Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

Velké SUV od Seatu se dostane do výroby až s koncem letošního roku. Jak bude vypadat zvenku i uvnitř, už ale víme nyní.

Zatímco oficiálně Seat zveřejnil pouze snímek detailu karoserie zahalené ve tmě, z neoficiálních zdrojů již máme o tvarech nového SUV Tarraco celkem jasno. Objevily se totiž na facebookové stránce MQB-Coding & Retrofit – nejdříve karoserie, nedlouho poté i pohled do interiéru.

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Že se v podstatě jedná o „seatí“ interpretaci Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan Allspace, je každému jasné. Karoserie bude mohutná, s jasně vedenými hranami ve stylu menší Atecy, strmě rostoucí linií posledního sloupku karoserie, a velkou šestiúhelníkovou maskou chladiče. Vzadu najdeme relativně malé svítilny spojené diodovým pásem. Tady se Seat celkem odvázal.

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Neméně zajímavý bude i interiér. Středová konzola a tunel v podstatě odpovídají Volkswagenu Tiguan Allspace a před řidičem vidíme digitální přístrojový štít. Novinkou je však volně stojící displej infotainmentu, kterým zatím žádný model Seatu, potažmo spřízněná koncernová SUV, nedisponují.

Vzhledem k plánovanému uvedení vozu na trh koncem letošního roku lze očekávat premiéru na říjnovém autosalonu v Paříži. Vedle zmíněných koncernových bratrů bude vozu konkurovat například Kia Sorento nebo nová generace SUV Santa Fe značky Hyundai.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků