Seat se chce stát novou Alfou Romeo. Koncern VW na to jde fikaně

§ů  |  07. 08. 2018 17:12

jste směšní koncernový análníci...že vůbec prolhaný, nudný koncern s předohrabama si vezmu do pusy Alfu Romeo..

Odpovědět  |   | 
Teron  |  07. 08. 2018 17:13

Opet krasny nadpis, hodny PR webu VAG!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 08. 2018 17:19

Dobře Sergio udělal, že jim Alfu neprodal..jinak ten němec je typicky arogantní a natvrdlý zmrd, když říká že mladí lidé neví nic o Alfě, no možná u nich ti jejich čmoudi..

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  07. 08. 2018 17:37

Tak urcite. Seat nahradi Alfu Romeo. TVL ti lide v koncernu jsou uz opravdu uplne a toralne vymasteny. To je jako by chteli tuzemak s plachetnici nahradit Armagnac Delord 50 Ans d´Age. To je vazne ulet. Proc proboha?! Golf na 100 zpusobu.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  09. 08. 2018 20:27

suhlasim, 20 rokov bez poriadneho auta by seatu neprospelo

Odpovědět  |   | 
horimir  |  07. 08. 2018 18:00

Tak toto se němčourům nikdy nepodaří, nikdy se jim nepodaří udělat auto tak, aby bylo pohledově přitažlivé. A že jim bude dobře jezdit to snad ano.Zatím je lidový vůz i seat nevzhledná plechovka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 08. 2018 18:03

To chcete psát o autech když vypustíte z huby takovou zhovadilost? Seat..jdu blejt.

Odpovědět  |   | 
Platyn  |  07. 08. 2018 18:13

No Seat se mi z koncernu líbí asi nejvíc ale srovnávat ho s ALFOU ROMEO to je zhovadilost! Alfa je něco co musíš milovat,Seat je obyčejný auto pro každého.

Odpovědět  |   | 
Q  |  07. 08. 2018 18:57

Ono to asi nebude o srovnávání se s Alfou Romeo, ale spíše o tom, jak oslovit podobnou cílovou skupinu zákazníků, jakou kdysi Alfa mívala, a získat podobnou image, jakou kdysi Alfa mívala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 08. 2018 20:06

jasně, ale odporuje si to, jelikož je Alfa svá, osobitá nikoho nekopíruje. Kdyby šli vlastní cestou, jak doposud, tlačili brand Cupra, pořádnou stálou 4x4, tak nevidíme problém..

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 08. 2018 15:51

Seat samozřejmě nemůže vybočit z koncernových mantinelů. Ale zase může využít široké škály koncernové techniky, například měla LED světla jako jedna z prvních mainstreamových automobilek a přidat k tomu náznak orientace na řidiče, kupříkladu natočení středového panelu na řidiče. Alfa s ořezanou nabídkou modelů už z vlastní cesty sešla, třeba u Giulie nejde nakonfigurovat benzín+manuální převodovka.

Odpovědět  |   | 
..  |  08. 08. 2018 17:19

a taky ty světla stojí a stála za hovno..

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 08. 2018 05:56

jakou cílovou skupinu máte na mysli? Šampony a buzny?

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 08. 2018 15:40

Nikoliv.

Odpovědět  |   | 
Don Manfredi  |  07. 08. 2018 19:29

190 cm je zpátky z dovolené, a hned nadpisy excelují a koncernové články se jen sypou!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 08. 2018 20:07

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 08. 2018 19:39

Mladym ale Alfa fakt nic nerika a kdo dnes ma na to zit z drivejsi slavy?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  09. 08. 2018 20:08

Zvláštní, je mi 24, mám Giullietu qv a 30 tilety soused si pořídil nové stelvio

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 08. 2018 20:33

to je tak, keď si hovno myslí, že je torta.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  07. 08. 2018 21:38

Je to celkem úsměvné, když si vzpomenu na Altea nebo Leon předchozí generace - to byly jedny z nejhnusnějších aut, která kdy někdo vyrobil spolu s Bééééttle, Rooomsteeer, Sčiroccco, Golf 5/Plus-Mínus, Passák všechny gen. a dalšími "skvosty"

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  07. 08. 2018 22:11

Tak proč ne, já mám třeba vyloženě alergii na tu tlamamasku alfy a komu s nelíbí ksicht Alfy a chce spolehlivý auto, což alfy určitě nejsou (stačí se podívat do statistik spolehlivosti kde končí pravidelně na úplně posledních místech) tak ten zvolí seat. Za mě rozhodně racionálnější volba Cupra než předraženej italskej střep a pro info všem zakomplexovaným antikoncernistům tady nejezdím koncernovým vozítkem! A teď do mě hoši.. ulevte si palcema dolů.. atd. jak je libo.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 08. 2018 06:00

zase to tu je samý "koncern". Je otázkou, zda si všichni ti IkveTykve diskutující uvědokmují, že naprostá většina automobilek je v koncernu, tudíž někde třetí bez znalostí jejich diagnozy ani nemusí poznat, o čem to tu blábolí. Doporučuji obohatit slovmíček o další pojmy tako švindelwágen a podobně. Hned bude diskuze racionálnější

Odpovědět  |   | 

Ale leon s pohonem zadnich kol třeba 100k plus bych si klidně koupil.A u octafky by ještě zustal i naky kufr.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 08. 2018 09:02

Odpovědět  |   | 
JH  |  08. 08. 2018 09:01

Seat nikdy nedosiahne na emócie AR to je jasné. Ale na druhej strane čisto technicky po stránke spoľahlivosti všeobecne je podľa mňa Seat Cupra na tom lepšie ako AR. Koncern FCA tiež nejako moc AR nepomáha skôr naopak .SM škrtal kde sa dalo a neobišlo to ani AR. A len z histórie a emócií sa dlho fungovať nedá . Samozrejme pre fan AR je Stelvio alebo Giulia dar z neba ale je to stále málo aby to AR vytiahlo z problémov a v dohlade nič nové okrem 7miest. Stelvia.

Odpovědět  |   | 
Ham  |  08. 08. 2018 09:43

Pokud Cupra bude v následujících letech spolupracovat více se značkou Audi, budou se do ní dostávat technický komponenty Audi, když už teď se do Seatů často dostávají technologie jako do první vw vlastněné mainstr. značky tak se máme na co těšit a nejenže bude alfě vyrovnaným soupeřem na poli výkonu, ale klidně jí může strčit do kapsy. Už teď Seat ladí(má na starost) v Martorellu sportovní závodní speciály vw a škody. Cupra je konečně smysluplný krok volkswagenu po řadě let tápání, brawo, že se ve vw probrali a dovolili Seatu růst, léta tahle značka akorát doplácela na neschopnost vw někam posunout touhle značku s velkým potenciálem, nejvíc pomohlo vyházení starých struktur v Seatu.. a nasazení schopných lidí. Držim Cupře palce, i když myslím, že to ani není třeba.

Odpovědět  |   | 
..  |  08. 08. 2018 17:25

bezvýznamné předohraby pro evropské ovce..všude ve světě ve sportovních autech jsou pořádné motory nebo alepoň, správný pohon nápravy..seat jsou ojebaný jak můžou..Alfa s přes 80% dílů z německa..takže je to poruchový úplně stejně..

Odpovědět  |   | 
jenda911  |  08. 08. 2018 09:51

Tak a je to tu opět, MARKETING vládne světem. Vždy tomu tak bylo a vždy tomu tak bude. Je ale tristní, jak nám marketing krade vzory a ideály. Alfa Romeo je továrna, která (ať už je to jak chce) začala tím, že se závodilo, tím se udělalo jméno a začaly se dělat auta. To závodění a emoce tam už navždy budou (nabízí se paralela se škodovkou a sportovním programem...). SEAT je montovna licenčních fiatů a renaultů, aby mělo Španělsko nějaký auto. To, že se VW ve svém byznysplánu rozhodl udělat ze seatu sportovní značku, protože nemá jinou možnost jak udat tamní produkci, aniž bych chtěl jakkoliv snižovat kvalitu těch aut a snahu inženýrů, je prostě pro mě osobně nepřijatelná varianta. Já mám rád vzory a ideály (proto jezdím starým Peugeotem a vlastně mě to nemusí vůbec trápit)

Odpovědět  |   | 
Xman  |  08. 08. 2018 10:12

Alfa je jen jméno, který patří do minulosti, to je všechno jen to jméno a to je hodně málo, je to minulost. A pokud vím rendlíky seat nikdy nevyráběl. A minulost zajímá jenom chudáky, mě zajímá současnost a budoucnost a tu Cupra má, Cupra má novou krev a proto bude jako značka atraktivní.

Odpovědět  |   | 
FFFF  |  08. 08. 2018 12:26

Pane bože. Srovnávat Alfu a Seat. To snad ne?! Vždyť i ta 8 let stará Giulietta má skelet z 90% tvořen vysokopevnostni oceli a dily náprav z hliníku. Klucí kdo to dnes má??????????????????????

Odpovědět  |   | 
jenda911  |  08. 08. 2018 15:50

máš pravdu, rendlíky nikdy nevyráběli, to byl omyl. Jinak pro mě platí dál, co jsem napsal. Proti modelům SEAT Cupra žádná, vlastně pokud do toho dají více vývoje tak asi i mohou založit novou sportovní značku. Ale Leon s lepšími tlumiči nemůže být pro mě pod značkou Cupra řešením. Pořád je to vyladěnej SEAT z jedný linky a to je v mých očích pořád jen (dnes i do budoucna) montovna převlečenejch volkswagenů, nic víc v tom není, ať si říká kdo chce co chce. Alfa Romeo přes všechny řeči a nezdary je originál, jejich produkty jsou prostě jiné, speciální, není to jen přeznačkovanej FIAT a o to jde mně. Mnoha lidem je to fuk a já to naprosto chápu. Jen se mi to nelíbí. A nelíbí se mi, jak marketingoví manažeři dělají z lidí obecně hlupáky. SEAT prostě nikdy nebyl a nikdy nebude sportovní značkou, dokud se vývojově neodpáře od mainstreamu. Což asi VW jen tak nezaplatí, i když...? Možná?

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  08. 08. 2018 19:40

Celej ten tvůj příspěvek byl omyl :D pro tvou informaci :D

Odpovědět  |   | 
..  |  08. 08. 2018 17:28

:DDDD koncernisti směšní..

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 08. 2018 11:53

Jako, že se stane poruchovým a neudrží si cenu?

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  08. 08. 2018 13:06

hezkou reklamu udělal Diess skomírající alfě :D dost možná mu za to taliáni ještě jsou teď dost vděčný :D Cupra do pár let nabídne více než alfa to je bez debat a prehistorický znáček alfy na kapotě mi fakt ke štěstí nestačí.. natož abych se cejtil jako velkej kluk :D jedině jako hlubák bych se cítil, to akorát, když jinde dostanu za menší peníze víc.

Odpovědět  |   | 
FFFF  |  08. 08. 2018 16:00

Jinde dostaneš akorát lepší tablet a moderní osvětlení . Ale jestli se rád svezeš tak radši oceníš pořádnou mechaniku než nějaké píčovinky. Alfa je jízdné číslo 1

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  08. 08. 2018 19:38

Jo jízdné číslo 1 haha :D když je víc v servisu než na cestách :D povedeny číslo jedna teda.

Odpovědět  |   | 
FFFF  |  09. 08. 2018 04:30

No tak to je slušný argument. Je vidět že jsi odborník

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  08. 08. 2018 13:32

muehehe leda tak ve snu

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  08. 08. 2018 13:34

nova Gulia najlepsie jazdiaci sedan vo svojej triede ako svojho casu vozy 155,147,156,159..

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 08. 2018 16:00

To je sice fajn, že jedí dobře, ale 156ek se v Evropě prodávalo 90 tisíc kusů ročně, 159ka byla méně úspěšná se zhruba 50 tisíci kusy ročně a Giulia živoří s 20 tisíci kusy ročně.

Odpovědět  |   | 
JH  |  08. 08. 2018 16:49

159 nebola určite najlepšie jazdiace auto vo svojej triede. Práve naopak bolo ťažkopádne. 159 bolo veľa kriku pre nič. Dizajn výborní aspoň pre mňa ,ale ten zvyšok ďaleko zaostával.

Odpovědět  |   | 
JH  |  08. 08. 2018 16:50

159 nebola určite najlepšie jazdiace auto vo svojej triede. Práve naopak bolo ťažkopádne. 159 bolo veľa kriku pre nič. Dizajn výborní aspoň pre mňa ,ale ten zvyšok ďaleko zaostával.

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  08. 08. 2018 14:03

"Koncern VW na to jde fikaně" Premyslim, v cem ze spociva ta proklamovana fikanost. Puvodne jsem si myslel, ze se pan Mycka zmylil. Lec musim mu dat za pravdu: Snaha vytvorit renomovanou automobilovou znacku s dlouhou historii a slavnou minulosti marketingovymi zvasty skutecne fikana je.

Odpovědět  |   | 
Player  |  10. 08. 2018 03:19

Kdyby na Autorevue o autech něco věděli, tak by věděli také to, že plán VW udělat ze Seatu koncernovou Alfu je starý cca 20 let!
Z dob, kdy u VW působil Walter De Silva. Další plánem bylo udělat ze Škodovky značku ala Volvo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A