S hodně překvapivým prohlášením přišla v Paříži na autosalonu španělská automobilová značka Seat – už posedmé ve své nedlouhé historii změnila své logo. Naposledy se tak stalo v roce 1999.
Má snad být toto cesta, která vyvede Seat z bludného kruhu, v němž se v posledních letech potácí?
Podle prezidenta společnosti Jamese Muira zcela jistě ne. Očekává celkový obrat s představením nových modelů. Hodně pozornosti připoutal v Paříži s Toledem. A také s prvním modelem s novým logem. Stal se jím Seat Leon.
"Je to ikona v naší nabídce, která reprezentuje to nejlepší od značky Seat: nádherný design, jedinečnou kvalitu, účelnou techniku a potěšení z jízdy." uvedl prezident společnosti James Muir.
Leon se začne vyrábět v listopadu. Modelová řada bude poprvé rozšířená o třídveřovou verzi a kombi. Nové varianty mu mají umožnit v rámci segmentu oslovit širší skupiny zákazníků.
Nové logo
Automobilka zachovala tradiční "S", ale zmenšila počet linií a dodala jim výraznější 3D charakter. Celkový tvar je nyní hranatější a více geometrický. Má tak působit modernějším dojmem.