Sebastian Vettel se vyjádřil k omezení rychlosti na Autobahnech. Názor pilota F1 překvapil

ladislav  |  11. 10. 2021 11:24

Ja by som zrušil diaľnice , cesty, všetci by sedeli doma, nikto by nezahynul na cestách a nešíril by sa covid. Zrušiť autá, budeme mať čistý vzduch.

Odpovědět  |   | 
fero  |  11. 10. 2021 14:55

o to sa snazi EU :) spomen si na mna o par rokov

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  11. 10. 2021 11:58

Že taky nepožadují elektrické traktory, kamiony a námořní lodě . Nesmyslný tlak na výrobu ekonomicky nesmyslných elektromobilů a hybridy ekoteroristy jen způsobí krach automobilek. Mohou je tlačit jak chtějí, 99% lidí na ně nemá. Auta se na celkovém "znečištění" podílí navíc jen max. 4%.

Piráti na to už dojeli

"Z českých europoslanců podpořila 60% snížení emisí do roku 2030 trojice pirátských europoslanců, a sice Mikuláš Peksa, Marcel Kolaja a Markéta Gregorová a Stanislav Polčák (STAN)".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 10. 2021 19:29

Nechci se s tebou hádat, ale ty si také vybíráš jen co ti pasuje a jsi šiřitel polopravd. Nejprve uvedu, že nejsem volič pirátů ani STAN ani levice. Snížení o 60% se netýká jen aut, ale všech druhů zdrojů emisí jako celku. Tedy, když se to například podaří zrušením spalovacích kotlů na tuhá paliva, uhelných elektráren..., tak se to nemusí týkat třeba spalovacích aut. To, že si EU vybrala jako první oběť automobilový průmysl je jiná věc, je to snadná oběť. A piráti dojeli na jelita, která uvěřila Babišovým lžím, tak jako svého času lhal Zeman o Schwarzenbergovi, že na rodovém sídle manželky Theresy visí obraz s hákovými kříži a hajlujícími lidmi a hodně lidí mu na to skočilo a dál tyto lži šířili. A Piráti rozhodně nedojeli na emise, jak tady hloupě naznačuješ, to by neměli tak příznivé výsledky průzkumu před tím, něž se Babiš rozhodl "konkurenci" začít všemožně špinit. To ty ovšem evidentně nejsi schopen pochopit.
A z jakého důvodu jsi nejmenoval Tomáše Zdechovského? Nepasuje ti do krámu KDU-ČSL?
To, že 60% je přestřelená hodnota, s tím souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 10. 2021 12:11

jsem nekde cetl, ze celkova prumerna rychlost na neomezenych usecich nemeckych dalnic vychazi na 125km/h. Takze omezenim na 130km/h se moc emisi neusetri.
Co se ale stane, ze vyrobci zacnou nabizet stale vice "horsi" vozy. Takze ne vyladene na 250km/h, vykonne motory, dobre pneu do 300km/h atd ale sroty stavene na 130km/h a eko. To ale mimo Evropu moc neprodame, to si radsi zakaznik koupi levny cinsky srot...

Odpovědět  |   | 
Plha  |  11. 10. 2021 12:40

Pokud chtějí být s Hamem tak zelení, měli by hlavně opustit F1

Odpovědět  |   | 
Mojmír  |  11. 10. 2021 12:52

Bože,to je ......Pokud by zákaz F1 zachránil 1 život,tak ji zakažme.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  11. 10. 2021 14:46

Jn, zvláště, celý kolotoč F1 je jedna obrovská uhlíková stopa, a to vše jen pro zábavu. Máme nějakých 22 závodu rozmístěných úplně všude po světe, takže to jsou desítky a stovky letů jenom s vybavením, členové týmu, fanoušci.. Takový Hamilton má letadlo soukromé, takže asi k té ochraně přírody.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  11. 10. 2021 15:28

Celý paddock F1 včetně všech závodů je ekologicky irelevantní ve srovnání s pár kilometry dálnice. Omezovat závody je ještě větší nesmysl, než omezovat individuální dopravu na veřejné infrastruktuře.

Skutečně bychom se měli soustředit na zaoceánské lodě, letadla, a nákladní auta. A to v první řadě vyřazením starých nákladních vozidel, letadel a plavidel, a nahrazením novými Tím by se snížila emisní stopa celosvětové dopravy všeho druhu na zanedbatelný zlomek celosvětové produkce.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  11. 10. 2021 22:02

Trebas takove lety mezi bruselem a strassburkem delaji hodne.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  12. 10. 2021 13:22

Dělají o dost více, než kdyby létali novějšími letadly. Dělají více, než kdyby jezdili auty. Dělají mnohem více, než kdyby jezdili vlakem. A samozřejmě dělají více, než kdyby se zbytečně nepřesouvali.

Odpovědět  |   | 
king014  |  11. 10. 2021 15:02

Seb prostě ví že se na green dají momentálně vytřískat slušné prachy, tak proč se nepřidat jako. Klasickej triskáčovej kazatel.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 10. 2021 18:28

Vy jste to nepochopil. Vy jako malý, nevýznamný človíček se budete přepravovat v malé elektrokárce rychlostí do 100km/h, abyste někam dojel. A ubermensch jako soudruh Vettel budou jezdit v elektrokárkách neomezenou rychlostí.

Odpovědět  |   | 
Net  |  12. 10. 2021 12:37

Soudruh Vettel bude létat, když si bude chtít zajezdit, tak si pronajme okruh, německou dálnici nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
František Zika  |  12. 10. 2021 11:16

Pořád se něco omezuje a je to stejné k ničemu. Proč nejsou ve všech autech omezovače na 130 km?

Odpovědět  |   | 
Net  |  12. 10. 2021 12:34

“ Pokud můžete ušetřit život byť jen jediného člověka, za mne není o čem přemýšlet.”
Doufám, že odevzdal veškeré své peníze na charitu, každý den umírají lidé, protože nemají na léčbu, jídlo, ubytování…
Nesnáším tyhle pokrytce, co za život vyprodukují CO2 jak malé město, ale po ostatních chtějí, aby si svítili svíčkami…

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 10. 2021 17:56

Seba mám rád a za poslední roky v F1 svým chováním a názory dozrál - viz letošní kvalifikace ve Spa, kdy jako jediný zastavil u bourajícího Norrise a zeptal se jestli je OK.
Co ale Seb poslední dobou názorově předvádí v oblasti "ekologie", tak to mi rozum zůstává stát.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

VW Caddy Maxi California 2.0 TDI DSG

Základními lidskými potřebami je mít kde se vyspat, zůstat v teple a najíst se. S Californií to jde snadno a každý den jinde.

24.  10.  2021 | Richard Herbich | 16 příspěvků
Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

23.  10.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 6 příspěvků

Nejčtenější články

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smrtí. Teď je na prodej za šílenou cenu

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smr…

Auto prošlo kompletní renovací na našem území. Jistý Američan si ho přivezl domů a nyní jej prodává na tamním trhu.

10.  10.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránTatra
Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v ČR. Vznikla v Bosně, cena je k zamyšlení

Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v Č…

Většinou se u inzerátů udržovaných kousků píše, že jsou „jako z muzea“. Tenhle ale opravdu z muzea je, a ještě k tomu velmi raritní.

30.  9.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
ŠkodaZajímavosti
Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bude velký krok vpřed, stejně tak motory

Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bu…

Na novou generaci Superbu si ještě chvíli počkáme, už nyní ale máme dobrou představu, co čekat.

15.  10.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
InteriérŠkoda Superb
Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na prodej. Patří k nejšílenějším autům světa

Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na pro…

V případě Clia V6 jsou řeči o moderní klasice na místě. Cenu si drží slušnou.

2.  10.  2021 | | 8 N/A
Daniel Fuglevič
Hot HatchRenault ClioOjetiny
Ceny Škody 110 R letí do nebes. Tyto dva příklady hovoří jasně, jsou ale nádherné

Ceny Škody 110 R letí do nebes. Tyto dva př…

Nostalgie dnes prodává. Ikonické české kupé 110 R by mohlo vyprávět, hlavně tyto dva kousky.

9.  10.  2021 | | 27 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda