Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Tak už dorazil i k Seatu. Digitální přístrojový štít je příplatkovou výbavou pro modely Leon a Ateca.
Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Se zveřejněním aktuálních ceníků Seatů Ateca a Leon se objevuje novinka, jejíž příchod byl takřka nevyhnutelný – digitální přístrojový štít. V rámci koncernu Volkswagen jej známe například z Passatu, Tiguanu, ale nově také ze Škody Karoq, která by jej měla mít v nabídce od příštího roku. Jde o alternativu ke klasickým analogovým ukazatelům a tedy příplatkovou výbavu.

U modelu Leon je digitální přístrojový štít možné pořídit v kombinaci s infotainmentem Media System Plus, který je dodáván na příplatek 12.500 Kč pro všechny výbavy s výjimkou základní Reference. Samotná digitální přístrojovka stojí 10.900 Kč a je tvořena 10,25palcovým displejem TFT.

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Umí zobrazit i mapu navigace, což je z mého pohledu asi největší přínos systému jako takového. Jde o "plnohodnotný" systém, který dokáže zobrazit navigaci před řidičem a na středovém displeji zároveň, nikoliv o zjednodušenou verzi jako u Pola a T-Rocu, kde si mezi obrazovými výstupy pouze přepínáte.

Jisté je, že si Leon i Ateca zachovávají maximálně osmipalcový středový displej, na rozdíl od 9,2palcového systému známého třeba ze Škodovek. Digitální přístrojový štít Seatu jsme viděli už během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, a sice v modelu Seat Leon Cupra R

 
 
 
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků