Seat představuje edici Copa pro Ibizu, Leon a Alteu

S přicházejícím jarem osvěžil Seat také na našem trhu svou nabídku o atraktivní edici Copa ve vysoké výbavě za příznivé ceny. A to není jediná dobrá zpráva pro zákazníky značky Seat. Zimou zmrazené ceny mnoha oblíbených modelů značky Seat, od Ibizy, přes Leon a Alteu až po novou Alhambru totiž zůstávají na své snížené úrovni. Zákazník může navíc zvolit výhodné financování SEAT LIGHT s až nulovým úrokem. Seat pamatuje i na současné majitele vozů španělské značky. Připravil pro ně jarní servisní akci, v jejímž rámci je možné využít například slevu 20 % na Originální díly Seat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tipem letošního jara jsou dobře vybavené modely Ibiza COPA poháněné motorem 1,2 51 kW/70 k. Pětidveřová Ibiza COPA má oproti základním verzím výbavu rozšířenou například o klimatizaci, tempomat, 15“ kola z lehkých slitin, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, rádio s přehrávačem CD/MP3, centrální zamykání, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a sedadla s čalouněním COPA. Kombi Ibiza ST COPA se může navíc pochlubit nejen objemem zavazadlového prostoru 430 litrů, ale i paketem schránky. Cena modelů COPA byla stanovena na 229 900 Kč (pětidveřová Ibiza), resp. 244 900 Kč (Ibiza ST).

Nové modely Leon COPA 1,2 TSI 77 kW/105 k jsou připraveny splnit ještě náročnější přání, a to za cenu, která je neméně atraktivní. Pětidveřový hatchback poháněný čtyřválcem TSI stojí 326 900 Kč, přestože jeho výbava obsahuje mimo jiné klimatizaci Climatic, tempomat, 16“ kola z lehkých slitin, ESP s EBA a XDS, bederní opěrky v předních sedadlech, rádio s přehrávačem CD/MP3, multimediální port USB/AUX-in a palubní počítač, dále přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, multifunkční volant a čalounění sedadel COPA. Alternativou pro náročné jsou modely Altea COPA, které stojí 349 900 Kč se zážehovou jednotkou 1,2 TSI 77 kW/105 k, resp. 390 900 Kč s hospodárným turbodieselem 1,6 TDI CR 77 kW/105 k. Ve výbavě modelů Altea COPA nechybí 16“ kola z lehkých slitin, klimatizace Climatronic, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, sedadla s čalouněním COPA, tempomat, rádio s přehrávačem CD/MP3, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken předních dveří a multimediální port (USB/AUX-in).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků