Seat Tarraco e-Hybrid má český ceník. Nově se stává nejvýkonnější verzí v nabídce

Plug-in hybridní ústrojí koncernu Volkswagen je nyní k mání i ve španělském SUV. A za zajímavé peníze.

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů.

TEST Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG: Je hodně zajímavé nejít s davem!

TEST Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG: Je hodně zajímavé nejít s davem!

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh.

Seat už vyrábí Tarraco do zásuvky. Velké SUV láká na spotřebu 1,6 litru a 245 koní

Seat už vyrábí Tarraco do zásuvky. Velké SUV láká na spotřebu 1,6 litru a 245 koní

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. První dostupná verze disponuje solidní výbavou, nechybí ji například infozábavní systém s navigací a dotykovou obrazovkou o úhlopříčce 9,2“, zadní parkovací kamera a senzory, adaptivní tempomat, vyhřívání předních i zadních sedadel, elektricky ovládané víko zavazadelníku nebo 19“ kola.

Seat Tarraco už v Česku koupíte i v ostřejší verzi. Zatím tak ale jenom vypadá

Seat Tarraco už v Česku koupíte i v ostřejší verzi. Zatím tak ale jenom vypadá

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. Pro zajímavost přinášíme srovnání s motorizací 2.0 TDI DSG, která se jí v rámci nabídky blíží nejvíce.

Seat Tarraco e-Hybrid: Technické údaje a srovnání s 2.0 TDI 4WD
Motor 1.4 TSI e-Hybrid 2.0 TDI 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1395 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/k] 180/245 147/200
Točivý moment [N.m/min-1] 400/1550-3500 400/1750-3500
Převodovka 6A 7A
Maximální rychlost [km/h] 205 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,5 7,8
Provozní hmotnost [kg] 1868 1780
Základní cena Xcellence [Kč] 1.109.900 1.124.900

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků