Seat vyvíjí nový informační a multimediální systém

Seat vyvíjí nový informační a multimediální systém

Španělská automobilka Seat, patřící pod křídla koncernu Volkswagen nedávno oznámila, že vyvíjí nový systém eCar pro palubní počítače. Jejich použití ve dražších modelech a vrcholných výbavách by mělo přinést nejen více zábavy skrze bohatou nabídku multimediálních funkcí, ale i přísun potřebných informací.

Hlavními charakteristikami by přitom mělo být intuitivní uživatelské rozhraní, na jaké jsme zvyklí zejména u aut prémiových značek. Vývojáři se však přes všechny multimediální dovednosti zaměřili i na zvýšení bezpečnosti, systém sleduje a vyhodnocuje aktuální stav vozidla a způsob jízdy.
 
Automobilka ve spolupráci s národním operátorem vybudovala systém on-board telefonu ovládaného přes dotekovou obrazovku. Součástí systému je i navigace a podporou funkce StreetView, které vývoj zabezpečila společnost Google. Kdy a v jakých modelech se nový informační a multimediální systém eCar objeví, zatím můžeme jen spekulovat... 
 
Klepněte pro větší obrázek
Seat eCar

bazar

Seat Leon 2
Rok výroby: 2014
Stav: 32 961 km
Cena: 360 000 Kč
Seat Leon 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 120 705 km
Cena: 73 000 Kč
Seat Altea 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 132 916 km
Cena: 83 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 174 887 km
Cena: 62 000 Kč
Seat Exeo 2
Rok výroby: 2010
Stav: 175 824 km
Cena: 120 000 Kč
Seat Altea 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 154 614 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků