Seat vyvíjí nový informační a multimediální systém

Španělská automobilka Seat, patřící pod křídla koncernu Volkswagen nedávno oznámila, že vyvíjí nový systém eCar pro palubní počítače. Jejich použití ve dražších modelech a vrcholných výbavách by mělo přinést nejen více zábavy skrze bohatou nabídku multimediálních funkcí, ale i přísun potřebných informací.

Hlavními charakteristikami by přitom mělo být intuitivní uživatelské rozhraní, na jaké jsme zvyklí zejména u aut prémiových značek. Vývojáři se však přes všechny multimediální dovednosti zaměřili i na zvýšení bezpečnosti, systém sleduje a vyhodnocuje aktuální stav vozidla a způsob jízdy.
 
Automobilka ve spolupráci s národním operátorem vybudovala systém on-board telefonu ovládaného přes dotekovou obrazovku. Součástí systému je i navigace a podporou funkce StreetView, které vývoj zabezpečila společnost Google. Kdy a v jakých modelech se nový informační a multimediální systém eCar objeví, zatím můžeme jen spekulovat... 
 
Klepněte pro větší obrázek
Seat eCar
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků