Seat Tarraco má kompletní technická data. Jak si vede proti Škodě Kodiaq?

 |  22. 11. 2018 14:28

No hlavně že pro mě 10x hezčí.. než Kodiaq

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 16:27

Kodiaq byl záměrně aspoň zezadu udělán skaredy skrz tiguan a proto i nedostal top motory až teď(TD bt) a silnější 2l tsi taky schází.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  22. 11. 2018 17:52

Záměrně? To je ale hloupost co jste napsal, že.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 19:21

Vw záměrně Škodu brzdí a není to jen případ Kokodáka.Srovnej možnosti v Karoqu a sesterské Atece(mimo cupry).Já před 4roky kupoval ORs a nebyl ještě adoptivní podvozek ale Leon cupra měl atd.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 19:57

Kraviny, Seat končí v nižší střední (Leon), Škoda ve střední třídě (Sup). Takže je jasné, že Škoda v rámci koncernu stojí výše než Seat.

Odpovědět  |   | 
Q  |  22. 11. 2018 20:30

Přinejlepším je na stejné úrovni. Škodovka sice má Superba, ale je dost omezována v technice i výbavě. Hodně je to vidět třeba na Fabii, která musela zůstat na starší platformě, nemůže mít výkonnější motory, RS verzi, dvouzónovou klimatizaci apod.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:03

U fabky je to vidět úplně nejvíc.Oproti nové ibize je fabka na úrovni dacie.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 21:59

Fabie je na staré platformě, protože v době kdy vznikala ještě nová nebyla. Nová generace ji dostane. Jak nemůže mít výkonnější motory? Kodiaq má 2.0 BiTDI, Tarraco nemá. Prostě Škodárna má plnohodnotnou střední, kterou Seat vůbec nemá, Škodárna prodává jak o život a je silně zisková, Seat se potácí na hraně ziskovosti a každé dva roky VW špekuluje jestli celý ten španělský bordel nezavře.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 11. 2018 10:52

Ano, platforma ještě nebyla. Otázkou je, proč je to načasované tak, že Fabia teď bude jediné auto se starou platformou na evropských výrobních linkách.
Co se týče motorů, myslel jsem hlavně Fabii. Má jen litrový tříválec.
Výkonné motory už nebudou pod značkou Seat, ale pod vyčleněnou značkou Cupra. Kupříkladu menší Ateca má 221 kW, čili více, než cokoliv od Škodovky.
Seat byl mnoho let po sobě ve ztrátě, zejména kvůli špatnému designu a nevhodné nabídce modelů. To už je pryč. Ale zisku Škodovky samozřejmě nikdy nedosáhne, Škodovka má větší marže než Audi.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  26. 11. 2018 15:44

Nacasované to je tak jak si to ve skode nacasovali. Seat radsi udelal 2 facelifty ibizy, aby pockal na novou platformu. Skoda ne. jejich boj.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:12

Seat exeo nebo jak se ten výtvor ala A4 střední třídy jmenoval neuspěl tak orizly nabídku jen na ziskové auta.Kdežto šáde mimo fabii a citiga má úspěch ve všech třídách.

Odpovědět  |   | 
F40  |  22. 11. 2018 15:42

Budíky se dají přepínat na hranaté a kulaté?
Už vůbec není možnost manuál+4x4; to už ať tam nedávají manuál vůbec.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 11. 2018 15:49

Se omlouvám, ale při pohledu na sedačky jsem samovolně propukl v smích. To je skutečně nedůstojné jednak daného segmentu a konkurentům v něm, jednak předpokládané ceně vozu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  22. 11. 2018 18:46

V článku jsou chyby, verze TDI 4x2 je u Kodiaqu pouze s automatem, zatímco u Tarraca zase jen s manuálem. TDI 4x4 zase nabízí pouze a automatem Tarraco, zatímco Kodiaq může být v této verzi i s manuálem.
Ach jo!

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

takže vlastně jedna chyba - převodovka u Kodiaqu 2.0 TDI/110 kW 2WD, jinak data sedí.

Díky za upozornění,

Honza

Odpovědět  |   | 
simson33  |  23. 11. 2018 12:58

Dobrý den, ta druhá chyba nebo nepřesnost spočívá v tom, že u Kodiaqu 2.0 TDI se 110kW ve verzi 4x4 máte uveden pouze automat (7A) zatímco je k dispozici i s manuálem (6M/7A).

Odpovědět  |   | 
ijon  |  23. 11. 2018 15:53

Možná nejzajímavější informací je porovnání spotřeb podle staré a nové metodiky. Je to občas tedy docela velký rozdíl.
Koukám, že Seat má už novou tabletí přístrojovku. Bohužel jak je to už u této značky zvykem, interiér mnoho elegance nepobral.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 17:27

Vokswagen u kazdeho ci je to seat alebo skoda takmer podobne auta vyraba s tou istou technikou..len má iný emblém...
vyraba v podstate je to jedno a to isté...co najviac spolocných dielov o motoroch ani nehovorím.. uniformita...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2018 17:07

Hezčí než Kodiaq, ovšem méně osobitý, bez debat lepší nabídka než např. nové Santa-Fe, které je jízdně naprosto děsivé, designově tu trochu Dodge, tu trochu Toyota, cenově nesmysl. Seat je koncernová čtyřka, ale dere se zaslouženě nahoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A