Seat v Paříži zveřejnil ceny nového Toleda

Na pařížském autosalónu uvedl Seat ceny nového Toleda. Nejslabší benzínový model 1.6 (75kW/102 k) s výbavou Reference (ABS, ASR, ESP, brzdový asistent, airbag řidiče a spolujezdce, postranní a hlavové airbagy, tříbodový bezpečnostní pás na všech pěti sedačkách) bude s pětistupňovým manuálem stát 17 690 eur. (Poznámka: Již dříve jsme psali o cenách na španělském trhu.)

U dieselových motorů cena začíná na hranici 19 590 eur pro model 1.9 TDI s výbavou Reference. Více informací v následující tabulce:

Toledo - benzínové motory

Výbava - Motor

Výkon Převodovka Cena

Reference - 1.6

75kW (102 k) 5-manuál 17.690 €

Stylance - 1.6

75kW (102 k) 5-manuál 20.290 €

Stylance - 2.0 FSI

110 kW (150 k) 6-manuál 22.590 €
Stylance - 2.0 FSI 110 kW (150 k) 6-automat 23.990 €

Toledo - naftové motory

Výbava - Motor

Výkon Převodovka Cena

Reference - 1.9 TDI

77kW (105 k) 5-manuál 19.590 €

Stylance - 1.9 TDI

77kW (105 k) 5-manuál 22.190 €

Stylance - 2.0 TDI

103 kW (140 k) 5-manuál 23.690 €

Stylance - 2.0 TDI

103 kW (140 k) 6-automat 25.090 €

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků