Seat představí během dvou let čtyři nové modely včetně malého crossoveru

Seat představí během dvou let čtyři nové modely včetně malého crossoveru

Ačkoli se v souvislosti s aférou Dieselgate začalo v zákulisí spekulovat o tom, že Volkswagen podtrhne pod ztrátovým Seatem stoličku, na tak drastické kroky to nevypadá. Navíc se Seat po dlouhé době opět dostal v roce 2014 do zisku (+127 milionů eur) a má docela dobře našlápnuto.

Teď slibuje čtyři nové modely během dalších dvou let. Nová auta mají zamířit především do rostoucích segmentů, které slibují dobré prodeje a slušné zisky. Jistě, půjde především o crossovery a SUV. Prvním takovým modelem bude kompaktní crossover či SUV. Na trh dorazí v první polovině roku 2016. Výstavní premiéru by si tak mohl, aspoň ve formě předprodukčního konceptu, odbýt na jarním autosalonu v Ženevě. 

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Seat chce také optimalizovat (rozuměj zlevnit a zjednodušit) nejen výrobní, ale i manažerské procesy, což má ročně pomoci uspořit asi 100 milionů eur (2,7 miliardy korun).

Podle Seatu nemají „zprávy těchto týdnů“ žádný dopad na strategii automobilky, která se nyní soustředí na střednědobé a dlouhodobé plány. Cílem je udržet značku v rozumném zisku, k čemuž mají pomoci právě nové modely, efektivnější výroba i management a eliminace zbytečných nákladů.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků