

Odpovědět  |   | 
Hmm  |  18. 11. 2011 16:11

Škoda jen, že zmršená soutěž vozů WRC posledních pět let už nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A