SEAT zahájil prodej nového modelu Leon X-PERIENCE

SEAT zahájil prodej nového modelu Leon X-PERIENCE

/   Trvalý pohon všech kol a výbava pro všechny druhy cest

/   Motory TDI a TSI s výkonem od 81 kW/110 k do 135 kW/184 k

/   Ceny na českém trhu od 599 900 Kč do 718 900 Kč

Praha, 23/10/2014 – SEAT zahájil prodej nového modelu Leon X-PERIENCE, jehož specifická výbava je zárukou radosti z jízdy na všech cestách. Nejnovější člen mimořádně úspěšné modelové řady Leon je dokonalým parťákem pro aktivní životní styl založený na individualismu a rozmanitosti díky kombinaci emocionálního designu s nejmodernější technikou a optimálních užitných vlastností s překvapivou univerzálností, a to za ceny, které na českém trhu začínají již od 599 900 Kč. Nový SEAT Leon X-PERIENCE se tím řadí po bok ostatních modelů SEAT, které tradičně nabízejí vynikající poměr cena/výkon.

Zákazníci na českém trhu mají pro Leon X-PERIENCE na výběr čtyři kombinace motorů a převodovek. Ve všech případech je hnací síla přenášena na všechna čtyři kola prostřednictvím mezinápravové spojky Haldex páté generace. Vstupní model Leon X-PERIENCE 1.6 TDI 4WD s šestistupňovou mechanickou převodovkou nabízí nejvyšší výkon 81 kW/110 k při průměrné spotřebě 4,8 l/100 km a jeho cena byla stanovena na 599 900 Kč.

Leon X-PERIENCE 2.0 TDI 4WD 110 kW/150 k s šestistupňovou mechanickou převodovkou a spotřebou 4,9 l/100 km přijde na 643 900 Kč, zatímco vrcholná verze vyladěná na 135 kW/184 k se spotřebou 5,1 l/100 km stojí 718 900 Kč a v sériové výbavě má šestistupňovou převodovku DSG. Pro příznivce zážehových motorů je připraven čtyřválec 1.8 TSI 4WD 132 kW/180 k v kombinaci  se sedmistupňovou převodovkou DSG za 655 900 Kč.

Základem nového modelu Leon X-PERIENCE je Leon ST, jehož emocionální design je doplněn mnoha prvky ve stylu SUV, mezi něž patří robustní ochranné lišty na bočních prazích a kolem podběhů kol, velké otvory pro přívod vzduchu na přídi, integrované mlhové světlomety včetně funkce statických světel pro odbočování a přední spoiler s hliníkovou povrchovou úpravou.

Také záď se odlišuje specifickým nárazníkem s hliníkovou ozdobnou lištou a chromovanými koncovkami výfukové soustavy u obou nejvýkonnějších motorů. Rozšířené podběhy kol vyplňují 17“ kola s pneumatikami 205/55 R 17 a podvozek se kromě specifického nastavení vyznačuje také zvýšenou světlou výškou (+27 mm). Leon X-PERIENCE je atraktivní také svým interiérem s výjimečnou úrovní variability. Nestačí-li objem zavazadlového prostoru 587 až 1470 litrů, přijdou ke slovu podélné střešní nosiče s černou či chromovanou povrchovou úpravou.

Sériová výbava modelu Leon X-PERIENCE zahrnuje kromě výše uvedených prvků také automatickou dvouzónovou klimatizaci Climatronic, tempomat, sportovní sedadla vpředu včetně nastavitelné bederní opěrky (pro řidiče) a hliníkové prahové lišty předních dveří s logem X-PERIENCE. Nad bezpečností bdí sedm airbagů a nejmodernější asistenční systémy, od elektronicky řízeného stabilizačního systému ESC, přes elektronickou uzávěrku diferenciálů obou náprav EDS a samosvorný diferenciál přední nápravy XDS, až po multikolizní brzdu. Na přání jsou k dispozici mimo jiné přední LED světlomety, adaptivní tempomat ACC se sledováním překážek před vozem Front Assist a funkcí nouzového brzdění City, systém pro rozpoznávání únavy řidiče a asistent pro jízdu v jízdním pruhu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků