Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Tak už dorazil i k Seatu. Digitální přístrojový štít je příplatkovou výbavou pro modely Leon a Ateca.
Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Se zveřejněním aktuálních ceníků Seatů Ateca a Leon se objevuje novinka, jejíž příchod byl takřka nevyhnutelný – digitální přístrojový štít. V rámci koncernu Volkswagen jej známe například z Passatu, Tiguanu, ale nově také ze Škody Karoq, která by jej měla mít v nabídce od příštího roku. Jde o alternativu ke klasickým analogovým ukazatelům a tedy příplatkovou výbavu.

U modelu Leon je digitální přístrojový štít možné pořídit v kombinaci s infotainmentem Media System Plus, který je dodáván na příplatek 12.500 Kč pro všechny výbavy s výjimkou základní Reference. Samotná digitální přístrojovka stojí 10.900 Kč a je tvořena 10,25palcovým displejem TFT.

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Umí zobrazit i mapu navigace, což je z mého pohledu asi největší přínos systému jako takového. Jde o "plnohodnotný" systém, který dokáže zobrazit navigaci před řidičem a na středovém displeji zároveň, nikoliv o zjednodušenou verzi jako u Pola a T-Rocu, kde si mezi obrazovými výstupy pouze přepínáte.

Jisté je, že si Leon i Ateca zachovávají maximálně osmipalcový středový displej, na rozdíl od 9,2palcového systému známého třeba ze Škodovek. Digitální přístrojový štít Seatu jsme viděli už během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, a sice v modelu Seat Leon Cupra R

 
 
 
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků