Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

60 komentářů

Jaryn
21. května • 11:17

Panejo! To má tak ŠOKUJÍCÍ záď, že bych to hned zakázal prodávat! To bude dopravních nehod, až tenhle Seat někoho předjede. Všichni budou tak šokovaný, že budou narážet navzájem do sebe, do stromů, do domů, všude budou plný škarpy vraků a mrtvol a hořících vraků a možná to způsobí zkázu lidstva.
P.S.: Mičko, ty vole, kam na ty titulky chodíš?

Jaryn
18. června • 16:15

P.S.: A Mička je šokující blb.

dpcstb
12. dubna • 12:03

ak niekto premysla o kupe, mal by si pozriet losi test. tak nedotacave auto uz dlho netestovali.

jano
9. května • 20:34

A tie dynamické ledky no fuj dokonalý cirkus v celom koncerne.

mojo
10. ledna • 20:38

Za ty prachy si raději koupím menší baráček na vesnici někde v nějakém zapadákově kde bude klid a nějakou ojetinku bez zbytečné elektroniky ktera se stejne jen ser....

IJK
13. prosince • 16:16

Zajímalo by mne, jak jsou tam vyřešené sedačky ve třetí řadě. Ty představují zásadní rozdíl mezi Kodiaqem a Tiguanem. zatímco Tiguan AllSpace má ten prostor celkem povedený, u Kodiaqa je to totální propadák - něco tak blbě vymyšleného jsem jinde neviděl. Zásadní problém jel, že pod sedadla v druhé řadě nelze zastrčit špička nohy, vadí tomu nějaký blbý plech. Takže musíte sedadla v druhé řadě buď posunout o dalších 10 cm dopředu (a pak se tam sedící tísní, zatímco vzadu mají zbytečně prostoru před koleny), nebo chodidla nepřirozeně vytočit do strany. Na zadní sedačky navíc nelze dát ani většinu autosedaček, protože se perou s opěrkami hlavy. Ideálním pasažér tam by musel mít 150-160cm výšky a pahýly místo nohou. Možná ještě dítě na podsedáku. Nechápu. Působí to na mne skoro jako záměr, dvě velmi podobná auta od sesterských firem, stejné uspořádání a řešení sedaček ve třetí řadě a tak radikálně odlišný výsledek. Takže by mne seriózní srovnání s třetím 'sourozencem' docela zajímalo.

Joe Doe
20. září • 21:14

Sokujici byla zad zejmena na Litomericku....

Vuek
20. září • 20:23

Prosím už na tak gigantické šoky na nás, čtenáře! Ležím od publikace tohoto článku na podlaze sklepa, a absolutně to nemůžu rozdýchat...můžete mi prosím aspoň někdo z vás odolnějších zavolat 112??? díky moc - píšu z tlačítkovýho Ericsona.

vaclav
20. září • 20:16

tak to je fakt hnusný, tipuju že na papíře to bylo někdy kolem 2014 tam to tak pasuje.......na oko veliký všechny v tyhle řadě a vevnitř místa sotva jak v oktávce:)

Adam
19. září • 23:14

Tiguan Allspace - na Tarracu je extrémně vidět jeho původ, tj. v prodlouženém Tiguanu. Zatímco Kodiaq šel cestou kompletně nového "kabátu", u Seatu jsou vidět snahy o úsporu.Dveře, postranice, boční skla a střecha, to všechno je podle všeho beze změny. Dokonce se mi zdá, že i díly interiéru jsou převzaté (dolní polovina palubní desky).Brzy se ukáže, zda tento pokus bude fungovat...

Houmi
19. září • 20:12

To je bomba, to má každé kolo svůj motor. Jak to jen sesynchronizují, že se to nepřevrátí. Žasnu.

Renda
19. září • 18:24

Tak koncerne konečně po 16-ti letech okopíroval od Volva(XC90 modelová řada 2002) asistenta proti převrácení.. No to jsou ale šikulové:-D:-D

mpolan
19. září • 18:55

No ale fuj, takhle srážet úžasnou a inovativní funkci nového Seatu...

883ccm
19. září • 15:02

Šokující záď? Teda jestli nás neměla šokovat, jak je hnusná. Seat prostě zadky aut dělat neumí, to už víme od dob jejich výtvorů jako Altea. Vždycky udělají malilinkatý světla na nezáživném rovném plechu.

Aleš
19. září • 22:10

Zadek má náhodou krásnej, hned bych si sáhnul :-D

josephko
19. září • 14:11

U mně dobrý. Přesně podle mého gusta.

Altero
19. září • 12:22

Typickej koncern - unylost,nuda,sed,bez napadu. Za ty prachy k zbliti.

Pepat
19. září • 11:58

Další drobty z lidové automobilky, inovace nulová, a zákaznící to všechno žerou a ještě draze platí
tiguan kodiaq, španěl a kdoví co ještě
jediná změna v jazyku navigace
ať žije euroauto europivo a euroživot

fanúšik
19. září • 10:05

zaujímavé, že dvojička Škody Kodiaq sa bude vyrábať v Nemecku, žeby teda výrobu Superb-u ponechali v Čechách ? Ináč zadok fakt bez nápadu, a to mal Seat vyvolávať emócie.

Rock
19. září • 12:13

To není žádná dvojička Kodiaqu ty dvojičko. Mají shodnej technickej základ to je vše a Tarraco je větší. ;-)

fanúšik
19. září • 12:45

Nie je väčší. Porovnaj si rozmery.

Marek
19. září • 9:50

ihned po přečtení článku jsem musel vyhledat psychologickou pomoc.... neboť z fotky té šokující zádě jsem byl ale opravdu v šoku, teď to patrně ve mě zanechá doživotní trauma

Honza
19. září • 9:18

Opravdu šokující záď. Ten reklamní agent automobilky si taky mohl dát víc práce s nadpisem. Za ty prachy ......

mpolan
19. září • 7:35

Koncern VW by měl už konečně najmout nějaké designéry. Design všech jejich aut je v posledních pěti letech zoufalý, přežitý, zastaralý. Tohle je taky designová tragédie. Na krabicovitý koncernový základ jsou nalepeny detaily v rádoby-jižním stylu, ale nakonec z toho vychází jen nesourodá spatlanina.

FX
19. září • 9:59

No kdyby ještě ta auta VW byla krásná, tak pak už nevím co by dělala konkurence, ta by to pak mohla rovnou zabalit když už teď na VW nestíhá.

Pavel
19. září • 9:57

Ty jsi tragédie. By mě zajímalo v jakým paskvilu jezdíš ty.

mpolan
19. září • 10:18

V hezčím, než co VW dovedl kdy vymyslet.

Pavel
19. září • 11:30

Tak potom se můžeš pochlubit ne antivwkoncernisto ;-) podle tvých komentů tě spíš typuju na to, že jezdíš busem :-D

mpolan
19. září • 11:39

To, kupodivu, taky. A i ten je hezčí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
19. září • 11:51

Viď líbí se ti, no tak si to v něm užíj.. už tam máte i klimatizace, jen pozor na bezďáky :-D

mpolan
19. září • 15:14

U nás bezďáci nejsou, já nejsem z hloupé Prahy.

JirkaX
19. září • 11:29

Můžeš to trochu upřesnit?

mpolan
19. září • 11:39

Můžu. Nechci. Mám vás totiž na háku. :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mattoni
19. září • 20:26

favo? :-D

Pavel
19. září • 11:50

Přesně to jsem si myslel.. zakomplexovanej hater co dokáže jenom psát trapný nesmyslný kydy, nasedá do svý hajtry a sní o krásným autě.

mpolan
19. září • 15:15

Nemusím snít. Na rozdíl od davu si mohu dovolit být jiný a nestydět se za to. Ale i ty máš šanci dospět.

Mirror
19. září • 16:27

Ty jsi jiný už od pohledu. Takže se tobě šeredné auto tak nějak hodí.

mpolan
19. září • 18:53

Pro někoho šeredné, pro někoho krásné. Když tuctové stádo hodnotí vkus a krásu, nikdy neocení to, co je opravdu hezké.

Mirror
19. září • 19:02

Ještě, že ty máš ten patent na rozum a jen ty umíš zhodnotit, co je “krásné”. I když se koukneš na sebe do zrcadla, tak si říkáš, jak jsi krásný, co?
A realita je: malej podměrečnej záprtek, s rozšlápnutým xichtem, křivýma zubama, na kterém všechny hadry jen visí. Příště se nech do novin vyfotit z větší dálky Polane.

mpolan
19. září • 21:16

Závidíš? Takový mindrák, to se hned tak nevidí. Abys musel neustále všude lézt a hledat cokoli na mou osobu, ať už by to byla pravda či ne, to musí stát za to.
O to víc jsem rád, že tě to žere. :-)

Petr
4. června • 14:50

A jeje. Mpolan internetovy hrdina.
Tak urcite mas nejlepsi karu. :) Predpokladam nejakou vylitanou jebku.

Mirror
19. září • 15:10

Starý Renault Clio grandtour. S “motorem” jednadva.
Slušná šeredka, Jak z venku tak hlavně zevnitř.

Pavel
19. září • 22:05

To jako fakt? :-D Už se tu profláknul v minulosti jo.. Ty kráso tak to je dobrej týpek teda vymaštěnej ještě kritizovat tady auta o galaxii jinde.. chápu no lidi bez vkusu uvažujou jinak. :-D :-D To jsi mě pobavil teda díky.

mpolan
20. září • 20:43

To je hezké, jak podle údajného vlastnictví auta dovedou někteří soudit. Inu, ne nadarmo je česká společnost nejpovrchnější a nejodpadnější v Evropě. :-)

JirkaX
19. září • 9:50

Proč by to měli dělat? Když se to jejich zákazníkům líbí. A designová tragedie to určitě není. Za mne docela povedený.

Altero
19. září • 6:06

Extremne sokujici!!! Ultrarevoluce na poli designu!

JM
18. září • 23:28

rozmohl se nám tu takový nešvar, spojené zadní svítílny, pořád to bude kýč, o když to používá i vlajková loď nejmenované čtyřkroužkové značky

Rock
18. září • 22:22

Paráda a mega displej nemá chybu i praktickým umístěním v koncernu bezkonkurenční.

wermi
18. září • 22:00

Je to jednoznacne sklamanie. Cakal som ze to auto bude dizajnovo vyvazene a bude posobit vyrovnanejsie. Nema to smrnc dizajn je neisty a ten interier? No to je otras. ako v nejakej Mahidre alebo UAZe. Neviem co je to dnes za odporna moda nalepit navigaciu hore a vyduchy ventilacie posadit ta nizko. Je to bieda. Palec dole.

karlos
19. září • 9:01

Jo, jo, další nevzhledná krabice v řadě.

Moik
19. září • 1:17

... a ta řadička automatu...

Mechanik
18. září • 21:46

Co že do toho nedali 1.0 tsi, kdo to s timhle závratným objemem koupí:-D

Tom
18. září • 21:39

Předek jako Kia a zadek jako Jeep? Škoda že Seat ztratil svou image a kopíruje ostatní Pořad ale lepší než předek poslední Octavie

Martin
18. září • 23:10

... předek spíš trošku jako Infiniti...

king014
18. září • 21:26

tak to se moc nepovedlo, dojem ani náhodou neodpovídá cenovce, prostě působí lacině díky všem těm náhražkám

jouda
18. září • 20:46

šokující záď??? Mno ... ale radši nic :-D

mpolan
19. září • 7:32

Dostaneš šok z toho, jakou hrůzu dovedou designéři vymyslet.

Karel
18. září • 20:36

Auto se čtyřma motorama? Vždycky jsem měl v autě jenom jeden.

E15
18. září • 20:35

Šlo by to hůř? Pochybuju, ten zadek je megahnusný a ty fejkové jakoby výfuky (nebo co to jako má být) tomu dávají korunu. Brrr.... :-O

Petr
18. září • 23:27

hlavně že se nepřevrátí..

Doporučujeme

Články odjinud