Seat slaví úspěch: Poprvé za 10 let bude v celoročním profitu

Již za pár dní oslaví Seat v Barceloně celoroční profit. Tento úspěch zaznamenala španělská automobilka poprvé po dlouhých deseti letech.
Seat slaví úspěch: Poprvé za 10 let bude v celoročním profitu

Generální ředitel automobilky Luca de Meo novinářům na ženevském autosalonu sdělil, že rok 2016 se pro Seat ponese ve znamení celoročního profitu. To je také důvod, proč společnost svolá všechny povolané 23. března do Barcelony, kde úspěch oficiálně oznámí a oslaví.

Hranice tří set padla. První svezení s novým Seatem Leon Cupra

Hranice tří set padla. První svezení s novým Seatem Leon Cupra

„V prvních třech čtvrtletích roku 2016 jsme dosáhli zisku 144 milionů dolarů, což je devět nejlepších měsíců v historii značky. Dne 23. března můžete v Barceloně očekávat oznámení, které to potvrdí,“ uvedl de Meo.

Seat byl v posledních letech ztrátový, což si zástupci značky vysvětlují špatným produktovým řízením. „Dříve pokrývaly naše vozy zhruba polovinu trhů. Do konce roku 2017 budeme mít zastoupení už na 72 %.“

Seat Salsa kupé: Grafik ukázal, jak by mohla vypadat dostupnější A5

Seat Salsa kupé: Grafik ukázal, jak by mohla vypadat dostupnější A5

Volkswagen bude se Seatem v budoucnu sdílet i platformu MQB A0, která je určena pro dražší a vyspělejší vozy s moderními technologiemi. Seat kromě toho uvede také plně elektrický model, nejspíše se tak stane v roce 2018.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků