Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Španělská automobilka hodlá svoji novinku představit na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
Seatu unikl vzhled crossoveru Arona. Umístil jej do palubního systému

Seat v současnosti prožívá nejsilnější modelovou ofenzivu ve své historii. V krátkém sledu za sebou následují novinky Ateca, nová Ibiza a na spadnutí je představení malého SUV, spíše tedy crossoveru Arona.

Jeho vzhled měl být původně odtajněn až během autosalonu ve Frankfurtu v září, nicméně díky lidem, kteří mají přístup do palubního systému prototypů, se na internet dostaly siluety vozu. Ty odhalují jak řešení přídě, tak  i boků a zádi.

Klepněte pro větší obrázek

Mnohá designová řešení vycházejí z většího SUV Ateca, leccos také připomíná novou ibizu.

O technice se zatím mnoho neví, dá se ovšem předpokládat, že nebude moc odlišná o té v ibize, s níž sídlí i stejnou podvozkovou platformu MQB A0. Tedy i pod kapotou se dá očekávat tříválec 1,0, čtyřválec 1,5 TSI a turbodiesel 1,6.   

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků