Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

13 komentářů

Dalibor
11. února • 16:52

Skvěle napsaná recenze a fotografie s kvalitou a užasným nádechem, který u českých testů nemá obdoby! Bravo Honzo Mičko! ;-)

tom
11. února • 21:42

Jo, az na tu platformu MQB. Na ni stoji treba i polo. Proc se z toho dela taková show? Bud je nutne to technicky specifikovat nebo raději prejit.

Jim
10. února • 12:45

Tady Seat zabodoval. Rozhodně je hezčí než nudný a ničím nevýrazný Kardiaq.

Dobrák
10. února • 19:56

Kardiak vypadá jak tank :D a přesto je menší než Tarraco

expert
10. února • 17:47

jj Tarraco celkově krásný auto. Nejhezčí suv od trojky VW/SEAT/ŠKODA

Kamil
10. února • 14:55

No zrovna tady Seat nevymyslel vůbec nic, vzali Tiguan allspace a nalepili na něj svůj předek a zadek, zcela nezajímavé auto asi jako když z Rapidu udělali Toledo.

Stary pes
10. února • 16:18

V podstate suhlasim, bol som si ho omrknut a zvonka je to slusne, zato interier ma dost sklamal. A zvysene dno v kufri, kde su sedacky v podlahe je hooodne vysoko a vyzera to dost zle. Vzal by som radsej natiahnuty Tiguan. Je sice tiez suchy, ale materialy v interiery mi pripadali o dost kvalitnejsie. Mne viac sedia tie korejske obludy Sorento a SantaFe.

Kaa
10. února • 11:15

Tarracu schází jedna podstatná věc a to je auto emotion.Zaujalo mě tvrzení autora, cituji: ,,Vzadu jsme zase svědky revoluce v podobě svítilen spojených úzkým pásem." Zajímavý postřeh, protože tento revoluční detal již nějaký pátek používá Kia a tak trochu i Renault.

kolkyno
11. února • 9:49

tie spojene svetla su len esteticke, funkcne to nie je, co je skoda... avsak nechapem na co je tam 7 miest, ked na tych dvoch v kufri sa neodvezie dospelak ci pubertak, ale len mimino vo vajicku, pokial v prostrednej lavici sedia dospelaci posunom operadiel tam na nohy priestor nebude. Auto ako celok pre mna posobi okrem toho ze koncernovo nezaujimave, tak funkcne. Mna vsak najviac zaraza a to celym koncernom cez vw a skodu tak aj v seate tie "analogovo/digitalne ci ako to nazvat ukazovatele teploty a stavu nadrze po stranach displeja! to uz tam nemohli dat o 2,5" a pod. vacsi displej. Mne sa to viac paci v passate od 2015 - virtual kokpit, nic viac. toto mne pride ako rusivy element.

JAP
10. února • 16:10

Presne. Na mne to auto pusobi strasne tuctove. Vnitrek je takovy... nejaky preplastovany... bez napadu.

Petr
10. února • 12:06

No a co? Spojená zadní světla měly už Seaty v 90. letech.. Alhambra, Ibiza, Toledo, Cordoba. To není nic co nyní objevila Kia, Audi, Porsche ad.. kteří to dnes aplikují na svá auta. Vypadá to dobře, tak proto.

Kaa
10. února • 15:53

Já souhlasím. Jen z toho nemají dělat revoluci.

CF
10. února • 14:53

Pouhá kopie dávno vymyšleného z USA, jen dnes je to trend. V Evropě to nedávno oprášil Renault, ikdyž to nemá přes celou záď. Pak se toho chytl náskok díky technice a už to jede strmým spádem, Kia, BMW, Seat..

Doporučujeme

Články odjinud