Seat přiveze do Frankfurtu koncept kupé Leon Cross Sport

Seat přiveze do Frankfurtu koncept kupé Leon Cross Sport

Seat se chystá uvést na trh své první SUV a ve Frankfurtu uvidíme koncept dalšího crossoveru. Jmenuje se Leon Cross Sport a je to kříženec třídveřového kupé a SUV. Pod dynamicky stylizovanou karoserií by mohla být technika modelu Leon Cupra 290, tedy motor 2.0 TSI o výkonu 213 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Seat Leon Cross Sport by se mohl dostat do výroby například v rámci faceliftu

Očekávejme pohon všech kol se systémem Haldex. Spíše než o samostatný produkční model by se mohlo jednat o verzi Seatu Leon, která by mohla dorazit na trh v rámci faceliftu tohoto hatchbacku.

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Bude to jízda!

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Bude to jízda!

Seat zveřejní více informací dnes večer během koncernové tiskové konference, kde se určitě nový koncept křížence kupé a SUV představí. Další detaily se pak dozvíme během samotného autosalonu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků