No a? Každá automobilka používá CFD. Většina na superpočítačích srovnatelného výkonu. Student aplikované matematiky vám podobnou simulaci udělá taky, klidně na malém výpočtním uzlu, ve slušné kvalitě. Není na tom nic zvláštního. Přestaňte se nad tím falešně podivovat. Není rok 1987, kdy detailní CFD simulace v průmyslu byly něco neobvyklého.
Nejedná se o snížení na nejlepší hodnotu! Jedná se o aplikaci ještě praktické konstrukce. Tam je situace diametrálně odlišná a Seat je o generaci napřed, to je asi 8let náskoku!
Jak razantně snížit odpor vzduchu bych jim poradil i bez počítače. Stačí přestat vyrábět SUV a vrátit se ke klasice
Mas na mysli kocar s ctyrsprezim? :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.