Nový Seat Tarraco má české ceny. Takto vypadá základ za 762.900 Kč

Novinka od Seatu už zamířila na český trh. Až sedmimístné SUV lze objednávat, u prodejců si jej ale prohlédnete až v lednu.

Seat Tarraco otevírá novou kapitolu španělské automobilky. Jako jedna z posledních mainstreamových značek vstupuje do segmentu sedmimístných rodinných SUV. A dnešním dnem také na český trh. Novinku již lze objednávat, k dispozici je i konfigurátor. První vozy se u českých prodejců ale objeví až v lednu příštího roku.

Nový Seat Leon spatřen při testování. Také u něj dojde na hybridní techniku

Nový Seat Leon spatřen při testování. Také u něj dojde na hybridní techniku

Tarraco bude zatím mít 150 koňských sil. Buď ze zážehového 1.5 TSI či vznětového 2.0 TDI. Výjimkou je vrcholné 2.0 TDI se 190 koni. To se váže se sedmistupňovým DSG, stejně jako za příplatek i ke slabšímu dieselu. Stejně jako je tomu u pohonu všech kol.

Výbavové linie jsou k dispozici zatím jen dvě, čímž se základní cena ani nepřiblíží příbuzné Škodě Kodiaq, která je k dispozici od 681.900 korun. To Tarraco nejlevněji zatím pořídíte v linii Style s 1.5 TSI, přední pohonem a manuální převodovkou od 762.900 korun.

Ostrá Cupra Ateca má českou cenu. S Kodiaqem RS v tomto směru vede boj

Ostrá Cupra Ateca má českou cenu. S Kodiaqem RS v tomto směru vede boj

Ze sériové výbavy lze vypíchnout například sedmnáctipalcová kola. Full LED světlomety, osmipalcový displej infotiainmentu, digitální přístrojový štít, dvouzónovou klimatizaci či asistenční systémy proti nárazu a vyjetí z pruhu. V nabídce je osm laků karoserie, přičemž bez příplatku je pouze vyobrazený šedý Urano. Metalíza stojí 15.500 Kč, perleť 20.500 Kč.

Linie Excellence od 832.900 se stejným motorem přidává například devatenáctipalcové disky, třízonovou klimatizaci, automatické parkování či bezklíčový vstup a startování.

Seat Tarraco: Technická data a české ceny
Motor 2.0 TDI 2.0 TDI 4x4 2.0 TDI 4x4 1.5 TSI 2.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 1968 1968 1968 1498 1984
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 140/3500 110/5000 140/1500
Toč. moment [N.m/min] 340/1750 340/1750 400/1750 250/1500 320/4200
Převodovka 6M 7A 7A 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 202 198 210 201 211
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,8 9,8 8 9,7 8
Provozní hmotnost [kg] 1687(1735) 1803(1837) 1816(1845) 1599(1634) 1773(1808)
Komb. spotř. [l/100 km] 5,7-6,4 neuvedena 7,0-7,6 7,3-8,0 neuvedena 
Cena Style [Kč] 822.900 932.900 - 762.900 -
Cena Xcellence [Kč] 892.900 1.002.900 1.044.900 832.900 -
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků