Seat Tarraco poprvé oficiálně: Zatím jej potrápili v terénu

Říká se, že mnoho SUV se do skutečného terénu nepodívá. Seat však nové sedmimístné SUV takovým podmínkám podrobil a pochlubil se tím na fotografiích.

Tarraco je dalším SUV využívajícím platformu MQB. Jak už všichni jistě dobře víte, jde v podstatě o španělskou interpretaci Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan, přičemž pro Seat se s jeho příchodem uzavře velká SUV ofenzíva. Ta začala v roce 2016 modelem Ateca, loni na český trh dorazila Arona postavená na základně MQB A0, a v lednu se konečně dočkáme vlajkové lodi.

Kodiaq od Seatu zachycen na Nordschleife. Tarraco vypadá naštvaně!

Kodiaq od Seatu zachycen na Nordschleife. Tarraco vypadá naštvaně!

Seat prozatím vypustil do světa snímky maskovaného vozu procházejícího testováním v terénu. Výrobce tvrdí, že mezi nejdůležitější vlastnosti modelu Tarraco patří komfort, bezpečnost a prostornost a měl by být všestranně použitelný. Tedy nejenom na asfaltu, ale také kamenitých horských cestách se sklonem až 70 procent. Právě tam se bude hodit nový asistent proti převrácení.

Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

„Tarraco zvládne jízdu s bočním náklonem až 85 %. V tomto druhu terénu ohromuje řidiče svou robustností a vyvolává v něm pocit bezpečí,“ řekl Stefan Ilijevic, vedoucí oddělení předběžného vývoje, patentů a inovací automobilky Seat. „Jeho pohon všech kol vyvolává dojem, že pro něj neexistují žádné limity,“ dodává.

Zda tomu tak skutečně je, se dozvíme až po pozdějším testování. První jízdní dojmy už však budou dostupné v druhé polovině září, kdy proběhne mezinárodní novinářská prezentace v Tarragoně.

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Prozatím si musíme vystačit s tím v podstatě známým. Vůz bude nabízen jako předokolka i čtyřkolka, vrcholné motory budou mít objem dva litry a kabina pojme až sedm cestujících. Tak jako v případě Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan Allspace. Kufr má v základním uspořádání objem 760 litrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků