SEAT přijal 150 dalších zaměstnanců

SEAT přijal 150 dalších zaměstnanců

SEAT zažívá výrazný růst a rostoucí poptávku hodlá uspokojit zaměstnáním 150 nových agenturních pracovníků v závodě Martorell. Tito pracovníci posílí společnost SEAT na základě nové smlouvy od 7. ledna a připojí se tak k 200 přechodným zaměstnancům, které SEAT přidal na svou výplatní listinu v říjnu.

SEAT přijal v průběhu letošního roku již více než 800 nových zaměstnanců, z toho 233 tento týden, včetně 45 absolventů nového firemního programu duálního učňovského vzdělávání, kteří získali pracovní smlouvu na plný úvazek v červenci 2014.

Josef Schelchshorn, viceprezident společnosti SEAT zodpovědný za oblast lidských zdrojů, řekl: „Daří se nám velmi dobře. Díky obrovskému úspěchu modelů vyráběných společností SEAT v Martorellu a úsilí všech našich pracovníků můžeme zvyšovat zaměstnanost“.

Výrobní závod v Martorellu je výjimečný také nadprůměrně vysokým zastoupením žen mezi zaměstnanci. Na montážních linkách pracuje 1600 žen, což odpovídá 22% podílu na celkovém počtu zaměstnanců, zatímco v ostatních závodech na výrobu automobilů činí tento ukazatel v průměru 11 %. SEAT tím boří předsudky, podle nichž je automobilový průmysl především mužskou záležitostí.

Dr. Andreas Tostmann, viceprezident společnosti SEAT zodpovědný za oblast výroby, zdůraznil, že „závod SEAT v Martorellu přispívá jako největší výrobce osobních vozů ve Španělsku a jeden z nejkonkurenceschopnějších, nejefektivnějších a nejmodernějších závodů v Evropě k ekonomické prosperitě a tvorbě nových pracovních příležitostí“.

Výroba v závodě Martorell, který zajišťuje největší objem výroby vozidel SEAT, se během prvních deseti měsíců letošního roku zvýšila na 374 700 vozů, což je o 13,4 %, resp. 44 400 vozů více než ve stejném období uplynulého roku.

Také prodej značky SEAT roste. SEAT prodal od ledna do října 2014 celkem 326 000 vozů, což je o 10,5 % více než ve stejném období roku 2013. Na tomto růstu se výrazně podílel úspěšný SEAT Leon, jehož prodej meziročně vzrostl o 55 %.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků