Panejo! To má tak ŠOKUJÍCÍ záď, že bych to hned zakázal prodávat! To bude dopravních nehod, až tenhle Seat někoho předjede. Všichni budou tak šokovaný, že budou narážet navzájem do sebe, do stromů, do domů, všude budou plný škarpy vraků a mrtvol a hořících vraků a možná to způsobí zkázu lidstva. P.S.: Mičko, ty vole, kam na ty titulky chodíš?
P.S.: A Mička je šokující blb.
ak niekto premysla o kupe, mal by si pozriet losi test. tak nedotacave auto uz dlho netestovali.
A tie dynamické ledky no fuj dokonalý cirkus v celom koncerne.
Za ty prachy si raději koupím menší baráček na vesnici někde v nějakém zapadákově kde bude klid a nějakou ojetinku bez zbytečné elektroniky ktera se stejne jen ser....
Zajímalo by mne, jak jsou tam vyřešené sedačky ve třetí řadě. Ty představují zásadní rozdíl mezi Kodiaqem a Tiguanem. zatímco Tiguan AllSpace má ten prostor celkem povedený, u Kodiaqa je to totální propadák - něco tak blbě vymyšleného jsem jinde neviděl. Zásadní problém jel, že pod sedadla v druhé řadě nelze zastrčit špička nohy, vadí tomu nějaký blbý plech. Takže musíte sedadla v druhé řadě buď posunout o dalších 10 cm dopředu (a pak se tam sedící tísní, zatímco vzadu mají zbytečně prostoru před koleny), nebo chodidla nepřirozeně vytočit do strany. Na zadní sedačky navíc nelze dát ani většinu autosedaček, protože se perou s opěrkami hlavy. Ideálním pasažér tam by musel mít 150-160cm výšky a pahýly místo nohou. Možná ještě dítě na podsedáku. Nechápu. Působí to na mne skoro jako záměr, dvě velmi podobná auta od sesterských firem, stejné uspořádání a řešení sedaček ve třetí řadě a tak radikálně odlišný výsledek. Takže by mne seriózní srovnání s třetím 'sourozencem' docela zajímalo.
Sokujici byla zad zejmena na Litomericku....
Prosím už na tak gigantické šoky na nás, čtenáře! Ležím od publikace tohoto článku na podlaze sklepa, a absolutně to nemůžu rozdýchat...můžete mi prosím aspoň někdo z vás odolnějších zavolat 112??? díky moc - píšu z tlačítkovýho Ericsona.
tak to je fakt hnusný, tipuju že na papíře to bylo někdy kolem 2014 tam to tak pasuje.......na oko veliký všechny v tyhle řadě a vevnitř místa sotva jak v oktávce:)
Tiguan Allspace - na Tarracu je extrémně vidět jeho původ, tj. v prodlouženém Tiguanu. Zatímco Kodiaq šel cestou kompletně nového "kabátu", u Seatu jsou vidět snahy o úsporu.Dveře, postranice, boční skla a střecha, to všechno je podle všeho beze změny. Dokonce se mi zdá, že i díly interiéru jsou převzaté (dolní polovina palubní desky).Brzy se ukáže, zda tento pokus bude fungovat...
To je bomba, to má každé kolo svůj motor. Jak to jen sesynchronizují, že se to nepřevrátí. Žasnu.
Tak koncerne konečně po 16-ti letech okopíroval od Volva(XC90 modelová řada 2002) asistenta proti převrácení.. No to jsou ale šikulové:-D:-D
No ale fuj, takhle srážet úžasnou a inovativní funkci nového Seatu...
Šokující záď? Teda jestli nás neměla šokovat, jak je hnusná. Seat prostě zadky aut dělat neumí, to už víme od dob jejich výtvorů jako Altea. Vždycky udělají malilinkatý světla na nezáživném rovném plechu.
Zadek má náhodou krásnej, hned bych si sáhnul :-D
U mně dobrý. Přesně podle mého gusta.
Typickej koncern - unylost,nuda,sed,bez napadu. Za ty prachy k zbliti.
Další drobty z lidové automobilky, inovace nulová, a zákaznící to všechno žerou a ještě draze platítiguan kodiaq, španěl a kdoví co ještějediná změna v jazyku navigace ať žije euroauto europivo a euroživot
zaujímavé, že dvojička Škody Kodiaq sa bude vyrábať v Nemecku, žeby teda výrobu Superb-u ponechali v Čechách ? Ináč zadok fakt bez nápadu, a to mal Seat vyvolávať emócie.
To není žádná dvojička Kodiaqu ty dvojičko. Mají shodnej technickej základ to je vše a Tarraco je větší. ;-)
Nie je väčší. Porovnaj si rozmery.
ihned po přečtení článku jsem musel vyhledat psychologickou pomoc.... neboť z fotky té šokující zádě jsem byl ale opravdu v šoku, teď to patrně ve mě zanechá doživotní trauma
Opravdu šokující záď. Ten reklamní agent automobilky si taky mohl dát víc práce s nadpisem. Za ty prachy ......
Koncern VW by měl už konečně najmout nějaké designéry. Design všech jejich aut je v posledních pěti letech zoufalý, přežitý, zastaralý. Tohle je taky designová tragédie. Na krabicovitý koncernový základ jsou nalepeny detaily v rádoby-jižním stylu, ale nakonec z toho vychází jen nesourodá spatlanina.
No kdyby ještě ta auta VW byla krásná, tak pak už nevím co by dělala konkurence, ta by to pak mohla rovnou zabalit když už teď na VW nestíhá.
Ty jsi tragédie. By mě zajímalo v jakým paskvilu jezdíš ty.
V hezčím, než co VW dovedl kdy vymyslet.
Tak potom se můžeš pochlubit ne antivwkoncernisto ;-) podle tvých komentů tě spíš typuju na to, že jezdíš busem :-D
To, kupodivu, taky. A i ten je hezčí.
Viď líbí se ti, no tak si to v něm užíj.. už tam máte i klimatizace, jen pozor na bezďáky :-D
U nás bezďáci nejsou, já nejsem z hloupé Prahy.
Můžeš to trochu upřesnit?
Můžu. Nechci. Mám vás totiž na háku. :-D :-D
favo? :-D
Přesně to jsem si myslel.. zakomplexovanej hater co dokáže jenom psát trapný nesmyslný kydy, nasedá do svý hajtry a sní o krásným autě.
Nemusím snít. Na rozdíl od davu si mohu dovolit být jiný a nestydět se za to. Ale i ty máš šanci dospět.
Ty jsi jiný už od pohledu. Takže se tobě šeredné auto tak nějak hodí.
Pro někoho šeredné, pro někoho krásné. Když tuctové stádo hodnotí vkus a krásu, nikdy neocení to, co je opravdu hezké.
Ještě, že ty máš ten patent na rozum a jen ty umíš zhodnotit, co je “krásné”. I když se koukneš na sebe do zrcadla, tak si říkáš, jak jsi krásný, co? A realita je: malej podměrečnej záprtek, s rozšlápnutým xichtem, křivýma zubama, na kterém všechny hadry jen visí. Příště se nech do novin vyfotit z větší dálky Polane.
Závidíš? Takový mindrák, to se hned tak nevidí. Abys musel neustále všude lézt a hledat cokoli na mou osobu, ať už by to byla pravda či ne, to musí stát za to. O to víc jsem rád, že tě to žere. :-)
A jeje. Mpolan internetovy hrdina.Tak urcite mas nejlepsi karu. :) Predpokladam nejakou vylitanou jebku.
Starý Renault Clio grandtour. S “motorem” jednadva. Slušná šeredka, Jak z venku tak hlavně zevnitř.
To jako fakt? :-D Už se tu profláknul v minulosti jo.. Ty kráso tak to je dobrej týpek teda vymaštěnej ještě kritizovat tady auta o galaxii jinde.. chápu no lidi bez vkusu uvažujou jinak. :-D :-D To jsi mě pobavil teda díky.
To je hezké, jak podle údajného vlastnictví auta dovedou někteří soudit. Inu, ne nadarmo je česká společnost nejpovrchnější a nejodpadnější v Evropě. :-)
Proč by to měli dělat? Když se to jejich zákazníkům líbí. A designová tragedie to určitě není. Za mne docela povedený.
Extremne sokujici!!! Ultrarevoluce na poli designu!
rozmohl se nám tu takový nešvar, spojené zadní svítílny, pořád to bude kýč, o když to používá i vlajková loď nejmenované čtyřkroužkové značky
Paráda a mega displej nemá chybu i praktickým umístěním v koncernu bezkonkurenční.
Je to jednoznacne sklamanie. Cakal som ze to auto bude dizajnovo vyvazene a bude posobit vyrovnanejsie. Nema to smrnc dizajn je neisty a ten interier? No to je otras. ako v nejakej Mahidre alebo UAZe. Neviem co je to dnes za odporna moda nalepit navigaciu hore a vyduchy ventilacie posadit ta nizko. Je to bieda. Palec dole.
Jo, jo, další nevzhledná krabice v řadě.
... a ta řadička automatu...
Co že do toho nedali 1.0 tsi, kdo to s timhle závratným objemem koupí:-D
Předek jako Kia a zadek jako Jeep? Škoda že Seat ztratil svou image a kopíruje ostatní Pořad ale lepší než předek poslední Octavie
... předek spíš trošku jako Infiniti...
tak to se moc nepovedlo, dojem ani náhodou neodpovídá cenovce, prostě působí lacině díky všem těm náhražkám
šokující záď??? Mno ... ale radši nic :-D
Dostaneš šok z toho, jakou hrůzu dovedou designéři vymyslet.
Auto se čtyřma motorama? Vždycky jsem měl v autě jenom jeden.
Šlo by to hůř? Pochybuju, ten zadek je megahnusný a ty fejkové jakoby výfuky (nebo co to jako má být) tomu dávají korunu. Brrr.... :-O
hlavně že se nepřevrátí..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.