Seat přiveze do Frankfurtu koncept kupé Leon Cross Sport

Seat přiveze do Frankfurtu koncept kupé Leon Cross Sport

Seat se chystá uvést na trh své první SUV a ve Frankfurtu uvidíme koncept dalšího crossoveru. Jmenuje se Leon Cross Sport a je to kříženec třídveřového kupé a SUV. Pod dynamicky stylizovanou karoserií by mohla být technika modelu Leon Cupra 290, tedy motor 2.0 TSI o výkonu 213 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Seat Leon Cross Sport by se mohl dostat do výroby například v rámci faceliftu

Očekávejme pohon všech kol se systémem Haldex. Spíše než o samostatný produkční model by se mohlo jednat o verzi Seatu Leon, která by mohla dorazit na trh v rámci faceliftu tohoto hatchbacku.

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Bude to jízda!

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Bude to jízda!

Seat zveřejní více informací dnes večer během koncernové tiskové konference, kde se určitě nový koncept křížence kupé a SUV představí. Další detaily se pak dozvíme během samotného autosalonu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků