Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Španělská automobilka hodlá svoji novinku představit na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Seat v současnosti prožívá nejsilnější modelovou ofenzivu ve své historii. V krátkém sledu za sebou následují novinky Ateca, nová Ibiza a na spadnutí je představení malého SUV, spíše tedy crossoveru Arona.

Jeho vzhled měl být původně odtajněn až během autosalonu ve Frankfurtu v září, nicméně díky lidem, kteří mají přístup do palubního systému prototypů, se na internet dostaly siluety vozu. Ty odhalují jak řešení přídě, tak  i boků a zádi.

Klepněte pro větší obrázek

Mnohá designová řešení vycházejí z většího SUV Ateca, leccos také připomíná novou ibizu.

O technice se zatím mnoho neví, dá se ovšem předpokládat, že nebude moc odlišná o té v ibize, s níž sídlí i stejnou podvozkovou platformu MQB A0. Tedy i pod kapotou se dá očekávat tříválec 1,0, čtyřválec 1,5 TSI a turbodiesel 1,6.   

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků