Se Seatem Tarraco na Ještědu: Snese hodně, ale nevytratilo se něco?

Kaa  |  10. 02. 2019 11:15

Tarracu schází jedna podstatná věc a to je auto emotion.Zaujalo mě tvrzení autora, cituji: ,,Vzadu jsme zase svědky revoluce v podobě svítilen spojených úzkým pásem." Zajímavý postřeh, protože tento revoluční detal již nějaký pátek používá Kia a tak trochu i Renault.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2019 12:06

No a co? Spojená zadní světla měly už Seaty v 90. letech.. Alhambra, Ibiza, Toledo, Cordoba. To není nic co nyní objevila Kia, Audi, Porsche ad.. kteří to dnes aplikují na svá auta. Vypadá to dobře, tak proto.

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 02. 2019 14:53

Pouhá kopie dávno vymyšleného z USA, jen dnes je to trend. V Evropě to nedávno oprášil Renault, ikdyž to nemá přes celou záď. Pak se toho chytl náskok díky technice a už to jede strmým spádem, Kia, BMW, Seat..

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  10. 02. 2019 15:53

Já souhlasím. Jen z toho nemají dělat revoluci.

Odpovědět  |   | 
JAP  |  10. 02. 2019 16:10

Presne. Na mne to auto pusobi strasne tuctove. Vnitrek je takovy... nejaky preplastovany... bez napadu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 02. 2019 09:49

tie spojene svetla su len esteticke, funkcne to nie je, co je skoda... avsak nechapem na co je tam 7 miest, ked na tych dvoch v kufri sa neodvezie dospelak ci pubertak, ale len mimino vo vajicku, pokial v prostrednej lavici sedia dospelaci posunom operadiel tam na nohy priestor nebude. Auto ako celok pre mna posobi okrem toho ze koncernovo nezaujimave, tak funkcne. Mna vsak najviac zaraza a to celym koncernom cez vw a skodu tak aj v seate tie "analogovo/digitalne ci ako to nazvat ukazovatele teploty a stavu nadrze po stranach displeja! to uz tam nemohli dat o 2,5" a pod. vacsi displej. Mne sa to viac paci v passate od 2015 - virtual kokpit, nic viac. toto mne pride ako rusivy element.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  10. 02. 2019 12:45

Tady Seat zabodoval. Rozhodně je hezčí než nudný a ničím nevýrazný Kardiaq.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  10. 02. 2019 14:55

No zrovna tady Seat nevymyslel vůbec nic, vzali Tiguan allspace a nalepili na něj svůj předek a zadek, zcela nezajímavé auto asi jako když z Rapidu udělali Toledo.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 02. 2019 16:18

V podstate suhlasim, bol som si ho omrknut a zvonka je to slusne, zato interier ma dost sklamal. A zvysene dno v kufri, kde su sedacky v podlahe je hooodne vysoko a vyzera to dost zle. Vzal by som radsej natiahnuty Tiguan. Je sice tiez suchy, ale materialy v interiery mi pripadali o dost kvalitnejsie. Mne viac sedia tie korejske obludy Sorento a SantaFe.

Odpovědět  |   | 
expert  |  10. 02. 2019 17:47

jj Tarraco celkově krásný auto. Nejhezčí suv od trojky VW/SEAT/ŠKODA

Odpovědět  |   | 
Dobrák  |  10. 02. 2019 19:56

Kardiak vypadá jak tank :D a přesto je menší než Tarraco

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  11. 02. 2019 16:52

Skvěle napsaná recenze a fotografie s kvalitou a užasným nádechem, který u českých testů nemá obdoby! Bravo Honzo Mičko!

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 02. 2019 21:42

Jo, az na tu platformu MQB. Na ni stoji treba i polo. Proc se z toho dela taková show? Bud je nutne to technicky specifikovat nebo raději prejit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 31 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A