Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

Kaa  |  10. 02. 2019 11:15

Tarracu schází jedna podstatná věc a to je auto emotion.Zaujalo mě tvrzení autora, cituji: ,,Vzadu jsme zase svědky revoluce v podobě svítilen spojených úzkým pásem." Zajímavý postřeh, protože tento revoluční detal již nějaký pátek používá Kia a tak trochu i Renault.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2019 12:06

No a co? Spojená zadní světla měly už Seaty v 90. letech.. Alhambra, Ibiza, Toledo, Cordoba. To není nic co nyní objevila Kia, Audi, Porsche ad.. kteří to dnes aplikují na svá auta. Vypadá to dobře, tak proto.

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 02. 2019 14:53

Pouhá kopie dávno vymyšleného z USA, jen dnes je to trend. V Evropě to nedávno oprášil Renault, ikdyž to nemá přes celou záď. Pak se toho chytl náskok díky technice a už to jede strmým spádem, Kia, BMW, Seat..

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  10. 02. 2019 15:53

Já souhlasím. Jen z toho nemají dělat revoluci.

Odpovědět  |   | 
JAP  |  10. 02. 2019 16:10

Presne. Na mne to auto pusobi strasne tuctove. Vnitrek je takovy... nejaky preplastovany... bez napadu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 02. 2019 09:49

tie spojene svetla su len esteticke, funkcne to nie je, co je skoda... avsak nechapem na co je tam 7 miest, ked na tych dvoch v kufri sa neodvezie dospelak ci pubertak, ale len mimino vo vajicku, pokial v prostrednej lavici sedia dospelaci posunom operadiel tam na nohy priestor nebude. Auto ako celok pre mna posobi okrem toho ze koncernovo nezaujimave, tak funkcne. Mna vsak najviac zaraza a to celym koncernom cez vw a skodu tak aj v seate tie "analogovo/digitalne ci ako to nazvat ukazovatele teploty a stavu nadrze po stranach displeja! to uz tam nemohli dat o 2,5" a pod. vacsi displej. Mne sa to viac paci v passate od 2015 - virtual kokpit, nic viac. toto mne pride ako rusivy element.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  10. 02. 2019 12:45

Tady Seat zabodoval. Rozhodně je hezčí než nudný a ničím nevýrazný Kardiaq.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  10. 02. 2019 14:55

No zrovna tady Seat nevymyslel vůbec nic, vzali Tiguan allspace a nalepili na něj svůj předek a zadek, zcela nezajímavé auto asi jako když z Rapidu udělali Toledo.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 02. 2019 16:18

V podstate suhlasim, bol som si ho omrknut a zvonka je to slusne, zato interier ma dost sklamal. A zvysene dno v kufri, kde su sedacky v podlahe je hooodne vysoko a vyzera to dost zle. Vzal by som radsej natiahnuty Tiguan. Je sice tiez suchy, ale materialy v interiery mi pripadali o dost kvalitnejsie. Mne viac sedia tie korejske obludy Sorento a SantaFe.

Odpovědět  |   | 
expert  |  10. 02. 2019 17:47

jj Tarraco celkově krásný auto. Nejhezčí suv od trojky VW/SEAT/ŠKODA

Odpovědět  |   | 
Dobrák  |  10. 02. 2019 19:56

Kardiak vypadá jak tank :D a přesto je menší než Tarraco

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  11. 02. 2019 16:52

Skvěle napsaná recenze a fotografie s kvalitou a užasným nádechem, který u českých testů nemá obdoby! Bravo Honzo Mičko!

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 02. 2019 21:42

Jo, az na tu platformu MQB. Na ni stoji treba i polo. Proc se z toho dela taková show? Bud je nutne to technicky specifikovat nebo raději prejit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A