Seat Toledo s nižší cenou a lepší výbavou

Velký liftback Seat Toledo, představitel nekonvenčního designu, dostal v novém modelovém roce řadu nových prvků do výbavu a navíc nižší cenu.
Seat Toledo s nižší cenou a lepší výbavou

Modelový rok 2007 znamená pro Toledo zajímavé zatraktivnění. Importér se rozhodl nabídnout bohatší výbavu, která v kombinaci s poskytovaným bonusem představuje zvýhodnění nejméně 60 000 Kč (navýšení výbavy představuje v závislosti na verzi částku minimálně 24 000 Kč, ke všem verzím je pak poskytováno cenové zvýhodnění ve výši 36 000 Kč).

Od stupně výbavy Reference (stejně tak jako u vyšších výbav Stylance a Sport-Up) je nyní sériově dodávána automatická dvouzónová klimatizaci Climatronic (nový základní model Basis má poloautomatickou klimatizaci Climatic), stabilizační program ESP včetně EBA a DSR, elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zpětných zrcátek. Výbavy Stylance a Sport-Up jsou bohatší o prostorový alarm, dešťový senzor a parkovací senzor. K dalším novinkám sériového vybavení patří rádio s MP3 kompatibilním CD přehrávačem, šesti reproduktory a externím vstupem AUX-in, ve verzi Stylance a Sport-Up doplněné o ovládání na volantu. U výbavy Stylance se rozšiřuje sériově dodávaný zimní paket o vyhřívané ostřikovače čelního skla a ostřikovače světlometů. Všechna Toleda jsou nově vybavena automatickým spínáním světel pro denní svícení.

Rozrostla se také škála nabízených pohonných jednotek – a to směrem nahoru o nový nafťák 2.0 TDI o výkonu 125 kW (170 k) a s maximálním točivým momentem 350 Nm. Na 100 km/h zrychluje Toledo za 8,6 s, na pátý rychlostní stupeň se rozjede z rychlosti 80 km/h na „stodvacítku“ za 8,9 s a na šestý za 11,4 s a dosahuje maximální rychlosti solidních 211 km/h. Spotřeba činí 6,2 l/100 km v sérii je motor vybaven bezúdržnovým filtrem DPF.

Základní model 1.6 75 kW Basis stojí (před slevou) 507 900 Kč, za stejný motor ve výbavě Reference zaplatíte 529 900 Kč. Kompletní ceník najdete v PDF na webu Seatu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků