Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Tak už dorazil i k Seatu. Digitální přístrojový štít je příplatkovou výbavou pro modely Leon a Ateca.
Seat už dodává digitální přístrojový štít. Dostaly jej modely Leon a Ateca

Se zveřejněním aktuálních ceníků Seatů Ateca a Leon se objevuje novinka, jejíž příchod byl takřka nevyhnutelný – digitální přístrojový štít. V rámci koncernu Volkswagen jej známe například z Passatu, Tiguanu, ale nově také ze Škody Karoq, která by jej měla mít v nabídce od příštího roku. Jde o alternativu ke klasickým analogovým ukazatelům a tedy příplatkovou výbavu.

U modelu Leon je digitální přístrojový štít možné pořídit v kombinaci s infotainmentem Media System Plus, který je dodáván na příplatek 12.500 Kč pro všechny výbavy s výjimkou základní Reference. Samotná digitální přístrojovka stojí 10.900 Kč a je tvořena 10,25palcovým displejem TFT.

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Umí zobrazit i mapu navigace, což je z mého pohledu asi největší přínos systému jako takového. Jde o "plnohodnotný" systém, který dokáže zobrazit navigaci před řidičem a na středovém displeji zároveň, nikoliv o zjednodušenou verzi jako u Pola a T-Rocu, kde si mezi obrazovými výstupy pouze přepínáte.

Jisté je, že si Leon i Ateca zachovávají maximálně osmipalcový středový displej, na rozdíl od 9,2palcového systému známého třeba ze Škodovek. Digitální přístrojový štít Seatu jsme viděli už během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, a sice v modelu Seat Leon Cupra R

 
 
 
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků