Seat Toledo: MPV místo sedanu (obrázky, výbavy)

21 komentářů

Hooonza
18. září • 17:30

Moin, to jsem si s tou registrací neuvědomil... Založil jsem si pro to svoji stránku, kam jsem to umístil. Snad to bude fungovat...

http://honzastepanek.wz.cz/

Hooonza
17. září • 20:27
Petr
18. září • 9:49

Nějak mi to nefunguje, chce to registraci. Nemáš přímej link na obrázek?

Hooonza
17. září • 20:23

Například tady http://www.motor-talk.de/attachment.php?s=&postid=2805881

Docela sexy i přes maskování, ne?

AutoBild scanovat a dávat na web nebudu, to bych porušil autorská práva.

Hooonza
16. září • 20:30

A přece chystá (půlka roku 2005). (Auto Bild #29 / 16.7.2004). A slintám na Toledo Vario (půlka roku 2006, stejný časopis). Co jsem se tam dozvěděl a příliš mne nepotěšilo je, že by Seat měl upustit od používání pohonu všech kol. Doufám, že tak daleko s omezováním to nedojde a Leon2 (Cupra) 4 bude uveden na trh.

Jarda
17. září • 16:45

Co tim chces rici? Ze se prece jen bude Leon vyrabet a ze uz byla nekde jeho fotecka????

To by byla dobra zprava...jak vypadal ten Leonek? Mas nekde onu fotku? Muzes ji dat na web? Predem diky. Mej se

Leonardo Cupranek
16. září • 17:20

No tak tohle Toledo si urcite nekoupim. A pokud neprijdou s nejakym peknym Leonem (nizsi, tridverova, sportovnejsi Altea s V6 ci TFSI, ctyrkolkou a DSG), tak zase jednou budu muset zmenit znacku. No nic, neni doba na sentiment, vylozene spatna auta nevyrabi (skoro) nikdo...

limach
17. září • 7:42

Ale copak? Benzíny? Sazínka ropáčkovitého už ne? Stalo se snad něco?

Leonardo Cupranek
17. září • 10:41

Ale vubec ne - nove auto si budu vybirat az tak za 1.5 az 2 roky. A co to bude, to naprosto netusim. Samozrejme ze to klidne zase muze byt diesel. Zalezi na mnoha faktorech. Treba na cene: pokud treba u VW bude 2.0TDI 136kW za stejnou cenu, jako TFSI 147kW, tak tech 11kW ozelim (za tu usporu na palivu mi to bude stat). Pokud bude TFSI alespon o 20000 levnejsi, na TDI prdim a tech 11kW navic si hezky uziju . Obdobne kdybych nesel do koncernoveho auta, tak proste bude zalezet na cene. Za ty dva roky ale predpokladam, ze sazinci uz moc sazi produkovat nebudou a ze budou k mani relativne bezne i biturbomodely (nejen od Opelu ci BMW).
Pokud se nezmeni moje potreby, sel bych proste do nejakeho ostrejsiho hatchbacku typu GolfGTI, LeonCupra, CTR, 147, BMW1, A3, atd...
Ja proti benzinum nic (krome spotreby) nemam. Nicmene nejak jsem si zvykl na turbo. O vikendu jsem jezdil s koncernovym 2.3 V5 125kW. Je to samozrejme tissi nez TDI, ale nejak to neni ono. Asi jde o zvyk. 125kW neni az tak malo, ale vadi mi, ze jsou k dispozici az v buhvijakych otackach. Takze z benzinu by me rozhodne vic vyhovovalo TFSI, nez atmosferak dohanejici absenci turba tocenim do 8000ot. Chapu, ze nekdo to citi uplne opacne, ale ja proste ne. Rozhodne ze sveho TDI mam "dravejsi" dojem, nez z toho benzinoveho V5. V5 je na klasickych uzkych 15'' kolech a hrabne si jen kdyz to pred rozjezdem roztocim a rychle pustim spojku. Oproti tomu TDI je na sirokych 17'' kolech a pri rozjezdu hrabe jeste minimalne na dvojku, spis i dale (stabilizace pri razantnim rozjezdu poblikava jeste na ctyrku) - a to je hnana naprava u TDI zatizena tezsim motorem. 2.3V5 ma tachometr optimisticky do 260ti, ale nad 220 se mu moc nechce. TDI ma pesimisticky tachac jen do 240, ale neni problem se dostat za cejchovane pole: http://seat.unas.cz/clenove/015/Praha-Plzen2.JPG   Tim nechci rict, ze Toledo 2.3 V5 125kW neni prijemne auto - je. Ale kdybych u Toleda (soucasneho, tedy "stareho") chtel benzinak, asi stejne zvolim 1.8T 132kW. Bude asi mene kultivovany, ale pojede lip, bude tahnout odspodu a navsteva u tunera z toho udela 154kW za 15 tisic.

Petr
17. září • 13:08

Teď jsem chvíli jezdil s cca 90kW nafťákem (mégane 1.9 dCi) a zase jsem se rychle a rád vrátil do 1.8T v Oktávce. Mě ta nafta prostě nějak nebere, benzín táhne plynuje, tiše, atd.

Leonardo Cupranek
17. září • 15:42

No ja rikam, ze je to vec nazoru. Taky rikam, ze turbobenzin je OK. Taky 1.8T je ponekud vykonnejsi, nez to dCi. Ale atmosfericky benzin se srovnatelnym vykonem (dejme tomu nejaka 1.8 16v) by na muj vkus byla az priliz "plynula" - cekat az do 5000ot az behem 10ti  vterin "plynule" nabehne vykon, ktery to TD ma hned, to by mi proste vadilo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
17. září • 16:04

Proč čekat? Řadicí páka je od toho, aby se používala

Leonardo Cupranek
17. září • 20:11

No to jo, ja radim docela rad, taky proto jsem chtel sestikvalt. Ale me proste vykon az ve vyssich otackach vadi. Ta 1.8T (a TFSI tuplem) je dobra v tom, ze ten vykon ma jak v nizkych, tak ve vysokych otackach. A treba v Seatu se i k 1.8T (na rozdil od Skodovky) dava take sestikvalt. Atmosferickej benzin je zajimavej jenom od sesti valcu a trech litru vejs ))))

Petr
18. září • 9:47

Jasný, 4.2 V8 v Audi A8  Toť můj sen.

kubajz
15. září • 22:13

dyť to má prdel,jak fčelka mája a když do vás zezadu narazí trambus,máte elegantního kombíka

kaffe
15. září • 21:34

Bezesporu je to zajimave auticko... Jenze mi moc pripomina Alteu..chtel bych videt tyto dve auta vedle sebe a vubec porovat ten rozdil(jesi vubec nejaky je :)) )Jako bratricek Altey proc ne ale jako pokracovatel Toleta, tak krasneho auta, vubec .. to bych radsi bral studii  SEAT Bolero 330 BT,.,.,.

Karizma
15. září • 18:27

No, vidím, že Seat neustále hledá svou "tvář" a neví s jakou filozofií se vůbec ztotožnit. Jistou dobu to vypadalo, že v rámci koncernu bude výrazně sportovní značkou a nyní po přehodnocení plánů to vypadá, že byl okolnostmi přinucen ze svých sportovních ambicí poněkud slevit. Ne, že by od Altei a nového Toleda nebylo možné vytvořit verze Cupra, ale od původní cuprovské myšlenky je to pořádný odklon.

Tom
16. září • 6:32

Taky si to myslím. Na druhou stranu - v rámci koncernu - je to konečně aspoň pořádný design..

Jarda
15. září • 17:18

Akorat, ze tohleto je Toledo III. Je to bezesporu zajimave, ojedinele auto. Ale jestlize trh stravil takovy humus jako Renaul Megane a kupuji se, tak tohle pujde urcite na odbyt rovnez.

A vybava je slusna, kdyz uz to ma v zakladu klimatizaci, CD prehravac s ovladanim na volantu a dalsi....tohle ma vetsina aut za priplatek

Petr Broža
15. září • 22:05

Výbava pochází z tiskové zprávy Seatu. Otázkou je, zda i na českém trhu bude vše jmenované v základu.

Pavlos
15. září • 16:47

No nekupte to...

... za těch 600 000,- . To bude určitě prodejní bomba . Určitě bych si to koupil radši než Opel Vectra s 1,8 za 605 tis., nebo Mazdu 6 1,8 za 599 990,-, nebo BMW 116i za 615 tis.  ..... a Renault Scenic je s 1,6 83kW za 529 000,-

Toledo II není  ani sportovní sedan/hatch ani rodinný MPV. Je to paskvil.

Doporučujeme

Články odjinud