Seat Tarraco má kompletní technická data. Jak si vede proti Škodě Kodiaq?

 |  22. 11. 2018 14:28

No hlavně že pro mě 10x hezčí.. než Kodiaq

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 16:27

Kodiaq byl záměrně aspoň zezadu udělán skaredy skrz tiguan a proto i nedostal top motory až teď(TD bt) a silnější 2l tsi taky schází.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  22. 11. 2018 17:52

Záměrně? To je ale hloupost co jste napsal, že.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 19:21

Vw záměrně Škodu brzdí a není to jen případ Kokodáka.Srovnej možnosti v Karoqu a sesterské Atece(mimo cupry).Já před 4roky kupoval ORs a nebyl ještě adoptivní podvozek ale Leon cupra měl atd.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 19:57

Kraviny, Seat končí v nižší střední (Leon), Škoda ve střední třídě (Sup). Takže je jasné, že Škoda v rámci koncernu stojí výše než Seat.

Odpovědět  |   | 
Q  |  22. 11. 2018 20:30

Přinejlepším je na stejné úrovni. Škodovka sice má Superba, ale je dost omezována v technice i výbavě. Hodně je to vidět třeba na Fabii, která musela zůstat na starší platformě, nemůže mít výkonnější motory, RS verzi, dvouzónovou klimatizaci apod.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:03

U fabky je to vidět úplně nejvíc.Oproti nové ibize je fabka na úrovni dacie.

Odpovědět  |   | 
.c.  |  22. 11. 2018 21:59

Fabie je na staré platformě, protože v době kdy vznikala ještě nová nebyla. Nová generace ji dostane. Jak nemůže mít výkonnější motory? Kodiaq má 2.0 BiTDI, Tarraco nemá. Prostě Škodárna má plnohodnotnou střední, kterou Seat vůbec nemá, Škodárna prodává jak o život a je silně zisková, Seat se potácí na hraně ziskovosti a každé dva roky VW špekuluje jestli celý ten španělský bordel nezavře.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 11. 2018 10:52

Ano, platforma ještě nebyla. Otázkou je, proč je to načasované tak, že Fabia teď bude jediné auto se starou platformou na evropských výrobních linkách.
Co se týče motorů, myslel jsem hlavně Fabii. Má jen litrový tříválec.
Výkonné motory už nebudou pod značkou Seat, ale pod vyčleněnou značkou Cupra. Kupříkladu menší Ateca má 221 kW, čili více, než cokoliv od Škodovky.
Seat byl mnoho let po sobě ve ztrátě, zejména kvůli špatnému designu a nevhodné nabídce modelů. To už je pryč. Ale zisku Škodovky samozřejmě nikdy nedosáhne, Škodovka má větší marže než Audi.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  26. 11. 2018 15:44

Nacasované to je tak jak si to ve skode nacasovali. Seat radsi udelal 2 facelifty ibizy, aby pockal na novou platformu. Skoda ne. jejich boj.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 11. 2018 21:12

Seat exeo nebo jak se ten výtvor ala A4 střední třídy jmenoval neuspěl tak orizly nabídku jen na ziskové auta.Kdežto šáde mimo fabii a citiga má úspěch ve všech třídách.

Odpovědět  |   | 
F40  |  22. 11. 2018 15:42

Budíky se dají přepínat na hranaté a kulaté?
Už vůbec není možnost manuál+4x4; to už ať tam nedávají manuál vůbec.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 11. 2018 15:49

Se omlouvám, ale při pohledu na sedačky jsem samovolně propukl v smích. To je skutečně nedůstojné jednak daného segmentu a konkurentům v něm, jednak předpokládané ceně vozu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  22. 11. 2018 18:46

V článku jsou chyby, verze TDI 4x2 je u Kodiaqu pouze s automatem, zatímco u Tarraca zase jen s manuálem. TDI 4x4 zase nabízí pouze a automatem Tarraco, zatímco Kodiaq může být v této verzi i s manuálem.
Ach jo!

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

takže vlastně jedna chyba - převodovka u Kodiaqu 2.0 TDI/110 kW 2WD, jinak data sedí.

Díky za upozornění,

Honza

Odpovědět  |   | 
simson33  |  23. 11. 2018 12:58

Dobrý den, ta druhá chyba nebo nepřesnost spočívá v tom, že u Kodiaqu 2.0 TDI se 110kW ve verzi 4x4 máte uveden pouze automat (7A) zatímco je k dispozici i s manuálem (6M/7A).

Odpovědět  |   | 
ijon  |  23. 11. 2018 15:53

Možná nejzajímavější informací je porovnání spotřeb podle staré a nové metodiky. Je to občas tedy docela velký rozdíl.
Koukám, že Seat má už novou tabletí přístrojovku. Bohužel jak je to už u této značky zvykem, interiér mnoho elegance nepobral.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 17:27

Vokswagen u kazdeho ci je to seat alebo skoda takmer podobne auta vyraba s tou istou technikou..len má iný emblém...
vyraba v podstate je to jedno a to isté...co najviac spolocných dielov o motoroch ani nehovorím.. uniformita...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2018 17:07

Hezčí než Kodiaq, ovšem méně osobitý, bez debat lepší nabídka než např. nové Santa-Fe, které je jízdně naprosto děsivé, designově tu trochu Dodge, tu trochu Toyota, cenově nesmysl. Seat je koncernová čtyřka, ale dere se zaslouženě nahoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A