Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

8 komentářů

Václav
29. září • 19:14

tento španielsky derivát fabie resp volkswagenu,naposledy asi pred 2 rokmi som u dílera chcel si sadnuť do tohoto volkswagenu tak so s vojou výškou 183 cm ani vpredu som nevedel ani trochu rovne sedet hlavu som si musel skloniť nabok do skoro 90 st.uhla aby som videl von predným oknom !!! to som ešte v živote nezažil!!!podobne na prd je další derivát Volkswagenu tzv citigo tiež len pri posunutí sedadla dozadu
začne normalnejsie vidiet von to VW skoda ani neskusaju ako soferovi sa v nom sedi ???!!!
či seru zvysoka nato??!!:-O

Trent
30. září • 7:58

A ještě jedna věc, nová Fabie, co teď straší ve všech médiích, konečně dostala podvozek z ibizy, takže ono to s tím derivatem bude trochu jinak. ;-)

Trent
30. září • 7:56

Jak už říkal kolega nad mnou. Musíte si nastavit sedačku a volant. Pak byste se tam vešel.

Karl
29. září • 21:11

Merim 190 a predstav si, ze se tam vejdu. Ono totiz v koncernu dost dobre funguje vyskove nastaveni sedadel s kompletne nastavitelnym volantem, coz se neda rict o vetsine auto nejen v teto tride... Obecne mala auta nemam rad, ale Ibiza Cupra by byla fajn:-)

Svetak
29. září • 14:39

Aneb jak se ze sra_ky kterou vsichni chteli, stala srac_a, kterou nikdo nechce .B-]

Karl
29. září • 21:08

Vidim, ze tu je zase dalsi zakomplexovany "znalec" aut...
Staci si zjistit trochu historie o tomto modelu a netvrdil bys takove nesmysly! Vse je vec vkusu a potreb, presto neni duvod byt takto mesmyslne kriticky.,, zajimalo by me, cim jezdis ty???

Svetak
30. září • 13:19

Volvo XC90 + Mustang GT & Cayman S. Piece.

Ludek_II
30. září • 6:39

On má sra_ku, které se každý směje - Fóbii.

Doporučujeme

Články odjinud