Seat Mii ve speciální edici @Mii. Má navigaci!

Bratislavská velkovýkrmna kuřat do světa počne chrlit novou edici svého minivozu. Volba padla na značku Seat.

Generace agilních minivozíků koncernu VW Group, sestávající z verzí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii, sází především na slušné zpracování, kvalitní využití obestavěného prostoru a přiměřenou cenu, přičemž se stávají vhodným odrazovým bodem pro různé omezené edice. Auta jsou to malá a jejich existenci je třeba průběžně připomínat. Nyní přijíždí Seat @Mii, přičemž se nenechte mást zavináčem na začátku: internet na jeho palubě nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat @Mii má nový lak a lité ráfky

Novinka vychází z provedení Mii Style Chic a zvenčí se vyznačuje speciálním lakováním Night Blue, bílými kryty zrcátek, čtrnáctipalcovými litými ráfky a náležitými emblémy. Ani v interiéru toho mnoho nečekejte. Za zmínku stojí alespoň bílé obklady s chromovanými detaily a kůží čalouněný volant, ale též kvalitnější rádio s šesti reproduktory a zábavním systémem včetně navigace.

Klepněte pro větší obrázek
Uvnitř si všimneme světlých obkladů a navigace

O pohon se stará jen litrový tříválec s výkonem 75 koní (55 kW), jenž vozu zajistí provoz s průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km. Seat @Mii bude k mání pouze ve Španělsku a výhradně na internetu a jeho cena tam má začínat v přepočtu na 291 000 Kč.
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků