Tak konkurenční MB Glc je teda o něco menší než Terraco(v kufru o dost) v téhle výbavě tak 1.7mega vs 1.35mega.Pořád si to prémie nechá víc zaplatit.
dyk dylina
Konkurencí není GLC, ale GLB. GLC má prémiovou koncepci - motor podélně, pohon primárně zadních kol, to nejde srovnávat podle velikosti kufru.
Maxi když glb tak etecu a né tuhle krávu.Glc bo spíš Gle proti tomuto.Na koncepci sere pes.Srovnává se velikost a né vaše dojmy.Že rovnou není konkurent Gla..
Pokud na koncepci sere pes, pak jste blažený, protože tím dost zásadně ušetříte. GLC je s koncepcí, šestiválci, podvozky (a to nejen tím vzduchovým) úplně jiná kategorie auta. Tohle je můj názor, vy zas máte svůj, skvělý je, že ten Váš je výrazně levnější na pořízení a provoz.
Glc ma i 220d a 4x4 a bez vzduchového podvozku v sérii.Glb je tak proti atece,tiguanu a možná i karotce.Proti terracu je kodiag,santa-fe,sorento.Jak psal nahoře Freddka Glc je malé nemá kufr pro rodinu.Prémie je vždy o 300 dražší.
Premie je samozrejme drazsi, proto je premie, srovnavat se da jen s jinou premii. A nestavi se tak aby mela vetsi kufr. Takze vlastne nejsme ve sporu
Dyť jo.Nejsou nadávky není spor.Oni píšou co by vzali za 1.4mio.Já třeba superb scout nebo 330i a do 1.4mio něco málo dovybavil.Stejně ateca ve fullu bude o 200 levnější než glb až se nakonec kvůli ceně dostanem k dusteru.
Mne prave porad to glb vrta hlavou - zkuste konfigurator, ty ceny jsou nastaveny fakt super a ten motor je ze 4 valcu nej.V ramci koncernu bych pak vzal tiguana, ten vetsi mi prijde fajn.Pokud je treba 7 lidi, tak asi nej pomer cena vykon je od korejcu.
U premie mi pak nejvic vyhovuje x3 - proto ho i mam. O neco vic mista nez glc, vic ridicske. Q5 je sterilne perfektni, takze nuda. Volvo xc60 super, ale ne moje krevni skupina.
Muj novy traktorek tunning MASONRY ty kokot,to je ta konkurence. Tolik love ani GLC ani LSD. Zadek jede,sila velika ,obrovska sila ty debile. Kde jako GLB , KGB ,dylino
Na yarisa hybrid 4x4 to nemá ani náhodou
Yaris 4x4 hybrid není.Takový yaris cross 4x4 hybrid by měl být.To srovnáváš jako fabii a superba
srovnávací test Michal2 versus Petr Umr-----blbý a blbější
I kdeže. Já vám všem jen závidím, všichni tři máte super káry. Ja žmoulám hovno... ani se neptejte, je prorezlé:-(
Přesně tak, on to špatně srovnává.
To mi poradil Umr
Že jste od Umrda, tím bych se nechlubil ;-) ale Vaše věc :-D
Nejit s davem, znamena koupit si dalsi SUV koncernovy klon, jako kazdy druhy? :D
kaj lasu ci tion vivi revolucia hnujdaj tucson
Sorry,se mi to v tej makovici nějak přepíná samovolně
teď jsem si ty příznaky nastudoval na wikipedii a asi teda schíza,tak se předem omlouvám kdybych tu zas trochu vyváděl pod jinými nicky a jazyky
Já všem kradu přezdívky, protože nesnesu tu bezmoc proti své vlastní závisti, všude mě to v životě pronásleduje:-(
ale no tak Allamareine není třeba se takto odhalovat a ponižovat,chlap si vžd ponechá kus tajemství a hrdosti
YANR je Allamarein
Tohle urcite nebude spatne auto. Ale vzhledem k cene mi prijde GLB jako mnohem zajimavejsi volba.
👍
Od kdy je jezdit v něčem od Emisních leváků nejít s davem?
Vóšó, tak co traktory? Zima pomalu tady, tak doufám že tuřín sklizený, sláma nabalíkovaná. Chlapi trochu zatřeli oděrky hameritem a už montujete radlici a držák na solanku. :-) Vidíš, kdyby jsi se lepši učil, tak si mohl místo Hjundája brázdit silnice s krásnou červenou Forterrou nebo 7R od Deere. B-] Na zahradnickým učnáku bys měl "T" papíry i zdarma v rámci výuky. No jenže to né, takže šupky hupky do kutlochu, vyplnit papíry, uvařit kávu a snažit se přežít den. Noví traktory stejně budou až další rok, až se zrobí dotace ;-)
>> Co naplat, příplatkové dvacítky Supreme FR mají 40procentní profil pneumatik (255/40 R20), moc si ale nepolepšíte ani se standardními devatenáctkami se stejnou šířkou a 45procentním profilem.To znamená, že na 20" máme nějakých 10 cm gumy, na těch zmíněných 19" máme 11.5 cm gumy. Když Octavia na 225/45 R17 (jak směšně "malá" kolečka!) má taky 10 cm gumy a jezdí řekněme rozumně normálně (obecně chválena za komfort), tak buďto někdo kecá o Škodovkách, nebo tady někdo něco odfláknul. To jinak není možný.
Mám na svém autě 86 milimetrů gumy a dá se s tím úplně v klidu žít... 😀 Jinak rozměr 215/40 R17...
Rozměr 215/40r17 má rapid/toledo pak 215/45r16 a 185/60r15 je nakonec nejlepší na komfort,spotřebu a cenu pneu jen ten vzhled.
Na taková malá kolečka bys měl lepší disk 15 a ne 17 :-O si hraješ na železnici ne :-D
Tedy VW Polo? ;-) :-D
Nene, FoFo l. Nic většího se na ten krám totiž nedá dát... :-D
Proč Polo hňupe?
A opavdu jsi si jist svymi vypocty a tezi o 10 cm gumy . Vem si metr a proved zmereni na aute.
Nikam chodit nebudu, mam kalkulacku. Jestli moje pocty podle tebe nesedi, predhod svoje a muzeme to porovnat.
No,pokud Te opravdu nic nenapada,proc u nizkoprofilove pneu 225/45 neni 10 cm gumy,tak to uz nic.Kalkulacka Ti tohle cislo zhruba nabidne,ale realita je jina. Neni nahodou neco nekde nejak jinak,prece jen. popremyslej.Jak ta guma na tom disku vlastne drzi.
Dobrá, dostals mě, nechám se poddat:1) jak ta 225/45 drží u Škodovky2) proč nemá na tý škodovce teda 10 cm gumy 3) jak drží na tom Seatu 4) proč je tudíž o tolik horší v komfortu 10 cm vypočítanýho profilu u Seatu, než je tomu u Škody. Děkuju předem
Od rafku k silnici tam 10cm určitě není.No 225/45 je oproti 225/40 ještě relativně komfortní pneu a bočnici v xl a správném tlaku ještě prstem promacknu.Ideální se mi zdálo 205/55r16-dobře sedělo,komfort byl a pneu stály 2000.
Že ty jsi moc koukal na vakuové pumpy, které ti slibují na pánské chloubě z 11cm na 15cm? :-D Záleží jak jsou tvrdé bočnice a jaký je tlak v pneu. Nejvíc ale na odpružení auta. Auta s výškou pneu 9 cm mohou být pohodlnější než auta s 15 cm a naopak. Já mám ale pro jistotu do provozu plného obrubníků s ostrýma hranama a retardéry klasických 285/75R16, což je pro mě takový kompromisní optimál mezi velikostí a namáháním podvozku, tak si to spočítej ;-) Seat SUV neřeším, takový vzdušný záměk. Do Kauflandu na 3-5 let proč ne, ale osobně se obejdu a srdce mi to netrhá. Max jako služebák, ale sám bych si to nekoupil.
Pánskou chloubu s centimetrem v ruce neřeším, ale pokud někdo napíše, že pneu s 10 cm gumy "zakopává" a jinde je jízdá na témže žehlivá a pohodlná, tak mě to nutí k zamyšlení. Obojí nejsou runflaty, bočnice a tlak v pneu ale beru, to může bejt možná argument ...
No nevím, ale 10 cm gumy na Tatře 815 bude něco jiného než 10 cm gumy na horském kole. Osobní auta jsou něco mezi tím... ;-)
Za ty peníze už se stojí podivat na Glc s menší výbavou nebo full Glb :-O
jenže GLB je o fous menší a těch 7 siců je tak nějak spíše reklamních, protože jsou jen pro děti (do 170cm výšky).já bych za ty prachy vybral Sorento - pokud je měřítkem 7 sedaček (sám je potřebuju). Pokud jen pět, tak pak už je výběr o dost širší a GLB stojí za úvahu, byť to je poruchový Medvěd.
GLB je něco jako rebrandovaný Duster, ne? Když už MB, tak holt pár set tisíc přihodit a jít rovnou do GLC.
Přiznám se po dobrým, že mě MB z mnoha důvodů nijak neinteresuje, takže se na něj ani nezaměřuju. GLC pokud vím, neumí 7 míst.Stejně tak bych volil raději Sedonu před Sorentem, kdyby se u nás prodávala. Cena je přibližně stejná, ale Sorento je jen SUV (v US střední, v EMEA "velké"), kdežto Sedona je už klasický van s plnohodnotnými 7-8 sedačkami - ovšem na rozdíl od evropských dodávek má kvalitní podvozek.
Za 1.3M není GLB zase tak vybavený, leda tak sbslabsim motorem 200d, který vám dá větší prostor na příplatky. Navíc VW Group dává trochu jiný slevy než MB...o servisních nákladech nemluvě. Nicméně nejsou od své tak daleko jako dříve. Pokud chce někdo dělat na vesnici ze sebe něco víc tak oholený MB je jasná volba.
Za 1.4 mate full 220d 4M vcetne amg paketu, mbux, skleneny strechy a spousty dalsiho. Rozhodne ne oholeny. Nevim jestli porad davaj free servis na 120k km ale ani tak bych se servisnich nakladu nebal
za ty prachy se dá koupit RAV4 plug in. Sice nebudete jezdit za 8,5L nafty, ale zase nebudete potřebovat bufík.
O RAV4 Plug-in jsme uvažovali do firmy (zatím 2 auta). Ale jen do doby, než zveřejnili ceny, výbavy a slevy. Za 1.4 mega holobyt. V jakési výbavě 1,6 mega. Slevy cca poloviční než na běžnou RAV4, takže reálný cenový odskok plug-inu je ještě větší, než ten šílený ceník. Za mě blamáž, zřejmě potřebují kapacitu výroby pro země s dotacemi a tady ani nepočítají s tím, že by to někdo koupil. Mimochodem Suzuki není levnější než RAV4, i když ceníková cena je nižší o 100tis. U Suzuki totiž nemají slevu skoro žádnou, jen lowcostovější logo.
amenAle trvalo nez nekdo pochopil vo co goHjundaj plebs to stejne nikdy nepochopi
Ja jsem v te situaci pred par mesici byl a za tu cenu jsem pak sel projet GLC a nakonec odjel ve velmi dobre vybavenem E kombi. GLC melo maly kufr na rodinu.
Ecko chvalim .. jsme ho mel od 2016. Jen cenove narostlo, ted je stejna konfigurace za nejakych 1.7M cenikovka co driv byla za 1.4M. Navic je proti SUVku vetsi, takze to parkovani v Praze neni uz uplne udelal, tech 5x2.1m se nejvejde vsude, hlavne nektere podzemni parkoviste jsou docela trest.
Tohle velmi dobre chapu. Myslim ze dobra volba!
No, tak RAV plugin mi prijde jako krok vedle - viz losi test a navic cenovy odskok od non-plugin RAV je mimo realitu. Ten merc bude jezdit spis za 7. Jinak nic proti elektrice.
Jsi velice hloupy
Pro hloupého každý hloupý.
Jenomže RAV4 je šrot.
Za ty prachy byt a něco malého třeba yaris-něco jiného.Full u MB,Audi,BMW je většinou +2mio
Za ty prachy se dneska prodává spíš tak parkovací místo než byt ;-)
Také si říkám , ale psst ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.