Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

Kaa  |  10. 02. 2019 11:15

Tarracu schází jedna podstatná věc a to je auto emotion.Zaujalo mě tvrzení autora, cituji: ,,Vzadu jsme zase svědky revoluce v podobě svítilen spojených úzkým pásem." Zajímavý postřeh, protože tento revoluční detal již nějaký pátek používá Kia a tak trochu i Renault.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2019 12:06

No a co? Spojená zadní světla měly už Seaty v 90. letech.. Alhambra, Ibiza, Toledo, Cordoba. To není nic co nyní objevila Kia, Audi, Porsche ad.. kteří to dnes aplikují na svá auta. Vypadá to dobře, tak proto.

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 02. 2019 14:53

Pouhá kopie dávno vymyšleného z USA, jen dnes je to trend. V Evropě to nedávno oprášil Renault, ikdyž to nemá přes celou záď. Pak se toho chytl náskok díky technice a už to jede strmým spádem, Kia, BMW, Seat..

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  10. 02. 2019 15:53

Já souhlasím. Jen z toho nemají dělat revoluci.

Odpovědět  |   | 
JAP  |  10. 02. 2019 16:10

Presne. Na mne to auto pusobi strasne tuctove. Vnitrek je takovy... nejaky preplastovany... bez napadu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 02. 2019 09:49

tie spojene svetla su len esteticke, funkcne to nie je, co je skoda... avsak nechapem na co je tam 7 miest, ked na tych dvoch v kufri sa neodvezie dospelak ci pubertak, ale len mimino vo vajicku, pokial v prostrednej lavici sedia dospelaci posunom operadiel tam na nohy priestor nebude. Auto ako celok pre mna posobi okrem toho ze koncernovo nezaujimave, tak funkcne. Mna vsak najviac zaraza a to celym koncernom cez vw a skodu tak aj v seate tie "analogovo/digitalne ci ako to nazvat ukazovatele teploty a stavu nadrze po stranach displeja! to uz tam nemohli dat o 2,5" a pod. vacsi displej. Mne sa to viac paci v passate od 2015 - virtual kokpit, nic viac. toto mne pride ako rusivy element.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  10. 02. 2019 12:45

Tady Seat zabodoval. Rozhodně je hezčí než nudný a ničím nevýrazný Kardiaq.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  10. 02. 2019 14:55

No zrovna tady Seat nevymyslel vůbec nic, vzali Tiguan allspace a nalepili na něj svůj předek a zadek, zcela nezajímavé auto asi jako když z Rapidu udělali Toledo.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 02. 2019 16:18

V podstate suhlasim, bol som si ho omrknut a zvonka je to slusne, zato interier ma dost sklamal. A zvysene dno v kufri, kde su sedacky v podlahe je hooodne vysoko a vyzera to dost zle. Vzal by som radsej natiahnuty Tiguan. Je sice tiez suchy, ale materialy v interiery mi pripadali o dost kvalitnejsie. Mne viac sedia tie korejske obludy Sorento a SantaFe.

Odpovědět  |   | 
expert  |  10. 02. 2019 17:47

jj Tarraco celkově krásný auto. Nejhezčí suv od trojky VW/SEAT/ŠKODA

Odpovědět  |   | 
Dobrák  |  10. 02. 2019 19:56

Kardiak vypadá jak tank :D a přesto je menší než Tarraco

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  11. 02. 2019 16:52

Skvěle napsaná recenze a fotografie s kvalitou a užasným nádechem, který u českých testů nemá obdoby! Bravo Honzo Mičko!

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 02. 2019 21:42

Jo, az na tu platformu MQB. Na ni stoji treba i polo. Proc se z toho dela taková show? Bud je nutne to technicky specifikovat nebo raději prejit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A