Nový Seat Tarraco má české ceny. Takto vypadá základ za 762.900 Kč

Novinka od Seatu už zamířila na český trh. Až sedmimístné SUV lze objednávat, u prodejců si jej ale prohlédnete až v lednu.

Seat Tarraco otevírá novou kapitolu španělské automobilky. Jako jedna z posledních mainstreamových značek vstupuje do segmentu sedmimístných rodinných SUV. A dnešním dnem také na český trh. Novinku již lze objednávat, k dispozici je i konfigurátor. První vozy se u českých prodejců ale objeví až v lednu příštího roku.

Tarraco bude zatím mít 150 koňských sil. Buď ze zážehového 1.5 TSI či vznětového 2.0 TDI. Výjimkou je vrcholné 2.0 TDI se 190 koni. To se váže se sedmistupňovým DSG, stejně jako za příplatek i ke slabšímu dieselu. Stejně jako je tomu u pohonu všech kol.

Výbavové linie jsou k dispozici zatím jen dvě, čímž se základní cena ani nepřiblíží příbuzné Škodě Kodiaq, která je k dispozici od 681.900 korun. To Tarraco nejlevněji zatím pořídíte v linii Style s 1.5 TSI, přední pohonem a manuální převodovkou od 762.900 korun.

Ostrá Cupra Ateca má českou cenu. S Kodiaqem RS v tomto směru vede boj

Ostrá Cupra Ateca má českou cenu. S Kodiaqem RS v tomto směru vede boj

Ze sériové výbavy lze vypíchnout například sedmnáctipalcová kola. Full LED světlomety, osmipalcový displej infotiainmentu, digitální přístrojový štít, dvouzónovou klimatizaci či asistenční systémy proti nárazu a vyjetí z pruhu. V nabídce je osm laků karoserie, přičemž bez příplatku je pouze vyobrazený šedý Urano. Metalíza stojí 15.500 Kč, perleť 20.500 Kč.

Linie Excellence od 832.900 se stejným motorem přidává například devatenáctipalcové disky, třízonovou klimatizaci, automatické parkování či bezklíčový vstup a startování.

Seat Tarraco: Technická data a české ceny
Motor 2.0 TDI 2.0 TDI 4x4 2.0 TDI 4x4 1.5 TSI 2.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 1968 1968 1968 1498 1984
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 140/3500 110/5000 140/1500
Toč. moment [N.m/min] 340/1750 340/1750 400/1750 250/1500 320/4200
Převodovka 6M 7A 7A 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 202 198 210 201 211
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,8 9,8 8 9,7 8
Provozní hmotnost [kg] 1687(1735) 1803(1837) 1816(1845) 1599(1634) 1773(1808)
Komb. spotř. [l/100 km] 5,7-6,4 neuvedena 7,0-7,6 7,3-8,0 neuvedena 
Cena Style [Kč] 822.900 932.900 - 762.900 -
Cena Xcellence [Kč] 892.900 1.002.900 1.044.900 832.900 -
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků