Seat rozšiřuje nabídku motorů pro model Altea Freetrack

Španělská automobilka Seat nabídne nový agregát pro svůj model Altea Freetrack ve spojení s náhonem na všechna kola. Ten byl nyní dostupný jen s motory 2,0 TFSI o výkonu 200 k a 2,0 TDI o výkonu 170 koní.

Nyní bude čtyřkolka dostupná i se slabším agregátem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 320 Nm, který je nyní dostupný pouze pro verzi s náhonem na přední kola. Stovku zvládne tato verze za 10,1 s a dosáhne rychlosti až 193 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,5 l nafty na 100 km.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků