Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

E15  |  18. 09. 2018 20:35

Šlo by to hůř? Pochybuju, ten zadek je megahnusný a ty fejkové jakoby výfuky (nebo co to jako má být) tomu dávají korunu. Brrr....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 09. 2018 23:27

hlavně že se nepřevrátí..

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 09. 2018 20:36

Auto se čtyřma motorama? Vždycky jsem měl v autě jenom jeden.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  18. 09. 2018 20:46

šokující záď??? Mno ... ale radši nic

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 07:32

Dostaneš šok z toho, jakou hrůzu dovedou designéři vymyslet.

Odpovědět  |   | 
king014  |  18. 09. 2018 21:26

tak to se moc nepovedlo, dojem ani náhodou neodpovídá cenovce, prostě působí lacině díky všem těm náhražkám

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 09. 2018 21:39

Předek jako Kia a zadek jako Jeep?

Škoda že Seat ztratil svou image a kopíruje ostatní

Pořad ale lepší než předek poslední Octavie

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 09. 2018 23:10

... předek spíš trošku jako Infiniti...

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  18. 09. 2018 21:46

Co že do toho nedali 1.0 tsi, kdo to s timhle závratným objemem koupí

Odpovědět  |   | 
wermi  |  18. 09. 2018 22:00

Je to jednoznacne sklamanie. Cakal som ze to auto bude dizajnovo vyvazene a bude posobit vyrovnanejsie. Nema to smrnc dizajn je neisty a ten interier? No to je otras. ako v nejakej Mahidre alebo UAZe. Neviem co je to dnes za odporna moda nalepit navigaciu hore a vyduchy ventilacie posadit ta nizko. Je to bieda. Palec dole.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 09. 2018 01:17

... a ta řadička automatu...

Odpovědět  |   | 
karlos  |  19. 09. 2018 09:01

Jo, jo, další nevzhledná krabice v řadě.

Odpovědět  |   | 
Rock  |  18. 09. 2018 22:22

Paráda a mega displej nemá chybu i praktickým umístěním v koncernu bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
JM  |  18. 09. 2018 23:28

rozmohl se nám tu takový nešvar, spojené zadní svítílny, pořád to bude kýč, o když to používá i vlajková loď nejmenované čtyřkroužkové značky

Odpovědět  |   | 
Altero  |  19. 09. 2018 06:06

Extremne sokujici!!! Ultrarevoluce na poli designu!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 07:35

Koncern VW by měl už konečně najmout nějaké designéry. Design všech jejich aut je v posledních pěti letech zoufalý, přežitý, zastaralý. Tohle je taky designová tragédie. Na krabicovitý koncernový základ jsou nalepeny detaily v rádoby-jižním stylu, ale nakonec z toho vychází jen nesourodá spatlanina.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 09. 2018 09:50

Proč by to měli dělat? Když se to jejich zákazníkům líbí. A designová tragedie to určitě není. Za mne docela povedený.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2018 09:57

Ty jsi tragédie. By mě zajímalo v jakým paskvilu jezdíš ty.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 10:18

V hezčím, než co VW dovedl kdy vymyslet.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 09. 2018 11:29

Můžeš to trochu upřesnit?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 11:39

Můžu. Nechci. Mám vás totiž na háku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2018 11:50

Přesně to jsem si myslel.. zakomplexovanej hater co dokáže jenom psát trapný nesmyslný kydy, nasedá do svý hajtry a sní o krásným autě.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 09. 2018 15:10

Starý Renault Clio grandtour. S “motorem” jednadva.
Slušná šeredka, Jak z venku tak hlavně zevnitř.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2018 22:05

To jako fakt? Už se tu profláknul v minulosti jo.. Ty kráso tak to je dobrej týpek teda vymaštěnej ještě kritizovat tady auta o galaxii jinde.. chápu no lidi bez vkusu uvažujou jinak. To jsi mě pobavil teda díky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 09. 2018 20:43

To je hezké, jak podle údajného vlastnictví auta dovedou někteří soudit. Inu, ne nadarmo je česká společnost nejpovrchnější a nejodpadnější v Evropě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 15:15

Nemusím snít. Na rozdíl od davu si mohu dovolit být jiný a nestydět se za to. Ale i ty máš šanci dospět.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 09. 2018 16:27

Ty jsi jiný už od pohledu. Takže se tobě šeredné auto tak nějak hodí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 18:53

Pro někoho šeredné, pro někoho krásné. Když tuctové stádo hodnotí vkus a krásu, nikdy neocení to, co je opravdu hezké.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 09. 2018 19:02

Ještě, že ty máš ten patent na rozum a jen ty umíš zhodnotit, co je “krásné”.

I když se koukneš na sebe do zrcadla, tak si říkáš, jak jsi krásný, co?
A realita je: malej podměrečnej záprtek, s rozšlápnutým xichtem, křivýma zubama, na kterém všechny hadry jen visí. Příště se nech do novin vyfotit z větší dálky Polane.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 21:16

Závidíš? Takový mindrák, to se hned tak nevidí. Abys musel neustále všude lézt a hledat cokoli na mou osobu, ať už by to byla pravda či ne, to musí stát za to.
O to víc jsem rád, že tě to žere.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 06. 2019 14:50

A jeje. Mpolan internetovy hrdina.
Tak urcite mas nejlepsi karu. :) Predpokladam nejakou vylitanou jebku.

Odpovědět  |   | 
mattoni  |  19. 09. 2018 20:26

favo?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2018 11:30

Tak potom se můžeš pochlubit ne antivwkoncernisto podle tvých komentů tě spíš typuju na to, že jezdíš busem

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 11:39

To, kupodivu, taky. A i ten je hezčí.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2018 11:51

Viď líbí se ti, no tak si to v něm užíj.. už tam máte i klimatizace, jen pozor na bezďáky

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 15:14

U nás bezďáci nejsou, já nejsem z hloupé Prahy.

Odpovědět  |   | 
FX  |  19. 09. 2018 09:59

No kdyby ještě ta auta VW byla krásná, tak pak už nevím co by dělala konkurence, ta by to pak mohla rovnou zabalit když už teď na VW nestíhá.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 09. 2018 09:18

Opravdu šokující záď. Ten reklamní agent automobilky si taky mohl dát víc práce s nadpisem. Za ty prachy ......

Odpovědět  |   | 
Marek  |  19. 09. 2018 09:50

ihned po přečtení článku jsem musel vyhledat psychologickou pomoc.... neboť z fotky té šokující zádě jsem byl ale opravdu v šoku, teď to patrně ve mě zanechá doživotní trauma

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  19. 09. 2018 10:05

zaujímavé, že dvojička Škody Kodiaq sa bude vyrábať v Nemecku, žeby teda výrobu Superb-u ponechali v Čechách ? Ináč zadok fakt bez nápadu, a to mal Seat vyvolávať emócie.

Odpovědět  |   | 
Rock  |  19. 09. 2018 12:13

To není žádná dvojička Kodiaqu ty dvojičko. Mají shodnej technickej základ to je vše a Tarraco je větší.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  19. 09. 2018 12:45

Nie je väčší. Porovnaj si rozmery.

Odpovědět  |   | 
Pepat  |  19. 09. 2018 11:58

Další drobty z lidové automobilky, inovace nulová, a zákaznící to všechno žerou a ještě draze platí
tiguan kodiaq, španěl a kdoví co ještě
jediná změna v jazyku navigace
ať žije euroauto europivo a euroživot

Odpovědět  |   | 
Altero  |  19. 09. 2018 12:22

Typickej koncern - unylost,nuda,sed,bez napadu. Za ty prachy k zbliti.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  19. 09. 2018 14:11

U mně dobrý. Přesně podle mého gusta.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  19. 09. 2018 15:02

Šokující záď? Teda jestli nás neměla šokovat, jak je hnusná. Seat prostě zadky aut dělat neumí, to už víme od dob jejich výtvorů jako Altea. Vždycky udělají malilinkatý světla na nezáživném rovném plechu.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  19. 09. 2018 22:10

Zadek má náhodou krásnej, hned bych si sáhnul

Odpovědět  |   | 
Renda  |  19. 09. 2018 18:24

Tak koncerne konečně po 16-ti letech okopíroval od Volva(XC90 modelová řada 2002) asistenta proti převrácení.. No to jsou ale šikulové

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 18:55

No ale fuj, takhle srážet úžasnou a inovativní funkci nového Seatu...

Odpovědět  |   | 
Houmi  |  19. 09. 2018 20:12

To je bomba, to má každé kolo svůj motor. Jak to jen sesynchronizují, že se to nepřevrátí. Žasnu.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  19. 09. 2018 23:14

Tiguan Allspace - na Tarracu je extrémně vidět jeho původ, tj. v prodlouženém Tiguanu. Zatímco Kodiaq šel cestou kompletně nového "kabátu", u Seatu jsou vidět snahy o úsporu.

Dveře, postranice, boční skla a střecha, to všechno je podle všeho beze změny. Dokonce se mi zdá, že i díly interiéru jsou převzaté (dolní polovina palubní desky).

Brzy se ukáže, zda tento pokus bude fungovat...

Odpovědět  |   | 
vaclav  |  20. 09. 2018 20:16

tak to je fakt hnusný, tipuju že na papíře to bylo někdy kolem 2014 tam to tak pasuje.......na oko veliký všechny v tyhle řadě a vevnitř místa sotva jak v oktávce:)

Odpovědět  |   | 
Vuek  |  20. 09. 2018 20:23

Prosím už na tak gigantické šoky na nás, čtenáře! Ležím od publikace tohoto článku na podlaze sklepa, a absolutně to nemůžu rozdýchat...můžete mi prosím aspoň někdo z vás odolnějších zavolat 112??? díky moc - píšu z tlačítkovýho Ericsona.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 09. 2018 21:14

Sokujici byla zad zejmena na Litomericku....

Odpovědět  |   | 
IJK  |  13. 12. 2018 16:16

Zajímalo by mne, jak jsou tam vyřešené sedačky ve třetí řadě. Ty představují zásadní rozdíl mezi Kodiaqem a Tiguanem. zatímco Tiguan AllSpace má ten prostor celkem povedený, u Kodiaqa je to totální propadák - něco tak blbě vymyšleného jsem jinde neviděl. Zásadní problém jel, že pod sedadla v druhé řadě nelze zastrčit špička nohy, vadí tomu nějaký blbý plech. Takže musíte sedadla v druhé řadě buď posunout o dalších 10 cm dopředu (a pak se tam sedící tísní, zatímco vzadu mají zbytečně prostoru před koleny), nebo chodidla nepřirozeně vytočit do strany. Na zadní sedačky navíc nelze dát ani většinu autosedaček, protože se perou s opěrkami hlavy. Ideálním pasažér tam by musel mít 150-160cm výšky a pahýly místo nohou. Možná ještě dítě na podsedáku. Nechápu. Působí to na mne skoro jako záměr, dvě velmi podobná auta od sesterských firem, stejné uspořádání a řešení sedaček ve třetí řadě a tak radikálně odlišný výsledek. Takže by mne seriózní srovnání s třetím 'sourozencem' docela zajímalo.

Odpovědět  |   | 
mojo  |  10. 01. 2019 20:38

Za ty prachy si raději koupím menší baráček na vesnici někde v nějakém zapadákově kde bude klid a nějakou ojetinku bez zbytečné elektroniky ktera se stejne jen ser....

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 04. 2019 12:03

ak niekto premysla o kupe, mal by si pozriet losi test. tak nedotacave auto uz dlho netestovali.

Odpovědět  |   | 
jano  |  09. 05. 2019 20:34

A tie dynamické ledky no fuj dokonalý cirkus v celom koncerne.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  21. 05. 2019 11:17

Panejo! To má tak ŠOKUJÍCÍ záď, že bych to hned zakázal prodávat! To bude dopravních nehod, až tenhle Seat někoho předjede. Všichni budou tak šokovaný, že budou narážet navzájem do sebe, do stromů, do domů, všude budou plný škarpy vraků a mrtvol a hořících vraků a možná to způsobí zkázu lidstva.
P.S.: Mičko, ty vole, kam na ty titulky chodíš?

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  18. 06. 2019 16:15

P.S.: A Mička je šokující blb.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné