Seat se chce stát novou Alfou Romeo. Koncern VW na to jde fikaně

44 komentářů

Player
10. srpna • 3:19

Kdyby na Autorevue o autech něco věděli, tak by věděli také to, že plán VW udělat ze Seatu koncernovou Alfu je starý cca 20 let!
Z dob, kdy u VW působil Walter De Silva. Další plánem bylo udělat ze Škodovky značku ala Volvo.

holic na holickach
8. srpna • 14:03

"Koncern VW na to jde fikaně" Premyslim, v cem ze spociva ta proklamovana fikanost. Puvodne jsem si myslel, ze se pan Mycka zmylil. Lec musim mu dat za pravdu: Snaha vytvorit renomovanou automobilovou znacku s dlouhou historii a slavnou minulosti marketingovymi zvasty skutecne fikana je.

JA-NE
8. srpna • 13:34

nova Gulia najlepsie jazdiaci sedan vo svojej triede ako svojho casu vozy 155,147,156,159..

JH
8. srpna • 16:50

159 nebola určite najlepšie jazdiace auto vo svojej triede. Práve naopak bolo ťažkopádne. 159 bolo veľa kriku pre nič. Dizajn výborní aspoň pre mňa ,ale ten zvyšok ďaleko zaostával.

JH
8. srpna • 16:49

159 nebola určite najlepšie jazdiace auto vo svojej triede. Práve naopak bolo ťažkopádne. 159 bolo veľa kriku pre nič. Dizajn výborní aspoň pre mňa ,ale ten zvyšok ďaleko zaostával.

Q
8. srpna • 16:00

To je sice fajn, že jedí dobře, ale 156ek se v Evropě prodávalo 90 tisíc kusů ročně, 159ka byla méně úspěšná se zhruba 50 tisíci kusy ročně a Giulia živoří s 20 tisíci kusy ročně.

JA-NE
8. srpna • 13:32

muehehe leda tak ve snu:-D

Adolf
8. srpna • 13:06

hezkou reklamu udělal Diess skomírající alfě :D dost možná mu za to taliáni ještě jsou teď dost vděčný :D Cupra do pár let nabídne více než alfa to je bez debat a prehistorický znáček alfy na kapotě mi fakt ke štěstí nestačí.. natož abych se cejtil jako velkej kluk :D jedině jako hlubák bych se cítil, to akorát, když jinde dostanu za menší peníze víc.

FFFF
8. srpna • 16:00

Jinde dostaneš akorát lepší tablet a moderní osvětlení . Ale jestli se rád svezeš tak radši oceníš pořádnou mechaniku než nějaké píčovinky. Alfa je jízdné číslo 1

Pepan
8. srpna • 19:38

Jo jízdné číslo 1 haha :D když je víc v servisu než na cestách :D povedeny číslo jedna teda.

FFFF
9. srpna • 4:30

No tak to je slušný argument. Je vidět že jsi odborník

Stan
8. srpna • 11:53

Jako, že se stane poruchovým a neudrží si cenu?

jenda911
8. srpna • 9:51

Tak a je to tu opět, MARKETING vládne světem. Vždy tomu tak bylo a vždy tomu tak bude. Je ale tristní, jak nám marketing krade vzory a ideály. Alfa Romeo je továrna, která (ať už je to jak chce) začala tím, že se závodilo, tím se udělalo jméno a začaly se dělat auta. To závodění a emoce tam už navždy budou (nabízí se paralela se škodovkou a sportovním programem...). SEAT je montovna licenčních fiatů a renaultů, aby mělo Španělsko nějaký auto. To, že se VW ve svém byznysplánu rozhodl udělat ze seatu sportovní značku, protože nemá jinou možnost jak udat tamní produkci, aniž bych chtěl jakkoliv snižovat kvalitu těch aut a snahu inženýrů, je prostě pro mě osobně nepřijatelná varianta. Já mám rád vzory a ideály :-) (proto jezdím starým Peugeotem a vlastně mě to nemusí vůbec trápit)

Xman
8. srpna • 10:12

Alfa je jen jméno, který patří do minulosti, to je všechno jen to jméno a to je hodně málo, je to minulost. A pokud vím rendlíky seat nikdy nevyráběl. A minulost zajímá jenom chudáky, mě zajímá současnost a budoucnost a tu Cupra má, Cupra má novou krev a proto bude jako značka atraktivní.

..
8. srpna • 17:28

:DDDD koncernisti směšní..

jenda911
8. srpna • 15:50

máš pravdu, rendlíky nikdy nevyráběli, to byl omyl. Jinak pro mě platí dál, co jsem napsal. Proti modelům SEAT Cupra žádná, vlastně pokud do toho dají více vývoje tak asi i mohou založit novou sportovní značku. Ale Leon s lepšími tlumiči nemůže být pro mě pod značkou Cupra řešením. Pořád je to vyladěnej SEAT z jedný linky a to je v mých očích pořád jen (dnes i do budoucna) montovna převlečenejch volkswagenů, nic víc v tom není, ať si říká kdo chce co chce. Alfa Romeo přes všechny řeči a nezdary je originál, jejich produkty jsou prostě jiné, speciální, není to jen přeznačkovanej FIAT a o to jde mně. Mnoha lidem je to fuk a já to naprosto chápu. Jen se mi to nelíbí. A nelíbí se mi, jak marketingoví manažeři dělají z lidí obecně hlupáky. SEAT prostě nikdy nebyl a nikdy nebude sportovní značkou, dokud se vývojově neodpáře od mainstreamu. Což asi VW jen tak nezaplatí, i když...? Možná?

Pepan
8. srpna • 19:40

Celej ten tvůj příspěvek byl omyl :D pro tvou informaci :D

FFFF
8. srpna • 12:26

Pane bože. Srovnávat Alfu a Seat. To snad ne?! Vždyť i ta 8 let stará Giulietta má skelet z 90% tvořen vysokopevnostni oceli a dily náprav z hliníku. Klucí kdo to dnes má??????????????????????

Ham
8. srpna • 9:43

Pokud Cupra bude v následujících letech spolupracovat více se značkou Audi, budou se do ní dostávat technický komponenty Audi, když už teď se do Seatů často dostávají technologie jako do první vw vlastněné mainstr. značky tak se máme na co těšit a nejenže bude alfě vyrovnaným soupeřem na poli výkonu, ale klidně jí může strčit do kapsy. Už teď Seat ladí(má na starost) v Martorellu sportovní závodní speciály vw a škody. Cupra je konečně smysluplný krok volkswagenu po řadě let tápání, brawo, že se ve vw probrali a dovolili Seatu růst, léta tahle značka akorát doplácela na neschopnost vw někam posunout touhle značku s velkým potenciálem, nejvíc pomohlo vyházení starých struktur v Seatu.. a nasazení schopných lidí. Držim Cupře palce, i když myslím, že to ani není třeba.

..
8. srpna • 17:25

bezvýznamné předohraby pro evropské ovce..všude ve světě ve sportovních autech jsou pořádné motory nebo alepoň, správný pohon nápravy..seat jsou ojebaný jak můžou..Alfa s přes 80% dílů z německa..takže je to poruchový úplně stejně..

JH
8. srpna • 9:01

Seat nikdy nedosiahne na emócie AR to je jasné. Ale na druhej strane čisto technicky po stránke spoľahlivosti všeobecne je podľa mňa Seat Cupra na tom lepšie ako AR. Koncern FCA tiež nejako moc AR nepomáha skôr naopak .SM škrtal kde sa dalo a neobišlo to ani AR. A len z histórie a emócií sa dlho fungovať nedá . Samozrejme pre fan AR je Stelvio alebo Giulia dar z neba ale je to stále málo aby to AR vytiahlo z problémov a v dohlade nič nové okrem 7miest. Stelvia.

Michal220
8. srpna • 9:00

Ale leon s pohonem zadnich kol třeba 100k plus bych si klidně koupil.A u octafky by ještě zustal i naky kufr.

qwertz
8. srpna • 6:00

zase to tu je samý "koncern". Je otázkou, zda si všichni ti IkveTykve diskutující uvědokmují, že naprostá většina automobilek je v koncernu, tudíž někde třetí bez znalostí jejich diagnozy ani nemusí poznat, o čem to tu blábolí. Doporučuji obohatit slovmíček o další pojmy tako švindelwágen a podobně. Hned bude diskuze racionálnější :-D:-D:-D

Aleš
7. srpna • 22:11

Tak proč ne, já mám třeba vyloženě alergii na tu tlamamasku alfy a komu s nelíbí ksicht Alfy a chce spolehlivý auto, což alfy určitě nejsou (stačí se podívat do statistik spolehlivosti kde končí pravidelně na úplně posledních místech) tak ten zvolí seat. Za mě rozhodně racionálnější volba Cupra než předraženej italskej střep a pro info všem zakomplexovaným antikoncernistům tady nejezdím koncernovým vozítkem! A teď do mě hoši.. ulevte si palcema dolů.. atd. jak je libo.

883ccm
7. srpna • 21:38

Je to celkem úsměvné, když si vzpomenu na Altea nebo Leon předchozí generace - to byly jedny z nejhnusnějších aut, která kdy někdo vyrobil spolu s Bééééttle, Rooomsteeer, Sčiroccco, Golf 5/Plus-Mínus, Passák všechny gen. a dalšími "skvosty" :-D

pacho
7. srpna • 20:33

to je tak, keď si hovno myslí, že je torta.

bzzz
7. srpna • 19:39

Mladym ale Alfa fakt nic nerika a kdo dnes ma na to zit z drivejsi slavy? ;-)

Honza
9. srpna • 20:08

Zvláštní, je mi 24, mám Giullietu qv a 30 tilety soused si pořídil nové stelvio

Don Manfredi
7. srpna • 19:29

190 cm je zpátky z dovolené, a hned nadpisy excelují a koncernové články se jen sypou! :-D

Jan
7. srpna • 20:07

:-D:-D:-D

Platyn
7. srpna • 18:13

No Seat se mi z koncernu líbí asi nejvíc ale srovnávat ho s ALFOU ROMEO to je zhovadilost! Alfa je něco co musíš milovat,Seat je obyčejný auto pro každého.

Q
7. srpna • 18:57

Ono to asi nebude o srovnávání se s Alfou Romeo, ale spíše o tom, jak oslovit podobnou cílovou skupinu zákazníků, jakou kdysi Alfa mívala, a získat podobnou image, jakou kdysi Alfa mívala.

qwertz
8. srpna • 5:56

jakou cílovou skupinu máte na mysli? Šampony a buzny?:-D

Q
8. srpna • 15:40

Nikoliv.

Jan
7. srpna • 20:06

jasně, ale odporuje si to, jelikož je Alfa svá, osobitá nikoho nekopíruje. Kdyby šli vlastní cestou, jak doposud, tlačili brand Cupra, pořádnou stálou 4x4, tak nevidíme problém..

Q
8. srpna • 15:51

Seat samozřejmě nemůže vybočit z koncernových mantinelů. Ale zase může využít široké škály koncernové techniky, například měla LED světla jako jedna z prvních mainstreamových automobilek a přidat k tomu náznak orientace na řidiče, kupříkladu natočení středového panelu na řidiče. Alfa s ořezanou nabídkou modelů už z vlastní cesty sešla, třeba u Giulie nejde nakonfigurovat benzín+manuální převodovka.

..
8. srpna • 17:19

a taky ty světla stojí a stála za hovno..

Petr
7. srpna • 18:03

To chcete psát o autech když vypustíte z huby takovou zhovadilost? Seat..jdu blejt.

horimir
7. srpna • 18:00

Tak toto se němčourům nikdy nepodaří, nikdy se jim nepodaří udělat auto tak, aby bylo pohledově přitažlivé. A že jim bude dobře jezdit to snad ano.Zatím je lidový vůz i seat nevzhledná plechovka.

Barbar Hovnan
7. srpna • 17:37

Tak urcite. Seat nahradi Alfu Romeo. TVL ti lide v koncernu jsou uz opravdu uplne a toralne vymasteny. To je jako by chteli tuzemak s plachetnici nahradit Armagnac Delord 50 Ans d´Age. To je vazne ulet. Proc proboha?! Golf na 100 zpusobu. 3-[B-]

dpcstb
9. srpna • 20:27

suhlasim, 20 rokov bez poriadneho auta by seatu neprospelo

Jan
7. srpna • 17:19

Dobře Sergio udělal, že jim Alfu neprodal..jinak ten němec je typicky arogantní a natvrdlý zmrd, když říká že mladí lidé neví nic o Alfě, no možná u nich ti jejich čmoudi..

Teron
7. srpna • 17:13

Opet krasny nadpis, hodny PR webu VAG!

§ů
7. srpna • 17:12

jste směšní koncernový análníci...že vůbec prolhaný, nudný koncern s předohrabama si vezmu do pusy Alfu Romeo..

Doporučujeme

Články odjinud