Seat pospíchá mezi malá SUV, termín má na příští rok

Seat pospíchá mezi malá SUV, termín má na příští rok

Seat si odbyl premiéru svého prvního SUV v historii a už doslova pospíchá s představením dalšího modelu, který tentokrát zamíří do našlapaného segmentu kompaktních a malých SUV. Ten je v Evropě na vzestupu a podílí se na tom, že SUV byla nejprodávanější auta v Evropě v roce 2015.

Malý crossover Seat se má začít vyrábět už v roce 2017. Jeho design napovídá titulní obrázek – prozatím jediná skica, kterou automobilka oficiálně pustila do světa. Designový jazyk Seatu je ale patrný.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Prozatím se neví, na jaké platformě nové malé SUV vyjede. Nabízí se upravená platforma MQB, kterou má dostat i příští Ibiza. Pod kapotou lze očekávat tříválec 1.0 TSI.

Malá SUV si ročně v Evropě najdou přes milion zákazníků a jejich tržní podíl je zhruba 8%. Na prodejích SUV celkově se ale podílejí z 38 %, takže je to opravdu velmi důležitý segment. Pro automobilky představuje atraktivní příležitost.

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 23 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků