Seat Mii ve speciální edici @Mii. Má navigaci!

Bratislavská velkovýkrmna kuřat do světa počne chrlit novou edici svého minivozu. Volba padla na značku Seat.

Generace agilních minivozíků koncernu VW Group, sestávající z verzí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii, sází především na slušné zpracování, kvalitní využití obestavěného prostoru a přiměřenou cenu, přičemž se stávají vhodným odrazovým bodem pro různé omezené edice. Auta jsou to malá a jejich existenci je třeba průběžně připomínat. Nyní přijíždí Seat @Mii, přičemž se nenechte mást zavináčem na začátku: internet na jeho palubě nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat @Mii má nový lak a lité ráfky

Novinka vychází z provedení Mii Style Chic a zvenčí se vyznačuje speciálním lakováním Night Blue, bílými kryty zrcátek, čtrnáctipalcovými litými ráfky a náležitými emblémy. Ani v interiéru toho mnoho nečekejte. Za zmínku stojí alespoň bílé obklady s chromovanými detaily a kůží čalouněný volant, ale též kvalitnější rádio s šesti reproduktory a zábavním systémem včetně navigace.

Klepněte pro větší obrázek
Uvnitř si všimneme světlých obkladů a navigace

O pohon se stará jen litrový tříválec s výkonem 75 koní (55 kW), jenž vozu zajistí provoz s průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km. Seat @Mii bude k mání pouze ve Španělsku a výhradně na internetu a jeho cena tam má začínat v přepočtu na 291 000 Kč.
 

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků