Seat odtajnil vzhled i techniku nové ibizy. Tu později přebere fabia

fogel  |  31. 01. 2017 21:21

Tohle už není Auto Emotion,ale koncernový suchoprd.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  31. 01. 2017 22:31

Mi se to auto líbí. Spíš mi vadí to neustálé zvětšování. Ve jménu pohodlí za jízdy máme pořád větší auta a máme jich tolik, že se musí šetřit místem, takže před obchoďákem na těch pidistáních, nebo i na sídlištích, aby člověk pomalu vylézal střešním oknem, nebo přes kufr, protože bokem to jde čím dál hůř.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 02. 2017 02:32

zasa ja dávam palec hore, za rozšírenie auta. Doteraz všetky koncernové autá v tejto triede (Rapid, fabia polo) boli/sú extremne úzke. Čo sa týka parkovania určite väčší problém sú SUV ako ibiza, aj keď širšia.

Odpovědět  |   | 
čitateľ  |  01. 02. 2017 08:08

Rapid, fabia aj polo sú úzke? Podľa mňa sú oveľa širšie ako motorka, skúter, alebo bicykel. Takže žiadny problém.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  01. 02. 2017 18:24

Ač se to nezdá, tak Fabia 3 je přes zrcátka podle oficiální čísel škodovky o 2mm širší než Yeti. To co v roce 2009 stačilo na zaškatulkování jako SUV je dnes menší než malé rodinné auto. Prcci typu Citogo jsou rozměrově na úrovni Favoritu před čtvrt stoletím a o tom nikdo jako o pidi autě nemluvil.

Pořád to všechno bobtná a nepřipadá mi, že bychom byli velikostně nějak jiní, než naši rodiče, prarodiče.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 02. 2017 17:45

tak větší jsme, ne že ne. Ale to není důvod, aby se auta zvětšovala. Já (192 cm) se třeba do aut kategorie Fabia moc nevejdu, normálně se cítím až v autech nižší střední třídy (a to ještě ne ve všech), ale přesto si nemyslím, že by kvůli mě měla Fabia mít třímetrový rozvor. Prostě si koupím až auto o třídu výše (s Golfem se parkuje taky dobře). Zvětšit Fabii/Ibizu na velikost Golfu (při zachování třídní lowcostovosti), zvětšit pak i ten Golf, atd... To není dobrá cesta...

Odpovědět  |   | 
michal  |  01. 02. 2017 08:06

no jo pane vaše hondej je nej...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 02. 2017 06:51

momentalne maju seaty najlepsiu palubovku z komplet vsetkych aut.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 02. 2017 20:53

zaujímalo by ma, čo myslíš pod pojmom komplet všetkých aut. Predpokladám že porovnávaš, komplet všetký autá , čiže fabiu Rapid a pollo, tak s tebou súhlasim, ale ináč nie.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 02. 2017 08:33

Ta kulatá kola vyloženě nesedí ke zbytku auta.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  01. 02. 2017 09:05

Hlavna vec, ze v nazve je spomenuta aj Fabia. Dobry clickbait...

Odpovědět  |   | 
Mára  |  01. 02. 2017 11:09

Doufám, že bude i combi verze.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  02. 02. 2017 12:37

NEBUDE

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 02. 2017 11:48

Mě se teda líbí. Hlavně v porovnání s fabií vypadá o 200% líp.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  01. 02. 2017 11:52

Krásná nová Ibiza!
Za mne palec nahoru..
Širší interier , délka zůstala , nyní ideální do města i na dalnici.
Design se povedl , i interier vypadá super.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  01. 02. 2017 19:05

A co že tady neslyším kriticke brblání od balíků že to kopíruje masku Lexe??!!.....Jinak celkem vyvážené leč nudné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné