Seat Tribu: SUV koncept na španělský způsob (nové info a foto)

Že španělský výrobce Seat toho v kategorii SUV nemá pořádně co nabídnout, tedy kromě pseudoterénního modelu Altea Freetrack, není žádnou novinkou. Automobilka však svoji nabídku hodlá obohatit o zcela nový kousek a první výsledky její práce na novém „sportovně-terénním“  autě si můzete prohlédnout frankfurtském autosalonu.

Nový koncept dostal možná trochu exoticky znějící název Tribu, vůz však i navzdory tomu, že disponuje jenom dvojicí dveří, můžeme klidně zařadit mezi vozy jako BMW X3, nebo Toyota RAV4. Možná vás napadlo, že tahle nová studie je něčemu velice podobná, bude tomu tak asi proto, že Tribu sdílí s modelem VW Tiguan mnoho mechanických častí a taky většinu technických řešení „zdědil“ právě po něm.

Pozornost zřejmě nejvíce upoutají výrazná dvacetipalcová litá kola obutá do pneumatik 255/50. Jejich ráfky jsou lemovány lichoběžníkovými otvory, a odrážejí tak designérské pojetí, které je patrné v celém interiéru i exteriéru vozu.

V interiéru Tribu jsou čtyři sedadla, z nichž dvě přední skořepinová jsou vybavena zabudovanými bezpečnostními pásy. Navíc jsou opatřena nezávislými integrovanými vyhřívacími okruhy s výdechy na zadní straně, sloužícími k vyhřívání zadních sedadel.

Pro zvětšení zavazadlového prostoru jsou zadní sedadla sklopná a jsou oddělena opěrkou, v níž je vytvořen šikovný odkládací prostor. Opěrka slouží i jako držák na nápoje.

Přístrojová deska nového Tribu je vyzbrojena technickou novinkou - čtyřmi TFT displeji a také otáčkoměrem a rychloměrem na dalších dvou číselnících, které poskytují informace potřebné k bezpečné a pohodlné jízdě. Tři z TFT displejů zobrazují různé informace v závislosti na tom, jaký režim jízdy je zvolen – Urban, Sport nebo Freerun (městský, sportovní nebo terénní).

Podle jejich volby dokáže nový koncept SEAT měnit své jízdní parametry (řízení motoru a převodovky, charakteristiku podvozku apod.), aby se přizpůsobil různým podmínkám jízdy ve městě, na dálnici nebo v terénu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Skutečný Seat Tribu ve Frankfurtu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Tribu Concept

bazar

Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 142 450 km
Cena: 70 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2004
Stav: 45 975 km
Cena: 70 000 Kč
Seat Altea 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 237 107 km
Cena: 90 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 126 006 km
Cena: 130 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2004
Stav: 154 399 km
Cena: 46 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 132 105 km
Cena: 93 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků