Hezčí než Kodiaq, ovšem méně osobitý, bez debat lepší nabídka než např. nové Santa-Fe, které je jízdně naprosto děsivé, designově tu trochu Dodge, tu trochu Toyota, cenově nesmysl. Seat je koncernová čtyřka, ale dere se zaslouženě nahoru.
Vokswagen u kazdeho ci je to seat alebo skoda takmer podobne auta vyraba s tou istou technikou..len má iný emblém...vyraba v podstate je to jedno a to isté...co najviac spolocných dielov o motoroch ani nehovorím.. uniformita...:-D
Možná nejzajímavější informací je porovnání spotřeb podle staré a nové metodiky. Je to občas tedy docela velký rozdíl.Koukám, že Seat má už novou tabletí přístrojovku. Bohužel jak je to už u této značky zvykem, interiér mnoho elegance nepobral.
V článku jsou chyby, verze TDI 4x2 je u Kodiaqu pouze s automatem, zatímco u Tarraca zase jen s manuálem. TDI 4x4 zase nabízí pouze a automatem Tarraco, zatímco Kodiaq může být v této verzi i s manuálem. Ach jo!
Dobrý večer,takže vlastně jedna chyba - převodovka u Kodiaqu 2.0 TDI/110 kW 2WD, jinak data sedí. Díky za upozornění,Honza
Dobrý den, ta druhá chyba nebo nepřesnost spočívá v tom, že u Kodiaqu 2.0 TDI se 110kW ve verzi 4x4 máte uveden pouze automat (7A) zatímco je k dispozici i s manuálem (6M/7A).
Se omlouvám, ale při pohledu na sedačky jsem samovolně propukl v smích. To je skutečně nedůstojné jednak daného segmentu a konkurentům v něm, jednak předpokládané ceně vozu.
Budíky se dají přepínat na hranaté a kulaté?Už vůbec není možnost manuál+4x4; to už ať tam nedávají manuál vůbec.
No hlavně že pro mě 10x hezčí.. než Kodiaq
Kodiaq byl záměrně aspoň zezadu udělán skaredy skrz tiguan a proto i nedostal top motory až teď(TD bt) a silnější 2l tsi taky schází.
Záměrně? :-D To je ale hloupost co jste napsal, že.
Vw záměrně Škodu brzdí a není to jen případ Kokodáka.Srovnej možnosti v Karoqu a sesterské Atece(mimo cupry).Já před 4roky kupoval ORs a nebyl ještě adoptivní podvozek ale Leon cupra měl atd.
Kraviny, Seat končí v nižší střední (Leon), Škoda ve střední třídě (Sup). Takže je jasné, že Škoda v rámci koncernu stojí výše než Seat.
Seat exeo nebo jak se ten výtvor ala A4 střední třídy jmenoval neuspěl tak orizly nabídku jen na ziskové auta.Kdežto šáde mimo fabii a citiga má úspěch ve všech třídách.
Přinejlepším je na stejné úrovni. Škodovka sice má Superba, ale je dost omezována v technice i výbavě. Hodně je to vidět třeba na Fabii, která musela zůstat na starší platformě, nemůže mít výkonnější motory, RS verzi, dvouzónovou klimatizaci apod.
Fabie je na staré platformě, protože v době kdy vznikala ještě nová nebyla. Nová generace ji dostane. Jak nemůže mít výkonnější motory? Kodiaq má 2.0 BiTDI, Tarraco nemá. Prostě Škodárna má plnohodnotnou střední, kterou Seat vůbec nemá, Škodárna prodává jak o život a je silně zisková, Seat se potácí na hraně ziskovosti a každé dva roky VW špekuluje jestli celý ten španělský bordel nezavře.
Ano, platforma ještě nebyla. Otázkou je, proč je to načasované tak, že Fabia teď bude jediné auto se starou platformou na evropských výrobních linkách.Co se týče motorů, myslel jsem hlavně Fabii. Má jen litrový tříválec.Výkonné motory už nebudou pod značkou Seat, ale pod vyčleněnou značkou Cupra. Kupříkladu menší Ateca má 221 kW, čili více, než cokoliv od Škodovky.Seat byl mnoho let po sobě ve ztrátě, zejména kvůli špatnému designu a nevhodné nabídce modelů. To už je pryč. Ale zisku Škodovky samozřejmě nikdy nedosáhne, Škodovka má větší marže než Audi.
Nacasované to je tak jak si to ve skode nacasovali. Seat radsi udelal 2 facelifty ibizy, aby pockal na novou platformu. Skoda ne. jejich boj.
U fabky je to vidět úplně nejvíc.Oproti nové ibize je fabka na úrovni dacie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.