Seat Toledo s nižší cenou a lepší výbavou

Velký liftback Seat Toledo, představitel nekonvenčního designu, dostal v novém modelovém roce řadu nových prvků do výbavu a navíc nižší cenu.
Seat Toledo s nižší cenou a lepší výbavou

Modelový rok 2007 znamená pro Toledo zajímavé zatraktivnění. Importér se rozhodl nabídnout bohatší výbavu, která v kombinaci s poskytovaným bonusem představuje zvýhodnění nejméně 60 000 Kč (navýšení výbavy představuje v závislosti na verzi částku minimálně 24 000 Kč, ke všem verzím je pak poskytováno cenové zvýhodnění ve výši 36 000 Kč).

Od stupně výbavy Reference (stejně tak jako u vyšších výbav Stylance a Sport-Up) je nyní sériově dodávána automatická dvouzónová klimatizaci Climatronic (nový základní model Basis má poloautomatickou klimatizaci Climatic), stabilizační program ESP včetně EBA a DSR, elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zpětných zrcátek. Výbavy Stylance a Sport-Up jsou bohatší o prostorový alarm, dešťový senzor a parkovací senzor. K dalším novinkám sériového vybavení patří rádio s MP3 kompatibilním CD přehrávačem, šesti reproduktory a externím vstupem AUX-in, ve verzi Stylance a Sport-Up doplněné o ovládání na volantu. U výbavy Stylance se rozšiřuje sériově dodávaný zimní paket o vyhřívané ostřikovače čelního skla a ostřikovače světlometů. Všechna Toleda jsou nově vybavena automatickým spínáním světel pro denní svícení.

Rozrostla se také škála nabízených pohonných jednotek – a to směrem nahoru o nový nafťák 2.0 TDI o výkonu 125 kW (170 k) a s maximálním točivým momentem 350 Nm. Na 100 km/h zrychluje Toledo za 8,6 s, na pátý rychlostní stupeň se rozjede z rychlosti 80 km/h na „stodvacítku“ za 8,9 s a na šestý za 11,4 s a dosahuje maximální rychlosti solidních 211 km/h. Spotřeba činí 6,2 l/100 km v sérii je motor vybaven bezúdržnovým filtrem DPF.

Základní model 1.6 75 kW Basis stojí (před slevou) 507 900 Kč, za stejný motor ve výbavě Reference zaplatíte 529 900 Kč. Kompletní ceník najdete v PDF na webu Seatu.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků