Seat Mii: prohlédněte si španělskou Škodu Citigo

19 komentářů

kubo
24. listopadu • 10:53

prehliadnite si nie spanielsku skodu Citigo ale volkswagen citigo ked už...
otras..:-O

Zdeněk
24. listopadu • 11:16

Co je to za blábol, ty kubo?? Ty znáš nějaký VW Citigo?? Veru otras...

legnaw
24. listopadu • 14:01

cela skodovka je jeden blabol

Pieter
23. listopadu • 20:39

CitiGo se mi také nelíbí. Nad designem Škody obecně přemýšlím a věřím, že pan Josef Caban to jako šéfdesignér nemá jednoduché. Dlouhodobě mám pocit, že nemá volnou ruku. Že musí při návrzích vycházet z koncernových komponentů. Posuzovat jak moc drahá by bylá každá možná designová změna od již vyráběných světel, svítilen, skel, sedadel atd.
Další věcí je co mu ve VW dovolí. Celoskleněnou zadní výklopnou stěnu měl mít již
Škoda Roomster, vzpomeňte si na prototyp. Byla to skutečně lahůdka. Do výroby však šlo
jen torzo!!! Celoskleněná stěna musela ustoupit, dnes se s ní pyšní VW UP.
V následujících letech Škoda připravuje invazi modelů. Budou muset konkurovat Dacii a ne
VW Passatům. Není to tak dlouho co Superb vyhrál nad Passatem a ve VW je to naštvalo!!!
Modely Škoda budou muset být levnější, což se odrazí hlavně na designu. Ostré hrany a
linie jsou technologicky levnější nežli oblé.... Škoda musí ustoupit z designového stylu
známé u Fabie, Roomsteru a Yetiho čímž je A sloupek v černé barvě a linie dveří se zvedá buď u B sloupku (Fabia, Roomster, Yeti) nebo u C sloupku ke střeše(Fabia Combi). A proč. Odpověď je jednoduchá. Koncern vyrábí převážně dveře s rámem kolem oken v černé barvě a aby mohlo docházet k využívání komponentů pro všechny vozy musí Škoda ustoupit. Takže vývoj vidím tak, že Škoda i Seat jsou na tom stejně.
Musí namíchat kokteil z dílů VW. Obvykle se mění hlavně tvar světel a svítilen!!!

Jirka__S
23. listopadu • 17:27

Tak jsem byl dnes ve škodovácké prodejně a náhodou to tam měli vystavené. Z venku to celkem jde, ale interiér je děsný. Nejvíce mně ale dorazily ty přední sedadla - když chce někdo nastoupit, tak se opěradlo sklopí pákou, která je v místě, kde obvykle bývá regulace sklonu opěradla.
Opěradlo se sklopí dopředu a zároveň se odjistí aretace posunu celého sedadla, takže se sedadlo dá posunout celé dopředu.
Problém je ale v tom, že při zpětném zaklopení (je také znovu nutné zatáhnout za tu páku) si sedadlo již nepamatuje původní polohu, takže pokaždé, když chce někdo nastoupit nebo vystoupit ze zadních sedadel je nutné pak nastavit znovu polohu předních .....:-(
Konec konců co možné očekávat od škodovku za necelých 180.000,- ....

standa
26. listopadu • 22:44

To nastavení si pamatuje i můj 20 let starý peugeot 106,nic nemusím měnit, takže po narovnání opěradla se sedadlo vrátí do původní pozice .

Blady
23. listopadu • 23:44

Můj Fiat za 200 tisíc si polohu pamatuje, řekl bych, že mechanicky nic náročného... pokud vím (tím si nejsem jistej), ale VW Lupo si taky pamatoval polohu a to ho přestali vyrábět před 10 lety.

eLzyx
23. listopadu • 17:42

tenhle systém mají snad všechna kupé a dvoudvířka s mechanickou seslí, ne?

Jirka__S
23. listopadu • 18:15

nn, např. v A5 je to s pamětí, takže po narovnání opěradla se sedadlo vrátí do původní pozice a nic není třeba regulovat. Mimochodem tento systém měla už i Lada Niva, tak nevím, proč to škodovka tak sprasila ...

eLzyx
23. listopadu • 18:33

ta " paměť " je elektronická, nebo mechanická?

Jirka__S
23. listopadu • 21:50

Je to řešené mechanicky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
23. listopadu • 23:05

díky, schválně se na to půjdu podívat, jak je to řešené. V mé bývalé C70 byly sesle taky manuální a po odklopení sedačky jsem si ji musel opětovně seřídit :-/ Ale co chtít od auta vyvinutého za 6 měsíců :-D Hlavně, že za to chtěli tenkrát 2mega.

jozef
23. listopadu • 11:54

K comu je to dobre urobiť tri rovnaké autá pod rozdielnymi znackami ?

Ivan
24. listopadu • 10:54

Značka je len jedna a to Volkswagen značka Skoda neexistuje!!!B-]

eLzyx
23. listopadu • 16:44

rozložení nákladů na nesmyslné a pravděpodobně ne moc prodávané auto vzniklé jen kvůli vylepšení průměru vyprodukovaného CO2 na automobilku.

eLzyx
24. listopadu • 14:47

pro klikače mínusů - uvědomte si, že Lupo, ani FOX se moc dobře neprodávali. Proč by tedy opět vyráběli nějaký minivůz, který se bude opět špatně prodávat? Vždyť je to ekonomický nesmysl. Levné to také zrovna dvakrát není, tak jaký je tedy jiný důvod existence takovýchto vozítek? Podle mě jediný - dá se do nich strčit motor s nízkou produkcí CO2, čímž sníží celkový průměr CO2 na automobilku a tak budou moci stále vyrábět i velké motory do jiných modelů.

Fantomas
23. listopadu • 16:40

Prostě proto, aby byl zákazník chycen, ať přijde kamkoliv (ke kterémukoliv prodejci).

paprk
23. listopadu • 15:24

aby se každému trefily do vkusu

JayDee
23. listopadu • 12:05

dyť se to dělá pořád u ruzných koncernů..tohle rozhodně není prvotina

Doporučujeme

Články odjinud