Seat Tarraco má kompletní technická data. Jak si vede proti Škodě Kodiaq?

 |  22. 11. 2018 14:28

No hlavně že pro mě 10x hezčí.. než Kodiaq

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 16:27

Kodiaq byl záměrně aspoň zezadu udělán skaredy skrz tiguan a proto i nedostal top motory až teď(TD bt) a silnější 2l tsi taky schází.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  22. 11. 2018 17:52

Záměrně? To je ale hloupost co jste napsal, že.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 19:21

Vw záměrně Škodu brzdí a není to jen případ Kokodáka.Srovnej možnosti v Karoqu a sesterské Atece(mimo cupry).Já před 4roky kupoval ORs a nebyl ještě adoptivní podvozek ale Leon cupra měl atd.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 19:57

Kraviny, Seat končí v nižší střední (Leon), Škoda ve střední třídě (Sup). Takže je jasné, že Škoda v rámci koncernu stojí výše než Seat.

Odpovědět  |   | 
Q  |  22. 11. 2018 20:30

Přinejlepším je na stejné úrovni. Škodovka sice má Superba, ale je dost omezována v technice i výbavě. Hodně je to vidět třeba na Fabii, která musela zůstat na starší platformě, nemůže mít výkonnější motory, RS verzi, dvouzónovou klimatizaci apod.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:03

U fabky je to vidět úplně nejvíc.Oproti nové ibize je fabka na úrovni dacie.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 21:59

Fabie je na staré platformě, protože v době kdy vznikala ještě nová nebyla. Nová generace ji dostane. Jak nemůže mít výkonnější motory? Kodiaq má 2.0 BiTDI, Tarraco nemá. Prostě Škodárna má plnohodnotnou střední, kterou Seat vůbec nemá, Škodárna prodává jak o život a je silně zisková, Seat se potácí na hraně ziskovosti a každé dva roky VW špekuluje jestli celý ten španělský bordel nezavře.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 11. 2018 10:52

Ano, platforma ještě nebyla. Otázkou je, proč je to načasované tak, že Fabia teď bude jediné auto se starou platformou na evropských výrobních linkách.
Co se týče motorů, myslel jsem hlavně Fabii. Má jen litrový tříválec.
Výkonné motory už nebudou pod značkou Seat, ale pod vyčleněnou značkou Cupra. Kupříkladu menší Ateca má 221 kW, čili více, než cokoliv od Škodovky.
Seat byl mnoho let po sobě ve ztrátě, zejména kvůli špatnému designu a nevhodné nabídce modelů. To už je pryč. Ale zisku Škodovky samozřejmě nikdy nedosáhne, Škodovka má větší marže než Audi.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  26. 11. 2018 15:44

Nacasované to je tak jak si to ve skode nacasovali. Seat radsi udelal 2 facelifty ibizy, aby pockal na novou platformu. Skoda ne. jejich boj.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:12

Seat exeo nebo jak se ten výtvor ala A4 střední třídy jmenoval neuspěl tak orizly nabídku jen na ziskové auta.Kdežto šáde mimo fabii a citiga má úspěch ve všech třídách.

Odpovědět  |   | 
F40  |  22. 11. 2018 15:42

Budíky se dají přepínat na hranaté a kulaté?
Už vůbec není možnost manuál+4x4; to už ať tam nedávají manuál vůbec.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 11. 2018 15:49

Se omlouvám, ale při pohledu na sedačky jsem samovolně propukl v smích. To je skutečně nedůstojné jednak daného segmentu a konkurentům v něm, jednak předpokládané ceně vozu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  22. 11. 2018 18:46

V článku jsou chyby, verze TDI 4x2 je u Kodiaqu pouze s automatem, zatímco u Tarraca zase jen s manuálem. TDI 4x4 zase nabízí pouze a automatem Tarraco, zatímco Kodiaq může být v této verzi i s manuálem.
Ach jo!

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

takže vlastně jedna chyba - převodovka u Kodiaqu 2.0 TDI/110 kW 2WD, jinak data sedí.

Díky za upozornění,

Honza

Odpovědět  |   | 
simson33  |  23. 11. 2018 12:58

Dobrý den, ta druhá chyba nebo nepřesnost spočívá v tom, že u Kodiaqu 2.0 TDI se 110kW ve verzi 4x4 máte uveden pouze automat (7A) zatímco je k dispozici i s manuálem (6M/7A).

Odpovědět  |   | 
ijon  |  23. 11. 2018 15:53

Možná nejzajímavější informací je porovnání spotřeb podle staré a nové metodiky. Je to občas tedy docela velký rozdíl.
Koukám, že Seat má už novou tabletí přístrojovku. Bohužel jak je to už u této značky zvykem, interiér mnoho elegance nepobral.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 17:27

Vokswagen u kazdeho ci je to seat alebo skoda takmer podobne auta vyraba s tou istou technikou..len má iný emblém...
vyraba v podstate je to jedno a to isté...co najviac spolocných dielov o motoroch ani nehovorím.. uniformita...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2018 17:07

Hezčí než Kodiaq, ovšem méně osobitý, bez debat lepší nabídka než např. nové Santa-Fe, které je jízdně naprosto děsivé, designově tu trochu Dodge, tu trochu Toyota, cenově nesmysl. Seat je koncernová čtyřka, ale dere se zaslouženě nahoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 51 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan