Seat Tarraco poprvé oficiálně: Zatím jej potrápili v terénu

Říká se, že mnoho SUV se do skutečného terénu nepodívá. Seat však nové sedmimístné SUV takovým podmínkám podrobil a pochlubil se tím na fotografiích.

Tarraco je dalším SUV využívajícím platformu MQB. Jak už všichni jistě dobře víte, jde v podstatě o španělskou interpretaci Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan, přičemž pro Seat se s jeho příchodem uzavře velká SUV ofenzíva. Ta začala v roce 2016 modelem Ateca, loni na český trh dorazila Arona postavená na základně MQB A0, a v lednu se konečně dočkáme vlajkové lodi.

Kodiaq od Seatu zachycen na Nordschleife. Tarraco vypadá naštvaně!

Kodiaq od Seatu zachycen na Nordschleife. Tarraco vypadá naštvaně!

Seat prozatím vypustil do světa snímky maskovaného vozu procházejícího testováním v terénu. Výrobce tvrdí, že mezi nejdůležitější vlastnosti modelu Tarraco patří komfort, bezpečnost a prostornost a měl by být všestranně použitelný. Tedy nejenom na asfaltu, ale také kamenitých horských cestách se sklonem až 70 procent. Právě tam se bude hodit nový asistent proti převrácení.

Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

Seat Tarraco už nemá co skrývat. Unikly snímky interiéru i karoserie

„Tarraco zvládne jízdu s bočním náklonem až 85 %. V tomto druhu terénu ohromuje řidiče svou robustností a vyvolává v něm pocit bezpečí,“ řekl Stefan Ilijevic, vedoucí oddělení předběžného vývoje, patentů a inovací automobilky Seat. „Jeho pohon všech kol vyvolává dojem, že pro něj neexistují žádné limity,“ dodává.

Zda tomu tak skutečně je, se dozvíme až po pozdějším testování. První jízdní dojmy už však budou dostupné v druhé polovině září, kdy proběhne mezinárodní novinářská prezentace v Tarragoně.

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Nové SUV Seat má jméno. Vybrali jsme si ho sami, má zajímavé kořeny

Prozatím si musíme vystačit s tím v podstatě známým. Vůz bude nabízen jako předokolka i čtyřkolka, vrcholné motory budou mít objem dva litry a kabina pojme až sedm cestujících. Tak jako v případě Škody Kodiaq a Volkswagenu Tiguan Allspace. Kufr má v základním uspořádání objem 760 litrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek