Seat představuje edici Copa pro Ibizu, Leon a Alteu

S přicházejícím jarem osvěžil Seat také na našem trhu svou nabídku o atraktivní edici Copa ve vysoké výbavě za příznivé ceny. A to není jediná dobrá zpráva pro zákazníky značky Seat. Zimou zmrazené ceny mnoha oblíbených modelů značky Seat, od Ibizy, přes Leon a Alteu až po novou Alhambru totiž zůstávají na své snížené úrovni. Zákazník může navíc zvolit výhodné financování SEAT LIGHT s až nulovým úrokem. Seat pamatuje i na současné majitele vozů španělské značky. Připravil pro ně jarní servisní akci, v jejímž rámci je možné využít například slevu 20 % na Originální díly Seat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tipem letošního jara jsou dobře vybavené modely Ibiza COPA poháněné motorem 1,2 51 kW/70 k. Pětidveřová Ibiza COPA má oproti základním verzím výbavu rozšířenou například o klimatizaci, tempomat, 15“ kola z lehkých slitin, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, rádio s přehrávačem CD/MP3, centrální zamykání, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a sedadla s čalouněním COPA. Kombi Ibiza ST COPA se může navíc pochlubit nejen objemem zavazadlového prostoru 430 litrů, ale i paketem schránky. Cena modelů COPA byla stanovena na 229 900 Kč (pětidveřová Ibiza), resp. 244 900 Kč (Ibiza ST).

Nové modely Leon COPA 1,2 TSI 77 kW/105 k jsou připraveny splnit ještě náročnější přání, a to za cenu, která je neméně atraktivní. Pětidveřový hatchback poháněný čtyřválcem TSI stojí 326 900 Kč, přestože jeho výbava obsahuje mimo jiné klimatizaci Climatic, tempomat, 16“ kola z lehkých slitin, ESP s EBA a XDS, bederní opěrky v předních sedadlech, rádio s přehrávačem CD/MP3, multimediální port USB/AUX-in a palubní počítač, dále přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, multifunkční volant a čalounění sedadel COPA. Alternativou pro náročné jsou modely Altea COPA, které stojí 349 900 Kč se zážehovou jednotkou 1,2 TSI 77 kW/105 k, resp. 390 900 Kč s hospodárným turbodieselem 1,6 TDI CR 77 kW/105 k. Ve výbavě modelů Altea COPA nechybí 16“ kola z lehkých slitin, klimatizace Climatronic, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, sedadla s čalouněním COPA, tempomat, rádio s přehrávačem CD/MP3, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken předních dveří a multimediální port (USB/AUX-in).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků