Seat Mii ve speciální edici @Mii. Má navigaci!

Bratislavská velkovýkrmna kuřat do světa počne chrlit novou edici svého minivozu. Volba padla na značku Seat.

Generace agilních minivozíků koncernu VW Group, sestávající z verzí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii, sází především na slušné zpracování, kvalitní využití obestavěného prostoru a přiměřenou cenu, přičemž se stávají vhodným odrazovým bodem pro různé omezené edice. Auta jsou to malá a jejich existenci je třeba průběžně připomínat. Nyní přijíždí Seat @Mii, přičemž se nenechte mást zavináčem na začátku: internet na jeho palubě nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat @Mii má nový lak a lité ráfky

Novinka vychází z provedení Mii Style Chic a zvenčí se vyznačuje speciálním lakováním Night Blue, bílými kryty zrcátek, čtrnáctipalcovými litými ráfky a náležitými emblémy. Ani v interiéru toho mnoho nečekejte. Za zmínku stojí alespoň bílé obklady s chromovanými detaily a kůží čalouněný volant, ale též kvalitnější rádio s šesti reproduktory a zábavním systémem včetně navigace.

Klepněte pro větší obrázek
Uvnitř si všimneme světlých obkladů a navigace

O pohon se stará jen litrový tříválec s výkonem 75 koní (55 kW), jenž vozu zajistí provoz s průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km. Seat @Mii bude k mání pouze ve Španělsku a výhradně na internetu a jeho cena tam má začínat v přepočtu na 291 000 Kč.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků