SEAT zapojí dodavatele do programu Strategie 2018

Budoucí plány rozvoje značky SEAT obsažené v programu Strategie 2018, jehož součástí je i zvýšení prodeje vozů SEAT až na 800 tisíc kusů ročně, představil včera dodavatelům z celého světa Erich Schmidt, předseda představenstva SEAT.

V rámci mezinárodního setkání vedení automobilky s představiteli 80 spolupracujících firem, které se konalov centrále značky SEAT v Martorellu, management firmy nabídl dodavatelům účast na uskutečnění ambiciózního plánu, který si sama automobilka stanovila – má se totiž v následujících dvou letech stát značkou, která bude měřítkem v oblasti designu a kvality mezi výrobci, působícími ve velkosériové části trhu.

Erich Schmidt pozval přítomné firmy a jejich představitele k „účasti v procesu vzniku konkurenceschopnější a modernější firmy, v hledání nových řešení, umožňujících zlepšení v oblasti výrobních postupů a procesů, při zachování vysokých standardů v oblasti kvality.”

V tomto duchu se také nesou obchodní cíle Strategie 2018, která přinese nové modely a záměr ve větší míře značku SEAT internacionalizovat. Dodavatelé přislíbili nastíněnému programu plnou podporu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků