Seat rozšiřuje nabídku motorů pro model Altea Freetrack

Španělská automobilka Seat nabídne nový agregát pro svůj model Altea Freetrack ve spojení s náhonem na všechna kola. Ten byl nyní dostupný jen s motory 2,0 TFSI o výkonu 200 k a 2,0 TDI o výkonu 170 koní.

Nyní bude čtyřkolka dostupná i se slabším agregátem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 320 Nm, který je nyní dostupný pouze pro verzi s náhonem na přední kola. Stovku zvládne tato verze za 10,1 s a dosáhne rychlosti až 193 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,5 l nafty na 100 km.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků