Seat Tarraco má kompletní technická data. Jak si vede proti Škodě Kodiaq?

 |  22. 11. 2018 14:28

No hlavně že pro mě 10x hezčí.. než Kodiaq

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 16:27

Kodiaq byl záměrně aspoň zezadu udělán skaredy skrz tiguan a proto i nedostal top motory až teď(TD bt) a silnější 2l tsi taky schází.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  22. 11. 2018 17:52

Záměrně? To je ale hloupost co jste napsal, že.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 19:21

Vw záměrně Škodu brzdí a není to jen případ Kokodáka.Srovnej možnosti v Karoqu a sesterské Atece(mimo cupry).Já před 4roky kupoval ORs a nebyl ještě adoptivní podvozek ale Leon cupra měl atd.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 19:57

Kraviny, Seat končí v nižší střední (Leon), Škoda ve střední třídě (Sup). Takže je jasné, že Škoda v rámci koncernu stojí výše než Seat.

Odpovědět  |   | 
Q  |  22. 11. 2018 20:30

Přinejlepším je na stejné úrovni. Škodovka sice má Superba, ale je dost omezována v technice i výbavě. Hodně je to vidět třeba na Fabii, která musela zůstat na starší platformě, nemůže mít výkonnější motory, RS verzi, dvouzónovou klimatizaci apod.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:03

U fabky je to vidět úplně nejvíc.Oproti nové ibize je fabka na úrovni dacie.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 21:59

Fabie je na staré platformě, protože v době kdy vznikala ještě nová nebyla. Nová generace ji dostane. Jak nemůže mít výkonnější motory? Kodiaq má 2.0 BiTDI, Tarraco nemá. Prostě Škodárna má plnohodnotnou střední, kterou Seat vůbec nemá, Škodárna prodává jak o život a je silně zisková, Seat se potácí na hraně ziskovosti a každé dva roky VW špekuluje jestli celý ten španělský bordel nezavře.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 11. 2018 10:52

Ano, platforma ještě nebyla. Otázkou je, proč je to načasované tak, že Fabia teď bude jediné auto se starou platformou na evropských výrobních linkách.
Co se týče motorů, myslel jsem hlavně Fabii. Má jen litrový tříválec.
Výkonné motory už nebudou pod značkou Seat, ale pod vyčleněnou značkou Cupra. Kupříkladu menší Ateca má 221 kW, čili více, než cokoliv od Škodovky.
Seat byl mnoho let po sobě ve ztrátě, zejména kvůli špatnému designu a nevhodné nabídce modelů. To už je pryč. Ale zisku Škodovky samozřejmě nikdy nedosáhne, Škodovka má větší marže než Audi.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  26. 11. 2018 15:44

Nacasované to je tak jak si to ve skode nacasovali. Seat radsi udelal 2 facelifty ibizy, aby pockal na novou platformu. Skoda ne. jejich boj.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:12

Seat exeo nebo jak se ten výtvor ala A4 střední třídy jmenoval neuspěl tak orizly nabídku jen na ziskové auta.Kdežto šáde mimo fabii a citiga má úspěch ve všech třídách.

Odpovědět  |   | 
F40  |  22. 11. 2018 15:42

Budíky se dají přepínat na hranaté a kulaté?
Už vůbec není možnost manuál+4x4; to už ať tam nedávají manuál vůbec.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 11. 2018 15:49

Se omlouvám, ale při pohledu na sedačky jsem samovolně propukl v smích. To je skutečně nedůstojné jednak daného segmentu a konkurentům v něm, jednak předpokládané ceně vozu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  22. 11. 2018 18:46

V článku jsou chyby, verze TDI 4x2 je u Kodiaqu pouze s automatem, zatímco u Tarraca zase jen s manuálem. TDI 4x4 zase nabízí pouze a automatem Tarraco, zatímco Kodiaq může být v této verzi i s manuálem.
Ach jo!

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

takže vlastně jedna chyba - převodovka u Kodiaqu 2.0 TDI/110 kW 2WD, jinak data sedí.

Díky za upozornění,

Honza

Odpovědět  |   | 
simson33  |  23. 11. 2018 12:58

Dobrý den, ta druhá chyba nebo nepřesnost spočívá v tom, že u Kodiaqu 2.0 TDI se 110kW ve verzi 4x4 máte uveden pouze automat (7A) zatímco je k dispozici i s manuálem (6M/7A).

Odpovědět  |   | 
ijon  |  23. 11. 2018 15:53

Možná nejzajímavější informací je porovnání spotřeb podle staré a nové metodiky. Je to občas tedy docela velký rozdíl.
Koukám, že Seat má už novou tabletí přístrojovku. Bohužel jak je to už u této značky zvykem, interiér mnoho elegance nepobral.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 17:27

Vokswagen u kazdeho ci je to seat alebo skoda takmer podobne auta vyraba s tou istou technikou..len má iný emblém...
vyraba v podstate je to jedno a to isté...co najviac spolocných dielov o motoroch ani nehovorím.. uniformita...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2018 17:07

Hezčí než Kodiaq, ovšem méně osobitý, bez debat lepší nabídka než např. nové Santa-Fe, které je jízdně naprosto děsivé, designově tu trochu Dodge, tu trochu Toyota, cenově nesmysl. Seat je koncernová čtyřka, ale dere se zaslouženě nahoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

včera | | 188 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A