Seat slaví úspěch: Poprvé za 10 let bude v celoročním profitu

Již za pár dní oslaví Seat v Barceloně celoroční profit. Tento úspěch zaznamenala španělská automobilka poprvé po dlouhých deseti letech.
Seat slaví úspěch: Poprvé za 10 let bude v celoročním profitu

Generální ředitel automobilky Luca de Meo novinářům na ženevském autosalonu sdělil, že rok 2016 se pro Seat ponese ve znamení celoročního profitu. To je také důvod, proč společnost svolá všechny povolané 23. března do Barcelony, kde úspěch oficiálně oznámí a oslaví.

Hranice tří set padla. První svezení s novým Seatem Leon Cupra

Hranice tří set padla. První svezení s novým Seatem Leon Cupra

„V prvních třech čtvrtletích roku 2016 jsme dosáhli zisku 144 milionů dolarů, což je devět nejlepších měsíců v historii značky. Dne 23. března můžete v Barceloně očekávat oznámení, které to potvrdí,“ uvedl de Meo.

Seat byl v posledních letech ztrátový, což si zástupci značky vysvětlují špatným produktovým řízením. „Dříve pokrývaly naše vozy zhruba polovinu trhů. Do konce roku 2017 budeme mít zastoupení už na 72 %.“

Seat Salsa kupé: Grafik ukázal, jak by mohla vypadat dostupnější A5

Seat Salsa kupé: Grafik ukázal, jak by mohla vypadat dostupnější A5

Volkswagen bude se Seatem v budoucnu sdílet i platformu MQB A0, která je určena pro dražší a vyspělejší vozy s moderními technologiemi. Seat kromě toho uvede také plně elektrický model, nejspíše se tak stane v roce 2018.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků