Seat Toledo ve verzi N1 od 430 tisíc

Po nedávném úspěšném představení modelů Altea ve verzi N1, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve verzi N1 objevuje i sesterský model Toledo. Větší SEAT Toledo N1 nabízí velmi komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad. Základní model Toledo N1, poháněný vitální zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 1.6/75 kW, stojí (bez DPH) jen 429 580 Kč, verze s mimořádně oblíbeným turbodieselem 1.9 TDI/77 kW lze pořídit již od 480 000 Kč.

Originálně stylizovaný model Toledo ve verzi N1 se na první pohled v ničem neliší od „normálních“ osobních verzí své řady. Zásadním rozdílem, z vnějšku téměř nepostřehnutelným, je pevná přepážka, namontovaná za dvojicí zadních sedadel, oddělující bezpečně interiér vozu od prostoru pro náklad. V přepážce, která se dodává za příplatek 17 900 Kč (bez DPH), je praktické vyklápěcí okénko kryjící průvlak do prostoru pro cestující, takže v případě potřeby lze ve voze přepravovat i velmi dlouhé předměty. Díky mřížování v horní části přepážky se řidič nemusí obávat zhoršeného výhledu dozadu.

Při délce necelých 450 cm, šířce 177 cm a výšce 157 cm nabízí Toledo N1 velmi prostorný interiér, což je zásluha především dlouhého rozvoru a téměř jednoprostorové koncepce karoserie. Nákladový prostor, jehož ložná plocha je dlouhá více než jeden metr, je horizontálně rozdělený vyjímatelným krytem na dvě „patra“. Základní objem nákladového prostoru (při využití volného místa až po krycí plato) činí 500 litrů Velkou výhodou modelů SEAT Toledo N1 je schopnost tahat i těžké přívěsy – podle zvoleného motoru a výbavy může řidič za vůz připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1400 kg.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků