Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Španělská automobilka hodlá svoji novinku představit na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Seat v současnosti prožívá nejsilnější modelovou ofenzivu ve své historii. V krátkém sledu za sebou následují novinky Ateca, nová Ibiza a na spadnutí je představení malého SUV, spíše tedy crossoveru Arona.

Jeho vzhled měl být původně odtajněn až během autosalonu ve Frankfurtu v září, nicméně díky lidem, kteří mají přístup do palubního systému prototypů, se na internet dostaly siluety vozu. Ty odhalují jak řešení přídě, tak  i boků a zádi.

Klepněte pro větší obrázek

Mnohá designová řešení vycházejí z většího SUV Ateca, leccos také připomíná novou ibizu.

O technice se zatím mnoho neví, dá se ovšem předpokládat, že nebude moc odlišná o té v ibize, s níž sídlí i stejnou podvozkovou platformu MQB A0. Tedy i pod kapotou se dá očekávat tříválec 1,0, čtyřválec 1,5 TSI a turbodiesel 1,6.   

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků