Seat se možná zcela přejmenuje na Cupru. VW z něj chce udělat prémiovou značku

OTTO  |  14. 10. 2019 16:15

A Škoda se možná zcela přejmenuje na Tour, VW z ní chce udělat hyperlowcostovou značku. A ty nejnej modely pak ponesou značku Tour Junior (powered by VW India)

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 10. 2019 18:34

A vlajková loď super Superb bude z milovaného Turecka (kam se na takový prémiový hyperlowcost hrabe nějaká fejková Dacia z Maroka). Co koncern činí, dobře činí!

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 10. 2019 20:07

Angela ovšem včera se svým francouzským oháňkou prohlásila, že Turecko je vošklivý, tak oni to soudruzi z Vlkohradu ještě přešaltují do Bulharska (což je horší, než Turecko a Itálie dohromady).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 10. 2019 10:35

Tak pořád je Bulharsko náš spolubydlící z EU a mělo by tak dostat přednost před ničemným mohamedánským sousedem.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  15. 10. 2019 19:50

Z tohoto pohledu určitě. Problém je ale v proslavené bulharské pracovitosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 10. 2019 21:07

To všechno je sice pěkné, ale dej si dvě a dvě dohromady, kdo má takový lowcost s tak vysokou cenou a navíc se stále stoupající cenou, který jde na dračku, jako čerstvé rohlíky.


No, konec srandy, pro dnešek vyčerpáno.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  14. 10. 2019 17:15

Bodejť by Seat neměl špatnou image, když má absolutně nejvíc závad na motorech. I podle hodnocení na kontrolách mírně ojetých aut patří k tomu horšímu. Včetně Octavie a Superbu.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  15. 10. 2019 14:39

Kto vyraba motory Pre Seat?

Ved su to uplne rovnake motory ako v skodke.

Btw: ze su napr viem z vlastnej skusenosti

Ale rozdiel medzi seatom a škodovkou v kvalite motoru nebude.

Názov samozrejme treba zmeniť - ved ako sa značka auta moze volat ‘sedacka ??

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  19. 10. 2019 17:21

Motory do Seatu dělá motorárna v ČR (to samé jde i do VW a Škody), v minulosti i motorárna Audi (1.8TSI - s tím byly problémy). Ale český pepajz si jistě myslí, že do jeho modly škůdky jdou jistě ty lepší kousky :D

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 10. 2019 18:18

Prémiovou značku... pokolikáté už to je? VW by si měl konečně rozmyslet, co vlastně chce. Jednou je Seat sportovní prémie á la Alfa, pak najednou padá do nižšího mainstreamu, vzápětí zase sportovní s Cuprou, teď prémiová...
Nebylo by lepší prostě aby Seat vůbec nebyl?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 10. 2019 20:08

Bylo, ale blbě se to říká nahlas. A v Němcích se neříká nahlas, co se blbě říká nahlas.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  14. 10. 2019 19:52

Takze nova konkurence pro Audi? Jo, to dava smysl....

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 10. 2019 20:05

Seat bude lowcostová prémie (neplést s plnotučnou prémií ala Audi), zatímco Škoda bude prémiový hyperlowcost (neplést s obyčejným lowcostem ala Dacia). V reálu to budou pořád dělat na jedné lince Karoq/Ateca. Do budoucna budou značky zrušeny. V éře elektrifikovaných autonomních vozidel stačí značky VW, Audi a Bentley.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  15. 10. 2019 09:45

a kde si nechal Porsche, Bugatti a mozno tak este Lamborghini. Ono ak by nastal stav ze by VW chcel zrusit Skodu, to tak mozno, ale skor ju preda. Mozno by to aj bolo lepsie. Radsej nech ju vlastnia cinania napr. pokial by to neurobil najbohatsi cech a podobne. Skoda ma historiu, tradiciu a nie je to zlo pre ludi. je to zlo pre VW a to trapi VAG.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 10. 2019 10:32

autonomní Porsche? No dobře, když může být i tramvaj "Porsche" a telefon "Porsche", tak proč ne...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 10. 2019 20:38

Aha, najskor to bol lowcost (prevzaty od Fiatu).
Potom nieco a-la Skoda, len v inom regione. Potom vyrabal Minivany. Mal by chvilu aj trosku viac premiovy (citaj middle of the road)... Teraz ma byt sportovy.

No, hlavne z v tom ma VAG jasno.

Problem je, ze VAG nevie, co robit s dvoma lowcostmi - ma radoby premiu v podobe Audi. Ma stredny prud pod znackou VW - a potencialne dva lowcosty.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  14. 10. 2019 23:02

Skoda je dnes s cenami tam, kde bol samotny vw a jeho modely pred par rokmi. Za Seatom mi luto nebude, no ako nezaujateho ma bude s*at postavenie Skody v koncerne. Porovnavat ju k Dacii a tlacit cenou k rumunovi je poriadne drze. Ale tak pokial by plne vybavens Scala stala len o nieco viac ako Sandero vo fullke, tak ok. Ale ak tie auta budu mat slabsie apracovanie myslim materialove pouzitie a tiez funjcionalita a vybava tak to bude pre Skodu krok spat asi do cias 135glx. Dufam te Skoda zostane Skodou.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  15. 10. 2019 09:43

tak ono je tim postojem ke Skode videt jak se stale pohlizi na region, ktery pred 30 lety spadal pod rusky vliv...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 10:31

Kdyz se podivam na vlady a politiku napr. 'Visegradu', tak se tomu postoji ani nedivim

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  15. 10. 2019 07:18

To už tu bylo a nepovedlo se.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 10. 2019 09:11

Seat je očividně dlouhodobě koule u nohy, ale přejmenování na Cupra a rozdováděný design, který Němci neumí - viz příloha ke článku, z něj prémii neudělají.

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  19. 10. 2019 17:41

Tak koule u nohy je v posledních letech nejrychleji rostoučí značka koncernu, už vyrábí 2/3 toho co Škoda. Technologie dostává už roky dřív než Škoda, může vyrábět to, co Škoda ne. Třeba Leon Cupra má 300 koní, kolik má naše slavná Octavia RS - 245? Leon i Golf mají od roku 2017 el. parkovací brzdu, oktávka nemá doteď a další rok mít nebude. Segment B je na MQB v Seatu a VW od roku 2017, Fábii budou sekat na archaickém podvozku až do 2021. Prostě Škoda začíná dostávat vše později a na tu nejnižší pozici v koncernu putuje už min. poslední 3 roky. Škoda je levná značka pro ty, kteřá nemají na VW a nenacpou se do něj, protože jsou tlusťoši nebo prostě mají ten pocit, že je potřeba do kaufu na nákup lítat autem, které uveze 4 europalety. Seat je levná sportovní značka pro ty, kteří nemají na Audi. Oboje je prostě proti VW tak trochu lowcost, jen jinak zaměřený. Udělat ze sportovního lowcostu sportovní prémii opět se sportovním charakterem a z rodinného lowcost ještě větší rodinný lowcost mi přijde docela logické, zaměření prostě zůstane stejné, jen se vyhoupne prestiž výš, což jde - viz. Mazda, Peugeot, Honda a další značky, které byly v minulosti značně lowcostové, nyní jsou spíš lehce nad středem. Stejně je to ale jen vydedukovaná blbina jedním anglickým časopisem - koncern do Seatu nacpal v minulých letech tolik prachů a ono se tak zadařilo, že se určitě nic rušit nebude :) Stejně jak se nebudou rušit vybavené modely Škody, které se taky krásně daří prodat. Prostě jen Škoda začne nabízet i auta, která třeba ani nepůjdou na EU trh - budou sypat ve velkém Rapidy s atmosférou do Ruska, my si o tom tak možná akorát přečtem. Balíkovi, který si chce koupit zase znovu nabouchanější oktávku s TDI za cenu nové Audi A4, se jistě vždy rádi pověnují, to je totiž ten business, který se vždy vyplatí :D

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 10. 2019 09:13

Prejmenovat Seat na Cupra jiz neni mozne.
Nyni totiz existuje jak znacka/automobilka Seat, tak znacka Cupra

Je tedy mozne jedine znacku Seat zrusit a Cupru si ponechat, pripadne rozsirit jeji portfolio.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  15. 10. 2019 09:14

Pomalu ale jistě dochází na má slova.Konec Seatu a Opelu. Jen jsem čekal dřívější konec Opelu. 2 absolutně zbytecne značky. Ikdyz zrovna nová Corsa se mi moc líbí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 09:27

Astra, Corsa, Ibiza i Leon mi zbytecne neprijdou.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 10. 2019 13:15

Tak to, co udělali francouzi s Opelem, mi připadá rozumné. Platforma stejná, ale je to konzervativní verze jejich (pro někoho možná příliš ulítlých) modelů. Takové sdílení (tj. za cca stejnou cenu a ve stejné kvalitě, ale designově a uživatelsky jinak) mi připadá rozumné. Sdílení ve stylu Mercedes+Renault+Dacia nebo Audi+VW+Škoda (ta nově ještě více lowcostová Škoda) mi připadá trochu podivné a před zákazníky těch prémiových značek hůře obhajitelné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 10. 2019 13:18

Myslíš, že v PSA-Opel se dříve či později taky nevykrystalizuje takové dělení? Zatím sice rozdíly nejsou tak viditelné, ale už je trochu poznat, že Peugeot se řadí výše, zatímco Citroën spíš na nižší pozici. Opel by měl skončit někde mezi nimi. Na špici pak DS, ale tam to zatím nějak nefunguje.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 10. 2019 17:12

Z dvojice Peugeot/Citroen bych historicky vnímal lépe Citroen, jako tu značku kousek výše, ale bohužel poslední léta (přinejmenším od C6 doteď), co s ní Francouzi předvádějí tomu příliš nenapovídají, chápu proto ten chabý pokus oddělit DS jako samostatnou značku. Nicméně Peugeot mě nikdy nenapadlo vnímat/řadit výše. Citroen měl alespoň specifické podvozky a plavně nastavený podvozek. Peugeot nikdy ničím příliš nevyčníval, ani poslední limuzíny 605 a 607, nebyly ničím zajímavé. Tedy poměrně schizofrenní situace v zemi PSA. Ale tak nové generace teoretických uživatelů na to budou nahlížet jinak.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  15. 10. 2019 13:41

seat premiovka tak urciteeeeee

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 246 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A