Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

Velké SUV od Seatu se dostane do výroby až s koncem letošního roku. Jak bude vypadat zvenku i uvnitř, už ale víme nyní.

Zatímco oficiálně Seat zveřejnil pouze snímek detailu karoserie zahalené ve tmě, z neoficiálních zdrojů již máme o tvarech nového SUV Tarraco celkem jasno. Objevily se totiž na facebookové stránce MQB-Coding & Retrofit – nejdříve karoserie, nedlouho poté i pohled do interiéru.

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Že se v podstatě jedná o „seatí“ interpretaci Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan Allspace, je každému jasné. Karoserie bude mohutná, s jasně vedenými hranami ve stylu menší Atecy, strmě rostoucí linií posledního sloupku karoserie, a velkou šestiúhelníkovou maskou chladiče. Vzadu najdeme relativně malé svítilny spojené diodovým pásem. Tady se Seat celkem odvázal.

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Neméně zajímavý bude i interiér. Středová konzola a tunel v podstatě odpovídají Volkswagenu Tiguan Allspace a před řidičem vidíme digitální přístrojový štít. Novinkou je však volně stojící displej infotainmentu, kterým zatím žádný model Seatu, potažmo spřízněná koncernová SUV, nedisponují.

Vzhledem k plánovanému uvedení vozu na trh koncem letošního roku lze očekávat premiéru na říjnovém autosalonu v Paříži. Vedle zmíněných koncernových bratrů bude vozu konkurovat například Kia Sorento nebo nová generace SUV Santa Fe značky Hyundai.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků