Seat rozšiřuje nabídku motorizací svého SUV Tarraco. Známá koncernová patnáctistovka je tak nyní dostupná i ve spojení s automatickou převodovkou.
Největší SUV španělského Seatu bylo doposud nabízeno buď s pohonem předních kol a mechanickou převodovkou, nebo s pohonem všech kol a automatem. To se však mění, jelikož nejslabší čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) pohánějící přední kola mohou nyní zájemci objednávat také ve spojení se sedmistupňovou převodovkou DSG.
Seat uvádí, že tímto krokem bude Tarraco o něco atraktivnější pro využití firmami nebo jednoduše případy, kdy pohon všech kol (nabízený u dvoulitrových motorů TSI a TDI) nehraje u zákazníka tak silnou roli. Například Volkswagen uvede stejnou motorizaci před koncem roku také v crossoveru T-Cross.
S točivým momentem 250 N.m se takto specifikované Tarraco dostane na 100 km/h za 9,5 sekundy, maximálně pak dosáhne na 198 km/h. U motorizace 1.5 TSI DSG uvádí Seat kombinovanou spotřebu paliva 7,1 až 8,0 litru na 100 km (WLTP).
Patnáctistovka s DSG je dostupná u obou stupňů výbavy Style a Xcellence, přičemž stále zůstává i možnost až sedmimístného interiéru. Novinka začíná ve výbavě Style na částce 829.900 Kč, příplatek za automat tedy činí 50.000 Kč. Ve výší výbavě Xcellence začíná cenovka od 889.900 Kč.
Seat nakonec dodává, že na začátku příštího roku ještě uvede na trh sportovněji střiženou úroveň výbavy FR, zatímco konec roku 2020 bude ve znamení příchodu plug-in hybridní varianty Tarraca.
Seat Tarraco – technická data a české ceny nové motorizace |
Motor |
1.5 TSI DSG |
Zdvihový objem [cm3] |
1498 |
Válce/ventily |
4/4 |
Největší výkon [kW/min] |
110/5000 |
Toč. moment [N.m/min] |
250/1500-3500 |
Převodovka |
7A |
Max. rychlost [km/h] |
198 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
9,5 |
Provozní hmotnost [kg] |
1621(1665) |
Komb. spotř. [l/100 km] |
7,1-8,0 |
Cena Style [Kč] |
829.900 |
Cena Xcellence [Kč] |
889.900 |
V závorce hodnota pro sedmimístnou verzi. |