Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

Kaa  |  10. 02. 2019 11:15

Tarracu schází jedna podstatná věc a to je auto emotion.Zaujalo mě tvrzení autora, cituji: ,,Vzadu jsme zase svědky revoluce v podobě svítilen spojených úzkým pásem." Zajímavý postřeh, protože tento revoluční detal již nějaký pátek používá Kia a tak trochu i Renault.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2019 12:06

No a co? Spojená zadní světla měly už Seaty v 90. letech.. Alhambra, Ibiza, Toledo, Cordoba. To není nic co nyní objevila Kia, Audi, Porsche ad.. kteří to dnes aplikují na svá auta. Vypadá to dobře, tak proto.

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 02. 2019 14:53

Pouhá kopie dávno vymyšleného z USA, jen dnes je to trend. V Evropě to nedávno oprášil Renault, ikdyž to nemá přes celou záď. Pak se toho chytl náskok díky technice a už to jede strmým spádem, Kia, BMW, Seat..

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  10. 02. 2019 15:53

Já souhlasím. Jen z toho nemají dělat revoluci.

Odpovědět  |   | 
JAP  |  10. 02. 2019 16:10

Presne. Na mne to auto pusobi strasne tuctove. Vnitrek je takovy... nejaky preplastovany... bez napadu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 02. 2019 09:49

tie spojene svetla su len esteticke, funkcne to nie je, co je skoda... avsak nechapem na co je tam 7 miest, ked na tych dvoch v kufri sa neodvezie dospelak ci pubertak, ale len mimino vo vajicku, pokial v prostrednej lavici sedia dospelaci posunom operadiel tam na nohy priestor nebude. Auto ako celok pre mna posobi okrem toho ze koncernovo nezaujimave, tak funkcne. Mna vsak najviac zaraza a to celym koncernom cez vw a skodu tak aj v seate tie "analogovo/digitalne ci ako to nazvat ukazovatele teploty a stavu nadrze po stranach displeja! to uz tam nemohli dat o 2,5" a pod. vacsi displej. Mne sa to viac paci v passate od 2015 - virtual kokpit, nic viac. toto mne pride ako rusivy element.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  10. 02. 2019 12:45

Tady Seat zabodoval. Rozhodně je hezčí než nudný a ničím nevýrazný Kardiaq.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  10. 02. 2019 14:55

No zrovna tady Seat nevymyslel vůbec nic, vzali Tiguan allspace a nalepili na něj svůj předek a zadek, zcela nezajímavé auto asi jako když z Rapidu udělali Toledo.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 02. 2019 16:18

V podstate suhlasim, bol som si ho omrknut a zvonka je to slusne, zato interier ma dost sklamal. A zvysene dno v kufri, kde su sedacky v podlahe je hooodne vysoko a vyzera to dost zle. Vzal by som radsej natiahnuty Tiguan. Je sice tiez suchy, ale materialy v interiery mi pripadali o dost kvalitnejsie. Mne viac sedia tie korejske obludy Sorento a SantaFe.

Odpovědět  |   | 
expert  |  10. 02. 2019 17:47

jj Tarraco celkově krásný auto. Nejhezčí suv od trojky VW/SEAT/ŠKODA

Odpovědět  |   | 
Dobrák  |  10. 02. 2019 19:56

Kardiak vypadá jak tank :D a přesto je menší než Tarraco

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  11. 02. 2019 16:52

Skvěle napsaná recenze a fotografie s kvalitou a užasným nádechem, který u českých testů nemá obdoby! Bravo Honzo Mičko!

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 02. 2019 21:42

Jo, az na tu platformu MQB. Na ni stoji treba i polo. Proc se z toho dela taková show? Bud je nutne to technicky specifikovat nebo raději prejit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A