Seat Tarraco už v Česku koupíte i v ostřejší verzi. Zatím tak ale jenom vypadá

S patnáctistovkou asi moc parády nenadělá. Největší lákadlo k nám zatím ještě nedorazilo.

Před nedávnem oznámil Seat novou, sportovně střiženou výbavu FR pro SUV Tarraco. Zkratka FR se ve španělských vozech již nějakou dobu objevuje, bylo tak jen otázkou času, kdy se propíše i do vlajkové lodi. Ostřeji vypadající výbava se dá kombinovat se všemi nabízenými agregáty včetně nového přírůstku v podobě 1.5 TSI. Očekávaný plug-in hybrid o výkonu 180 kW se do české nabídky zatím nedostal.

Seat Tarraco už dostává k motoru 1.5 TSI i automat DSG. Čekejte příplatek 50 tisíc

Seat Tarraco už dostává k motoru 1.5 TSI i automat DSG. Čekejte příplatek 50 tisíc

Výbava FR je velmi podobná verzi Xcellence. V základu najdete 19palcová kola, LED přední světlomety, parkovacího asistenta, adaptivní tempomat či bezdotykově ovládané páté dveře. Navrch ale přidává černou přední masku, nárazníky v barvě karoserie, skořepinová sedadla a také sportovní podvozek.

Základní verze Tarraca FR s motorem 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) s manuální převodovkou vyjde na 884.900 Kč, o 45 tisíc více než Xcellence. Základní dieselová varianta s totožným počtem koní se ale stále vejde do milionu. Prozatímní vrchol v podobě 2.0 TDI o výkonu 190 koní se čtyřkolkou a automatem vyjde na 1.114.900 Kč.

Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

V čem vás výbava FR asi moc nepotěší, je výběr laků karoserie. Výraznou barvu byste totiž hledali marně. Základní barva je šedá, černá metalíza je za patnáct tisíc a perleťová bílá za dvacet. Naštěstí je tu ještě zelená perleť, která Tarracu docela sluší. Za příplatek 20.000 Kč pak můžete mít i 20palcová kola.

V základu dostanete i sedadla potažená kombinací kůže a tkaniny. Za příplatek 31.500 Kč jsou ale k mání i celokožená sportovní sedadla. K další příplatkové výbavě se řadí i lepší audiosystém, adaptivní podvozek DCC, tažné zařízení nebo zásuvku na 230V.

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků