Seat představil model Ibiza Cupra po faceliftu

8 komentářů

Martin
5. listopadu • 22:33

Myslim ze ten dvojliter je ideal do Leona, a v podstate aj este pouzitelne maximum. Nedotacavost by tu bola ako sviňa, nehovoriac o 125 kW variante 2,0TDi ktory bol jednoznacne najhorsi turbodiesel akym som kedy siel (superb, manual), v Hot Hatchi by to bol jeden velky fail

legnaw
5. listopadu • 21:47

stale stare logo seat? :-O..... no asi pockam na leona.... alebo skoncim na velostri :-D:-D:-D:-D

Shimi
5. listopadu • 19:47

Já, jako potenciální zákazník těchto malých HH, bych byl raději, kdyby to v rámci koncernu vypadalo následovně:Seat Ibiza FR - 1.8 TSI - 132 kW - 6st. manuálSeat Ibiza CUPRA - 2.0 TSI - 155 kW - 6st. manuál

Rumprstumpr
6. listopadu • 18:43

Nemám nic proti těm "ostřejším" verzím v naftě,navíc dneska je to pro automobilku i moderní...
Životnost těhle malých předimenzovaných benzínovích motorů není vůbec dlouhá....
Nedotáčivost u HH s takhle těžkým motorem jako je TDI 125kw je takřka samozřejmostí,ale zas na druhou stranu Fabia 1 RS byl taky HH v naftě s těžkým motorem,taky se nedotáčelo a i přes těchto pár nedostatků to bylo celkem super autíčko...
350tis.km nedaj ani dnešní nafťáky s CR natož tyhle mini nadupaný benzíňáky s compresory a turby :(

Shimi
7. listopadu • 9:35

to Rumprstumpr: Technická. Kolik lidí, podle tebe, v reálu najede s malým HH 350.000 km? Promile? Né, opravdu, tohle bych vůbec neřešil. Nicméně souhlasím s tím, že životnost dnešních foukaných malorážek, a netýká se to jenom jich, nebude nikterak dlouhá. Respektive ona by byla, ale to by se nesmělo vše dělat tzv. na hraně. A na hraně se to dělá proto, protože je potřeba udržet zku*vený konzumní způsob života a s tím spojené zamezení krize z nadvýroby. Ale to už jsem odbočil, to už je na jinou debatu.

Rumprstumpr
5. listopadu • 16:36

než na tu udejchanou 1.4 TSI se víc těším na verzi FR s TDI 125kw-snad se dočkáme i manuální převodovky....
Tyhle malé předimenzované motory s krátkou životností mi jdou proti srsti-zlatá 1.8T...
Proč neudělaj "pořádnou" cupru s 2.0 TFSI??? to by bylo letadlo ;-) -že by zaúřadovaly opět pohlaváři koncernu jako u Fabie RS? :-(

sido
5. listopadu • 19:14

tiez si myslim ze do toho mohli dat 2.0 ale na druhej strane som zvedavy na tuto novu eru malych motorov s pomerne velkym vykonom. ja som na mazde 121 1.2l zetec 55kW najazdil 350k km, chcel by som vidiet ktore sucasne auto by to zvladlo s mojim stylom jazdy:D

Rumprstumpr
5. listopadu • 16:38

pohlaváři úřadovali!!! omluva

Doporučujeme

Články odjinud