Seat zlepšil svůj provozní výsledek o 54 milionů euro

Automobilka Seat vylepšila v první polovině roku 2007 svůj provozní výsledek o 54 milionů euro. Během šesti měsíců tohoto roku zaznamenal španělský výrobce provozní ztrátu ve výši 7 milionů euro, zatímco ve stejném období roku 2006 tyto ztráty činily 61 milionů. I přes fakt, že značka prodala za půl roku 222 110 vozů, což je oproti předchozímu roku mírný pokles, podařilo se tento pokles díky vyšším příjmům za každý prodaný vůz kompenzovat. Konsolidovaný příjem SEATu pak v prvním pololetí dosáhl hodnoty 3,11 miliardy euro, což je srovnatelné s loňským rokem.

Mezi nejúspěšnější modely automobilky Seat v prvním pololetí tohoto roku patří Ibiza s 90 000 registrovanými vozy a León s 63 000 vozy. Španělská automobilka také profitovala z úspěchu modelu Altea XL, který zaujal 23 000 zákazníků, a ze sesterského modelu Altea, jehož se prodalo 20 000 kusů. Zlepšené výsledku roku 2007 jsou výsledkem konsolidačního plánu „plan de mejora”, který byl vyhlášen předsedou představenstva automobilky Erichem Schmittem. Podle tohoto plánu by se automobilka měla vrátit do černých čísel v roce 2008.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků