Seat Tarraco e-Hybrid má český ceník. Nově se stává nejvýkonnější verzí v nabídce

22 komentářů

Jag
17. ledna • 19:12

Hmm...Hybrid ma nizsi maximalku, akceleraci jen nepatrne lepsi, nema 4x4, stoji cca stejne a ten vykon ma pouze tehdy, kdyz je nabita baterka, kdezto TDI ho ma vzdy.A az to budete za 4 roky prodavat, technologicky slozity hybrid s vadnouci baterkou nikdo nebude chtit, nebo jen s velkou slevou (cili vam bude chybet dost penez na akontaci noveho auta).Kdyby tam misto toho dali 2.0 TSI 200kW, nebo BiTDI 176kW, tak to jede solidne a pod kapotou budete mit overenou, jednoduchou a spolehlivou techniku a vyrobne by to melo byt spis levnejsi. Jen ta EU to proste musi zazdit...Kdybych chtel SUV a nemel v kapse vic jak 1.1 mega, tak bych si koupil treba predvadeci ci mirne jety Jaguar F-Pace, ktery se na rozdil od Tarraca da poridit i s opravdovym motorem.
Cim jsem starsi, tim vic mi auta bez motoru vadi. Ale proti gustu... je dost lidi, kteri letaji na kluzacich/vetronich a jsou s tim OK.

eCVThater
18. ledna • 11:55

Pokud to má někdo jako mamacar k rozvozu dětí na kroužky (a nebo naopak třeba důchodci na ty jejich couračky), tak je PHEV prostě nejlepší volba a ne že ne. Ne každý si kupuje SUV, aby s tím jezdil 1000 km po dálnici na hory apod...

Jag
18. ledna • 14:35

Jasne, ale na popojizdeni po meste a vozeni deti na krouzky je az az velke i auto rozmeru Fabie.

R
17. ledna • 18:15

nebude to mít 7 míst a neutáhne to ani poníka....:-)) fajn SUV které má nahradit MPV...-(

Jag
17. ledna • 19:14

Tak tak

Aston
17. ledna • 17:04

Ale to nie je 4x4, ci? Lebo potom to porovnanie nema zmysel.

/™🗿™\
17. ledna • 16:00

Cenova politika celeho VWGroup je pro me absolutne necitelna.
Nechapu,kde na ty numera chodi, to jako losujou a vytahnou z osudi ?
Vzdyt to nedava smysl za takove nesmyslne castky jim to nekoupi ani ten nejzarytejsi fanousek znacky. Slevy jsou nejake ? kolik procent ? Ale porad jsi okolo mega za nezvhlednou slataninu celeho koncernu .

eCVThater
17. ledna • 20:19

Vážně drahé? Pokud je toto drahé, tak co je potom RAV4 za 1,6 milionu? Podle mě jsou naopak koncernové ceny PHEV napříč modely, kdy se jedná o příplatek v řádu desítek tisíc proti dieselu relativně rozumné. Co naopak nechápu, je příplatek u Toyoty, kdy se k HEV za PHEV připlácí skoro půl milionu (nutno dodat, že je to více méně česká specialita a v Německu to vychází úplně jinak).

petr r. (petrumr)
17. ledna • 21:12

ta Ravka má poloviční spotřebu a probůh co můžeš srovnávat 1,4 s turbem s 2,5L hybridem, Je ten tvůj koncernový vůz vůbec 4x4? Akdybys četl článek tak je to levnější jak turbo diesel a pověz nám jak to v tom německu vychází jinak?

eCVThater
17. ledna • 21:48

1. psal jsem obecně o příplatcích za PHEV v koncernu. Tady je to sice dokonce levnější než diesel, ale nejde to úplně srovnávat, když to není AWD (což využitelnost docela limituje)
2. Příplatek 500tis je u Toyoty za 2,5 l PHEV oproti 2,5 l HEV, takže argument dvaapůllitrem oproti čtrnáctistovce jaksi neobstojí, protože ta čtrnáctistovka s tím vůbec nesouvisí.
3. V Německu cena Toyoty RAV4 PHEV plynule navazuje na cenu HEV (cena základu PHEV je cca rovna ceně HEV v plné výbavě). V Česku je tam přes 200tis Kč odskok.
4. Z toho plyne, že cena PHEV Seatu je relativně rozumná, zatímco cena PHEV Toyoty absurdně přepálená.
5. Nezpochybňuju, že je RAV4 lepší plug-in hybrid než Seat (Toyota má AWD, větší baterii, tepelné čerpadlo), ale zase je to horší auto jako takové. Takže ten cenový rozdíl je prostě přepálený. Toyota by měla být o 200tis levnější (tedy od 1,2 do 1,4mil) a pak by to cenově odpovídalo (jak v rámci portfolia Toyoty, tak proti ostatním modelům na trhu).

/™🗿™\
17. ledna • 22:21

A ještě jednou Toyota, když jsou to tak špatná auta,jak píšeš.
Nejprodávanější auto na světě Toyota Corolla už 15 let a každým rokem prodej stoupá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
18. ledna • 11:48

Toyoty jsou auta, kde se klade velký důraz na spolehlivost. Aby to ale ekonomicky vycházelo, tak se zase někde musí ošidit. Uživatelská přívětivost tam není valná, pokud má člověk spíše evropskou než asijskou postavu, tak to taky není úplně ono. Ve výbavě chybí často naprosté banality, které jsou v evropských autech naprosto samozřejmé. Konktrétně třeba ta RAV4 působí hodně dačoidním dojmem (a to nejen ve srovnání s evropskou konkurencí, ale třeba i ve srovnání s Hondou CRV). Ovšem lidi, pro které je spolehlivost (neřeším teď, do jaké míry je skutečná nebo marketingová) synonymem kvality, je Toyota jednička. Pro ostatní má koncern Toyota v nabídce Lexus (opět ale zaostávající za evropskou prémií).
Navíc argumentace světem, tedy světem, kde se často jezdí ve městě 30, mimo město 70 a na dálnici max 110, je taková ošemetná. Tady jsme v Evropě a jsou tu na auta poněkud jiné nároky.
Pokud vezmeme konkrétně RAV4 PHEV, tak na českém trhu je největší problém cenovka. RAV4 jako taková je má (výbavou, provedením a (ne)komfortem) problém obhájit i cenu 1mil. Za 1.6mil je ale najednou v revíru MB GLC PHEV (s jeho matrix led, ergonomickými sedadly a milionem dalších prémiových vychytávek).
Mimochodem ergosedadla si člověk může připlatit i do pitomé Octavie, to do Toyoty si připlatí velké prd. Navíc je Toyota mistrem nesmyslné kombinace výbav v těch jejich pevných konfiguracích (já bych si tam nevybral).
Losí test, Toyota opět nejhorší... (přitom ten podvozek není ani pohodlný, takže nejhorší možná kombinace).

eCVThater
18. ledna • 13:30

A pointa? Že to tu vlastně ani prodávat nechtějí, když výroba nestíhá? No to je z té cenovky vidět na první pohled.

/™🗿™\
17. ledna • 21:57

Nejprodávanějším SUV světa je Toyota RAV4 s 964 tisíci udanými kusy. Na druhém místě je Honda CR-V, která má 831 tisíc kusů a třetí Nissan X-Trail zaznamenal 674 tisíc.

/™🗿™\
17. ledna • 21:55

RAV4 je nejprodávanější SUV NA SVĚTĚ.

R
17. ledna • 18:18

je potřeba přidat 20% slevu a není to špatné....bohužel člověk musí mít flotilu takže pro normální lidi opravdu nic.... B-]

Neurotic
17. ledna • 15:29

Za ty prachy už je skoro BMW X3, které má tu výhodu, že to není Seat a nejsou v něm za tu cenu baterky:-))

Max
18. ledna • 7:26

Problem bude, ze ta x3 bude za tyhle penize uplne hola.

Jag
17. ledna • 19:14

Asi tak :-)

petr r. (petrumr)
17. ledna • 14:57

na výběr není co řešit podle tabulky, ale zase koncern má nevyhodu v tych hybridech, že když dojde baterka, tak ta spotřeba je příliš velká, proto nedělá čistý hybrid jenom plug in a mild.

Doporučujeme

Články odjinud